Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • shoby

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
De o buna perioada de timp masina (vectra C 2004 y20dth )nu mai sta in turatie intre 2500 si 3000 de ture desi tin pedala la un nivel constant.
Am fost la un mecanic de opel, a pus tech2, a curatat egr, throtle body, a mai verificat valvele de vacuum si s-a dat batut . Confused
M-a sfatuit sa merg la bosch car diesel undeva prin chitila ca poate e de la injectoare sau de la pompa de injectie.
Mentionez ca din cand in cand, cand motorul e mai cald sau dupa o perioada in care merg mai turat, are momente in care merge f bine, in sensul ca sta la orice turatie doresc eu, dar in majoritatea cazurilor nu merge.
Am fost la bosch si domnul de acolo care este si seful din cate m-am prins eu, mi-a zis ca nu sunt injectoarele la simptomele astea si ca s-ar putea sa fie in pompa un senzor de turatie busit sau un pistonas gripat. Nu m-a putut ajuta cu nici o diagnoza, fiindca mi-a spus ca la modelul asta nu au cu ce sa faca diagnoza si m-a trimis la reprezentanta. Crying or Very sad

Intrebarea este, a desfacut cineva partea mecanica a acestei pompe de "belea" si daca da, se pot inlocui diverse subansamble de la una second hand ?

Multumesc,
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Desi nu sunt cel mai in masura sa iti raspund, o fac pentru ca nu a raspuns nimeni Rolling Eyes
Problema asta cu 2500-3000 se intampla doar scos din viteza, adica fara sarcina?
In mers, poti mentine o viteza constanta in plaja asta de turatii?
  • shoby

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se intampla si in mers dar nu e asa vizibila, in sarcina variaza nitel mersul masinii, dar daca nu esti atent nu te prinzi.
Am fost azi la Radacini in Vitan si am gasit un baiat priceput care a mai frecat-o nitel si mi-a zis ca e aproape sigur senzorul de turatie din pompa de injectie, dar doar pentru simptomul asta nu merita sa arunc 4000E pe una noua sau 2000E pe una second hand.
  • LOLOZA

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cam acelasi necaz il am shi eu, un singur mecanic a reusit sa ma rezolve doar ptr o saptamina dupa care a revenit la aceeasi problema. Nu cred ca e senzorul e mai degraba ceva legat de vaccumuri dar nu stiu care exact. Mai studiez problema daca mai aflu ceva va anunt.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca e senzorul de turatie nu ar trebui sa oscileze mai tot timpul si nu doar 2500-3000?
E posibil sa fie senzor pedala acceleratie?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
shoby a scris:....4000E pe una noua sau 2000E pe una second hand.

presupun ca la pretul asta ti le livra "baiatul priceput", nu?Toate fac asa,singura vinovata e valva egr...daca intrerupea in sarcina atunci era o problema mai mare,eventual din alimentare daca nu aveai ceva erori...
  • shoby

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine nu e de la circuitul vacuumatic fiindca au "eliminat" turbina si la fel face.
Nu e nici sensorul de pedala fiindca tech-ul arata o valoare constanta a pedalei in momentul cand turatia variaza.
Iar legat de pret, asta e pretul din cautarile mele, baiatul priceput pe care-l ironizezi tu, m-a sfatuit sa nu o schimb doar pentru atata lucru.
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cum adica au "eliminat turbina" ? si oricum eu vorbeam de egr...cat despre mecanicul tau nu il ironizam dar sunt la tot pasul amabili care inlocuiesc piese in schimbul unor sume de 2-3 ori mai mari decat face.
  • shoby

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2007

  • Mesaj Privat
N-as putea sa-ti spun cum au eliminat turbina, fiindca in service-urile Opel (probabil ca si in altele) nu esti lasat sa stai langa omu care lucreaza , asa ca mai mult ce am cascat gura de-afara si ce am vorbit cu omul dupa aia, probabil ca au scos un furtun de vacuum ca sa nu mai lucreze circuitul vacuumatic, sau au o alta metoda mai desteapta.
Omul de la service mi s-a parut f priceput si cu f mare experienta, fiindca mi-a confirmat o alta banuiala de a mea legata de un alt simptom pe care l-am investigat cateva luni pe diverse forumuri fara mare succes deoarece problema e f rara si apare doar la signum sau la vectra C caravan, iar el stia din prima despre ce e vorba si mi-a indicat piesa defecta.
Iar legat de pompa de injectie, se pare ca nu se poate desface partea mecanica, fiindca nu se mai poate ansambla la loc (nu am idee de ce, probabil e vorba de o incapsulare speciala). Una second hand se poate cica monta, insa cand o iei trebuie sa primesti si codul de securitatea de pe masina de pe care a fost luata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR