serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
Cand era in contact, de obicei disparea masinuta cu cheita, si martorul de injectie, odata cu cel de baterie si cel de apa.
Dar acum nu mai dispar.
Am invatat cu tatal meu sa fac cateva plecari din rampa, iar la un moment dat cand sa pornesc motorul, incepuse sa trepideze, turatia motorului nu era constanta, a aparut si masinuta cu cheita si a ramas pana acasa ~10 minute. Alte cateva porniri, perfect normale, doar ca nu dispareau acei martori. Saptamana viitoare am sa imi fac un drum pana la un service. Dar pana atunci vreau sa stiu exact care este problema
Masinuta cu cheie nu mai apare.
Ultima modificare făcută de serum la Mie 02 Apr, 2008 9:20 pm
serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
TudorP
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
serum a scris: Saptamana viitoare am sa imi fac un drum pana la un service. Dar pana atunci vreau sa stiu exact care este problema. Masinuta cu cheie nu mai apare.
Pai, pana nu ajungi la service sa faci un test, nu cred ca o sa-ti spuna cineva "exact" ce are, nu ... ?
Pentru inceput scoate-i bornele si las-o asa 5-10 minute, pune-le la loc si vezi daca mai raman aprinsi martorii ... Deasemenea , din poza postata de tine vad ca nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune este cam jos, pe vas exista un semn "Kalt", pana acolo trebuie sa fie nivelul, completeaza cu antigel / apa distilata. Martorul cu vasul + elicea este raspunzator de sistemul de racire, poate fi si de la asta (poate sa-ti "spuna" ca e nivelul mic in vasul de expansiune).
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
serum, bine ai venit pe forum. Interesanta masina ai Din profil:
Masina mea
* Model: Opel Ascona
* Anul de fabricatie: 2002
* Motorizare: Benzina z16se
Poate e totusi Astra G?
Incearca sa citesti codurile de eroare stocate la aprinderea becului "masinuta cu cheita" cum e descris aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 . Posteaza codurile de eroare si poate ne dam seama ce are masina. Si da, ai prea putin antigel.
Masina mea
* Model: Opel Ascona
* Anul de fabricatie: 2002
* Motorizare: Benzina z16se
Poate e totusi Astra G?
Incearca sa citesti codurile de eroare stocate la aprinderea becului "masinuta cu cheita" cum e descris aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 . Posteaza codurile de eroare si poate ne dam seama ce are masina. Si da, ai prea putin antigel.
serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
murzick a scris:serum, bine ai venit pe forum. Interesanta masina ai Din profil:
Masina mea
* Model: Opel Ascona
* Anul de fabricatie: 2002
* Motorizare: Benzina z16se
Poate e totusi Astra G?
Incearca sa citesti codurile de eroare stocate la aprinderea becului "masinuta cu cheita" cum e descris aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 . Posteaza codurile de eroare si poate ne dam seama ce are masina. Si da, ai prea putin antigel.
Masina mea
* Model: Opel Ascona
* Anul de fabricatie: 2002
* Motorizare: Benzina z16se
Poate e totusi Astra G?
Incearca sa citesti codurile de eroare stocate la aprinderea becului "masinuta cu cheita" cum e descris aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 . Posteaza codurile de eroare si poate ne dam seama ce are masina. Si da, ai prea putin antigel.
Am incercat, nu licare nimic, deci nu are nici o eroare. Va mai explic odata care este faza. In pozitia cheii la II, apareau martorii de check engine, masinuta cu cheita, radiator, apa si baterie, la un moment dat ei dispareau si atunci era indicat pornirea motorului, e acum faza e ca nu se mai sting, raman asa pana la pornirea motorului, odata ce motorul e pornit nu apare nici un martor. Motorul functioneaza ca inainte, trage la fel,deci nici o problema.
Mi s-a parut mie ca si "piuitul" de la pompa de injectie tine mai mult.
Aveti idee cat costa bagarea masinii pe un tester?
serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-16555
- **
- 176 mesaje
- din 21 Mar 2008
deleted-16555
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat