- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Azi dimineata am vrut sa plec cu masina dar nu mai porneste nici in ruptul calului. Isi face testul cand bag cheia in contact , nu apare nici o eroare. Bateria invarte , electromotorul merge, o data a dat sa o ia (1 secunda) apoi nimic , dau la cheie si nimic. Mentionez ca nu am avut probleme , nu am facut interventii la ea.HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
nu a dat semne ca ar avea impuritati in filtru de motorina ,sa dea in nas mai ales ca l-am schimbat in urma cu 3000 km, dar cu motorina noastra te stepti la orice. O sa-l verific. Daca este ceva electronic trebuia sa-mi apara eroare pe bord cred ? Daca nu ,inseamna ca este de natura mecanica cum ziceti voi filtru infundat , aer in instalatia de alimentare fara sa apara la bord ceva!
Ce stiti de supapa EGR sau EDC daca nu functioneaza nu trebuia sa dea eroare la bord?
Ce stiti de supapa EGR sau EDC daca nu functioneaza nu trebuia sa dea eroare la bord?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
De alimentat ultima data ca si pana acum de la OMV , nu cred ca este de la filtru de motorina dadea sa porneasca , mergea intrerupt zicea ceva, nu da nici un semn, a si plouat tota ziua la CTA nu am putut sa ies din casa. Sa fie in legatura cu pompa de injectie ce simptome da , o parchez seara merge bine mersi si dimineata sufletu. S-au tot supapele astea electronice care daca nu le convine ceva iti taie alimentarea ! De CE nu s-a oprit din mers ?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu am ajuns la tester dar am chemat un mecanic sa se uite nu a gasit furtune crapate si a scos furtunul din pompa de injectie si nici urma de motorina deci nu se alimenteaza , are valva care nu-i da comanda sau chiar pompa (doamne fereste).Maine ma duc la tester. Sa vad poate il aduc la masina cu testerul sau sa ma tracteze ei pana la service reprezentanta Opel.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
furtunul din panza care este returul celorlalte mai mici (plusul de motorina care vine de la injectoare )si intra in pompa este crapat la capatul care intra in pompa si nici o urma de motorina pe el. SA-L TAI UN PIC SI SA-L BAG LA LOC? Pompa de injectie cum se amorseaza daca a luat aer?Cand dau la cheie se aude ceva la pompa , valva ce cupleaza sau ce se aude?
Am citit comentariile tale pe forum si sunt de mare folos. Pompa de injectie cum se amorseaza daca a luat aer ?
Am citit comentariile tale pe forum si sunt de mare folos. Pompa de injectie cum se amorseaza daca a luat aer ?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Cel mai bine inlocuiesti toate furtunelele de retur cu altele noi. Iei orice furtun la diametrul ala (interior) si le inlocuiesti. Ai MARE grija cand scoti furtunelele din T-urile de plastic sa nu le rupi (T-urile). Dupa ce ai inlocuit circuitul de retur ca sa o amorsezi faci asa :
1) Am auzit la altii cu motor ca al tau ca le pornesc asa : Dai la automat 5-10 secunde, faci pauza alte 10 secunde, si tot asa de vreo 5 ori. Cica motoarele DTH se auto-amorseaza...
2) Cand am dezamorsat-o pe a mea... am facut asa pana a murit bateria de 2 ori, si in paralel cu electromotorul dadeam si cu spray de pornire... Nici o treaba nu a avut, nici nu a dat sa porneasca... acum metoda folosita de mine pentru a mea sa o pornesc in 30 minute :
Am o pompita electrica, care e alimentata la baterie (fosta pompa de benzina de cielo). O borna e legata la baterie, cealalta e trasa in masina pentru a fi alimentata la comanda de la bricheta. Decuplez conductele de motorina din filtru, si le fac legatura cu niste furtunele scurte cu pompita electrica (practic inlocuiesc filtrul cu pompita). Tractez masina, si cand a prins cam 30Kmph, bag in a II-a, cuplez pompita electrica, motorul se invarte de 2-3 ori si porneste. Semnalizezi celui din fatza ca il vei opri tu cu frana. Lasi motorul la relanti asa vreo 5 minute mergand, dupa care il opresti, deconectezi pompita electrica de pe circuit (AI GRIJA : sa tii apasat cu un patent ceva pe furtunul care intra in filtru din rezervor sa nu lase motorina sa se duca inapoi in rezervor cand decuplezi. Eu pt acest scop mi-am montat o supapa de sens pe acel furtun). Cuplezi la loc conductele in filtru si pornesti masina. Imediat cum a pornit TUREAZ-O la 3000-3500 rpm, pentru ca mai are bule de aer de la manipulare si o vei simti cum scade in turatie la un moment dat si va creste iar. Tine-o turata vreo 2-3 minute dupa care se incheie operatiunea si masina merge. Daca nu o turezi dupa ce o pornesti, o sa moara si iar nu mai porneste.
In caz ca nu ai pompita electrica (banuiesc ca nu ai) incearca sa o tragi direct cu a II-a pe la 40kmph...
Concluzie : Inlocuieste returul
1) Incearca sa o pornesti normal cu electromotorul. Daca nu merge vezi 2
2) Incearca sa o tragi o distanta maricica cu a II-a pe la 40Kmph. Daca tot nu merge inseamna ca a ta e incapatzanata ca a mea si iti trebuie o pompita care sa "ajute" la eliminarea aerului... Daca ai fi din Ploiesti ti-as rezolva-o eu... ca am pornit-o pe a mea de vreo 5 ori dupa ce am dezamorsat-o.
