andreius
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Buna
Am incercat si eu sa imi schimb filtrul de polen. Am urmarit celelalte topicuri referitoare la subiect am vazut chiar si niste schite..... dar eu chiar nu am gasit acest filtru in spatele torpedoului. Am un opel astra din 2003 1,7 dti cu AC; singura chestie gasita e o cutie mare rotunda cu un ventilator ca un cilindru al carui capac se ridica daca pun pe ventilatie de interior. in stanga unde am citit ca ar trebui sa fie acel filtru, singura chestie care ar putea semana cu cele descrise este o cutie care are vreo 6-7 cleme mici si greu de scos daca le-am dat jos nu iese vreun capac sau ceva care sa aduca acutie de filtru pare incastrata acolo. Ar putea fi altundeva sau cutia acceea este?
Am incercat si eu sa imi schimb filtrul de polen. Am urmarit celelalte topicuri referitoare la subiect am vazut chiar si niste schite..... dar eu chiar nu am gasit acest filtru in spatele torpedoului. Am un opel astra din 2003 1,7 dti cu AC; singura chestie gasita e o cutie mare rotunda cu un ventilator ca un cilindru al carui capac se ridica daca pun pe ventilatie de interior. in stanga unde am citit ca ar trebui sa fie acel filtru, singura chestie care ar putea semana cu cele descrise este o cutie care are vreo 6-7 cleme mici si greu de scos daca le-am dat jos nu iese vreun capac sau ceva care sa aduca acutie de filtru pare incastrata acolo. Ar putea fi altundeva sau cutia acceea este?
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
g_poturlu
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salutare,
Pe langa cele descrise de sandumbogdan, ar mai putea fi o problema: cutia si capacul sunt sigilate in doua moduri: fie are o garnitura dintr-un cauciuc moale care s-a lipit pe capac si ar trebui sa tragi un pic mai tare de el, fie etansarea s-a facut cu o pasta care iarasi te impiedica sa desfaci capacul. Daca este vorba de pasta pentru etansare atunci dupa ce schimbi filtrul va trebui sa refaci etanseizarea cu pasta (nu stiu ce fel de pasta, in cazul meu a fost vorba de garnitura, eu mi-am schimbat singur filtrul dedoua ori).
Pe langa cele descrise de sandumbogdan, ar mai putea fi o problema: cutia si capacul sunt sigilate in doua moduri: fie are o garnitura dintr-un cauciuc moale care s-a lipit pe capac si ar trebui sa tragi un pic mai tare de el, fie etansarea s-a facut cu o pasta care iarasi te impiedica sa desfaci capacul. Daca este vorba de pasta pentru etansare atunci dupa ce schimbi filtrul va trebui sa refaci etanseizarea cu pasta (nu stiu ce fel de pasta, in cazul meu a fost vorba de garnitura, eu mi-am schimbat singur filtrul dedoua ori).
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat