marcul25
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Este bine sa precizati in topic ce masina aveti, iar cand veti avea semnatura, sa completati in aceasta. Este incomod, pentru cei ce doresc sa ajute, sa se uite de fiecare data in profil pentru a lua detaliile de acolo. In cazul de fata:
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2002
Motorizare: Motorina Y17DT
In mod sigur exista o eroare stocata. Daca nu se aprinde martorul, probabil e ars. Primul pas ar fi citirea erorii.
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2002
Motorizare: Motorina Y17DT
In mod sigur exista o eroare stocata. Daca nu se aprinde martorul, probabil e ars. Primul pas ar fi citirea erorii.
marcul25
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Este bine sa precizati in topic ce masina aveti, iar cand veti avea semnatura, sa completati in aceasta. Este incomod, pentru cei ce doresc sa ajute, sa se uite de fiecare data in profil pentru a lua detaliile de acolo. In cazul de fata:
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2002
Motorizare: Motorina Y17DT
In mod sigur exista o eroare stocata. Daca nu se aprinde martorul, probabil e ars. Primul pas ar fi citirea erorii.
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2002
Motorizare: Motorina Y17DT
In mod sigur exista o eroare stocata. Daca nu se aprinde martorul, probabil e ars. Primul pas ar fi citirea erorii.
imi pare rau, nu mi-am dat seama ca nu apare in pe topic si ce masina am...( a fost prima data cind am scris pe forum)
oricum am fost cu masina la un service de la mine din oras si au aparut erori la o electrovalva de la turbo, la cititorul axului cu came, si inca una care parea a fi la AC da dupa cum i-am vazut pe acei ``mesteri`` nu prea se pricpeau pt ca nici ei nu prea stiau sa citeasca parametrii dati de programul acela (probabil pt. ca era in engleza), mi-am luat inima in dinti si azi am fost la un service opel din bucuresti, nu stiu daca am voie sa dau numele firmei (DI-B**) dupa ce au citit erorile (intre timp nu mai aparea cele de la AC si came), au constatat ca totul e OK mai ramasese sa verifice calculatorul, si... surpriza, au gasit 4 pini rupti.
Ce s-a intimplat (probabil), cu ceva vreme in urma, primul proprietar a spalat motorul inainte sa il vinda (sa dea bine), a intrat apa cu detergent in mufa calculatorului si a oxidat pinii la baza...
Reparatia zica ca ar costa 200E + celelalte taxe de service... miine e ziua cea mare, sper sa nu mai gaseasca si altceva...
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
marcul25, in loc sa dai 200+ Euro la service, vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26656 . Te asigur ca nu vei regreta.