gigicris1
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
wolf71
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi probleme cu Zafira. La service mi-au zis ca ar fi niste garnituri de la injectoare care se uzeaza si trebuiesc inlocuite. Altcineva mi-a zis ca la motoarele de 2000 cmc apare uzura la lantul de distributie la peste 150000 km ºi un mecanic i-a pus injectia la punct. A zis ca nu mai era la punct.
gigicris1
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
A76
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
gigicris1
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
wolf71
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
A76 a scris:Salut,
si eu am avut aceeasi problema, sper sa nu fie asa si la tine...
dupa ce am incercat tot ce se spune aici pe site am ajuns la pompa...
PORNIREA GREA LA CALD SE DATOREAZA CAPULUI HIDRAULIC DIN POMPA DE INJECTIE!
Succes
si eu am avut aceeasi problema, sper sa nu fie asa si la tine...
dupa ce am incercat tot ce se spune aici pe site am ajuns la pompa...
PORNIREA GREA LA CALD SE DATOREAZA CAPULUI HIDRAULIC DIN POMPA DE INJECTIE!
Succes
Cum ai rezolvat problema? Ai schimbat pompa de injectie? Cat te-a costat?
A76
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2007
- Mesaj Privat
- antyk - iasi
- *
- 1 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Zafira 2003
- Iasi
antyk - iasi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am avut aceiasi problema ;are un furtumas din cauciuc care trebuie schimbat la motor;trebuie sa cumperi un metru si mergi la mecanic si-l schimba;este furtumasul care face legatura intre injectoare;m-a costat in jur de 60 ron toata afacerea.Si eu m-am speriat ca-i pompa....etc.
wolf71 a scris:Am si eu aceeasi probleme cu Zafira. La service mi-au zis ca ar fi niste garnituri de la injectoare care se uzeaza si trebuiesc inlocuite. Altcineva mi-a zis ca la motoarele de 2000 cmc apare uzura la lantul de distributie la peste 150000 km i un mecanic i-a pus injectia la punct. A zis ca nu mai era la punct.
andos
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Zafira din 2005, diesel, 1998 cmc, 70000 km. Refuza sa porneasca. La invartirea cheii nu se intampla nimic. Bordul se aprinde, farurile si claxonul functioneaza normal. Am mai intalnit problema asta in vara. Dar dupa 4 zile de pauza a pornit si a mers foarte bine pana in prezent.
Multumesc
PS Mi s-a spus ca ar fi putea fi o problema la contact?
Multumesc
Am o Zafira din 2005, diesel, 1998 cmc, 70000 km. Refuza sa porneasca. La invartirea cheii nu se intampla nimic. Bordul se aprinde, farurile si claxonul functioneaza normal. Am mai intalnit problema asta in vara. Dar dupa 4 zile de pauza a pornit si a mers foarte bine pana in prezent.
Multumesc
PS Mi s-a spus ca ar fi putea fi o problema la contact?
Multumesc
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
[editat] a scris:Trebuie sa verifici daca in momentul rotirii cheii pe pozitia actionare demaror,vine curent la firul subtire de la electromotor.
Daca vine,atunci e defect electromotorul,daca nu vine atunci ai o problema la contact.
Bafta!
Daca vine,atunci e defect electromotorul,daca nu vine atunci ai o problema la contact.
Bafta!
Esti sigur ca vine curent pe firul subtire de la starter? De obicei contactul da masa la starter pe firul mic. Plusul il ia de la cablul gros de putere.
Pune un ohmetru intre fir si masa. Cand pui contactul pe demaror ,rezistenta trebuie sa fie de maxim 4 ohmi.
In 90% din cazuri problema asta se intampla cand trebuiesc schimbati carbunii
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Brutus a scris:
Esti sigur ca vine curent pe firul subtire de la starter? De obicei contactul da masa la starter pe firul mic. Plusul il ia de la cablul gros de putere.
Pune un ohmetru intre fir si masa. Cand pui contactul pe demaror ,rezistenta trebuie sa fie de maxim 4 ohmi.
In 90% din cazuri problema asta se intampla cand trebuiesc schimbati carbunii
Esti sigur ca vine curent pe firul subtire de la starter? De obicei contactul da masa la starter pe firul mic. Plusul il ia de la cablul gros de putere.
Pune un ohmetru intre fir si masa. Cand pui contactul pe demaror ,rezistenta trebuie sa fie de maxim 4 ohmi.
In 90% din cazuri problema asta se intampla cand trebuiesc schimbati carbunii
Da,sunt absolut sigur ca trebuie sa vina curent si nu minus.
fffff- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2009
- Mesaj Privat
[editat] a scris:
Da,sunt absolut sigur ca trebuie sa vina curent si nu minus.
ia in calcul si cipul de la cheie,incearca si cu cheia a 2,daca nu merge dai foc.am glumit tu sa nu faci ceti spun eu,nu tot.