1) Am auzit la altii cu motor ca al tau ca le pornesc asa : Dai la automat 5-10 secunde, faci pauza alte 10 secunde, si tot asa de vreo 5 ori. Cica motoarele DTH se auto-amorseaza...
2) Cand am dezamorsat-o pe a mea... am facut asa pana a murit bateria de 2 ori, si in paralel cu electromotorul dadeam si cu spray de pornire... Nici o treaba nu a avut, nici nu a dat sa porneasca... acum metoda folosita de mine pentru a mea sa o pornesc in 30 minute :
Am o pompita electrica, care e alimentata la baterie (fosta pompa de benzina de cielo). O borna e legata la baterie, cealalta e trasa in masina pentru a fi alimentata la comanda de la bricheta. Decuplez conductele de motorina din filtru, si le fac legatura cu niste furtunele scurte cu pompita electrica (practic inlocuiesc filtrul cu pompita). Tractez masina, si cand a prins cam 30Kmph, bag in a II-a, cuplez pompita electrica, motorul se invarte de 2-3 ori si porneste. Semnalizezi celui din fatza ca il vei opri tu cu frana. Lasi motorul la relanti asa vreo 5 minute mergand, dupa care il opresti, deconectezi pompita electrica de pe circuit (AI GRIJA : sa tii apasat cu un patent ceva pe furtunul care intra in filtru din rezervor sa nu lase motorina sa se duca inapoi in rezervor cand decuplezi. Eu pt acest scop mi-am montat o supapa de sens pe acel furtun). Cuplezi la loc conductele in filtru si pornesti masina. Imediat cum a pornit TUREAZ-O la 3000-3500 rpm, pentru ca mai are bule de aer de la manipulare si o vei simti cum scade in turatie la un moment dat si va creste iar. Tine-o turata vreo 2-3 minute dupa care se incheie operatiunea si masina merge. Daca nu o turezi dupa ce o pornesti, o sa moara si iar nu mai porneste.
In caz ca nu ai pompita electrica (banuiesc ca nu ai) incearca sa o tragi direct cu a II-a pe la 40kmph...
Concluzie : Inlocuieste returul
1) Incearca sa o pornesti normal cu electromotorul. Daca nu merge vezi 2
2) Incearca sa o tragi o distanta maricica cu a II-a pe la 40Kmph. Daca tot nu merge inseamna ca a ta e incapatzanata ca a mea si iti trebuie o pompita care sa "ajute" la eliminarea aerului... Daca ai fi din Ploiesti ti-as rezolva-o eu... ca am pornit-o pe a mea de vreo 5 ori dupa ce am dezamorsat-o.
- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
Slick ai avut dreptate ! Am pus un vecin cu o supernova si m-a tras . In 5 m a pornit !!!!!!!! Am lasat-o un pic la relanti merge perfect. Am oprit-o am lasat-o 2 min si i-am dat la cheie a pornit din prima. Hai sa merg si la opel sa vad ce zic si ei . Nu m-am dus direct la ghiseu sa dau comanda de tester ci in spate direct la un mecanic i-am explicat ce am patit si mi-a recomandat sa nu mai dau banii pe tester ci sa schimb furtunasele de retur.Am cumparat 1 m mi le-a pus si porneste din prima. Mi-a aratat cum ti-am spus si aseara ca unul era crapat in capat altul cand l-a scos s-a rupt de copt ce era, toate erau copte si imbatranite. A zis ca daca mai face, sa schimbam si semeringurile de la injectoare. Apropo la doua injectore pe langa ele cam era ulei cu mizerie celelalte sunt usacte .Asta-i tot ! Tu ce zici ?
A fost salon baiatul sau trebuia sa faca si testul? Pana la urma de ce a prins aer pompa, de la furtunasele alea ?
A fost salon baiatul sau trebuia sa faca si testul? Pana la urma de ce a prins aer pompa, de la furtunasele alea ?
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mizerie e normal sa fie, si motorina de cand ai scos tu furtunelele. Pompa s-a dezamorsat pentru ca, daca te uiti mai bine, furtunelele alea de retur intra fix in turul motorinei (PROSTIE MARE DE PROIECTARE), si cand pompa trage, intra aer pe-acolo si o dezamorseaza...
PS : Ai de dat o bere la intalnirea de la Brasov
PS : Ai de dat o bere la intalnirea de la Brasov
- denilson2160
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Vino si tu la intalnirea de la Brasov de pe 23 Iulie. Mai multe detalii aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1987
In Constanta o sa ajung dupa 15 August cand vin la mare... dar se pare ca fara masina mea Daca ma culegi din Costinesti iti fac si o "verificare" a motorului ca dupa cum vezi eu l-am desfacut pe-al meu cu totul dupa ce mi s-a intamplat...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1987
In Constanta o sa ajung dupa 15 August cand vin la mare... dar se pare ca fara masina mea Daca ma culegi din Costinesti iti fac si o "verificare" a motorului ca dupa cum vezi eu l-am desfacut pe-al meu cu totul dupa ce mi s-a intamplat...
j m b
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2009
- Mesaj Privat
marian83
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 tdy
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2009
- Mesaj Privat