Brutus a scris:
Esti sigur ca vine curent pe firul subtire de la starter? De obicei contactul da masa la starter pe firul mic. Plusul il ia de la cablul gros de putere.
Pune un ohmetru intre fir si masa. Cand pui contactul pe demaror ,rezistenta trebuie sa fie de maxim 4 ohmi.
In 90% din cazuri problema asta se intampla cand trebuiesc schimbati carbunii
Esti sigur ca vine curent pe firul subtire de la starter? De obicei contactul da masa la starter pe firul mic. Plusul il ia de la cablul gros de putere.
Pune un ohmetru intre fir si masa. Cand pui contactul pe demaror ,rezistenta trebuie sa fie de maxim 4 ohmi.
In 90% din cazuri problema asta se intampla cand trebuiesc schimbati carbunii
Da,sunt absolut sigur ca trebuie sa vina curent si nu minus.
Marius88
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
probleme cu relantiul, da in gat cand mergi cu treapta 1, da niste suturi de nu sti ce sai faci, subturata la relanti uneori da spre inecat, joaca turatia pana in 2000 de ture dupa se calmeaza, am fost l service au zis ca nu are nimik, masina fiind in garantie ceea ce ma face s ma astept ca dupa ce mi se termina garantia sa zica ca are ceva, iam pus si aditivi de curatat,benzina dl aproapte toate benzinariile cunoscute timp d 1 luna k sa treaca toata benzina siasa, si tot nu vrea sa mearga cum trebe, motor Z20NET(1.8 benzina)
mihalisGR
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am opel zafira model2001,2.0DTI16V,120000km, cu numele :Balauru! .nu zic ca ma da pe spate in comparatie cu masina sport(Zina )pe care o am,dar sut multumit de el! ceea ce ma supara e ca nu porneste usior dimineata ! chiar si acum vara invart destul la automat ca sa porneasca! iarna nu porneste de loc! numai inpins!lam hranit cu cea mai buna motorina si tratamente !(de raceala) dar nimic! bujiile incandescente sunt OK! toti mecanici,speriati de motorul inghesuit, isi dau cu parerea dar nimic!I-mi puteti spune ce e de facut?!?!
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@mihalisGR, ti-am mutat intrebarea in acest topic, care dezbate aceasi problema. Pe viitor te rog sa cauti pe forum daca existã discuþii pe problema care te intereseazã.
Sfatul meu este sã faci un test de compresie: cred cã in cel putin 1 cilindru compresia este sub nivelul optim, de acea porneºte greu sau chiar deloc. Numai bine.
L.E. dacã am dreptate, acei 120k km nu sunt reali.
Sfatul meu este sã faci un test de compresie: cred cã in cel putin 1 cilindru compresia este sub nivelul optim, de acea porneºte greu sau chiar deloc. Numai bine.
L.E. dacã am dreptate, acei 120k km nu sunt reali.
mihalisGR
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
EdWin-Multumesc pentru raspuns! sigur ai dreptate in tot ce mi-ai spus! intradevar imi scapa compresia la un piston pe la bujia incandescenta!(filet stricat) am remediat problema dar nimic ,tot asa! si km ?!, sunt de acord cu tine ,dupa discurile de franare,nu cred ca sunt reali + ca am schimbat 2 rulumenti pe fata azi! Cum sa aflu km reali?!?! in rest masina ca infatiseare ,interior exterior arata destul de bine si a stat mult pe "tuse" o am mostenire !Merita sa o pastrez oare ?!?! cat a-si lua pe ea?!?!
mihalisGR
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut! azi am schimbat furtunasele si t-urile de retur in speranta ca va porni usor , dar nimic, tot greu porneste dimineata ! pe undeva imi ea aer ,si se dezamorseaza pompa, cred eu. filtrul de motorina l-am ilocuit cu o bucata de furtun, doar penru o seara, sa vad daca porneste dimineat ,dar tot asa! Ce sa mai verific oare?!?!
- vicentiu33
- *
- 6 mesaje
- din 09 Apr 2009
- Zafira 2005 YDODTH
- Bucuresti
vicentiu33
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2005 YDODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2009
- Mesaj Privat
salve...eu am probleme cu zafira 2005 iarna.daca trece sub 5 grade celsius (nu minus 5 grade) o ia la a 8-a cheie(LUNG).Am schimbat bujii(150ron), baterie(280 ron)...nimic.Am schimbat furtunasele de la retur...nimic.Am schimbat simeringurile de la injectoare(500 ron)...nimic.M-am si scirbit sa ma duc la toti nenorocitii sa-si dea cu presupusul pe banii mei.Unii spun ca trebuie schimbata pompa de injectie(problema este ca pompa de la modelul meu este cea cu 2 mufe nu cu 1 si nu merge...sh 500 E) , altii de curatat injectoarele.Am disperat nu stiu ce sa mai fac!
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat