Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
de ceva timp masina mea chiar si cand sta pe loc pornita se tureaza putin singura.Masina este Opel astra 1.7dti 2003 , y17dt.Asa cum am mai spus se tureaza putin singura in timp ce sta pornita si asta nu dupa ce pornesc imediat motoru ci pur si simplu tot timpul.Vreau sa mentionez ca masina nu a fost forjata dar nici nu s-a mers cu ea subturata schimb de obicei cel putin la 2000 maxim 2500,plus ca nu imi apare nimic in bord adik cheia cu masina sau mai stiu eu ce,de asemenea consumabilele au fost schimbate recent ulei filtre etc(acum 1000km).Ma scuzati ca ma exprim asa dar doar asa pot explica cum se tureaza:deci merge normal cum merge un diesel si mai apare cate o turatie scurta iar merge normal iar apare cat o turatie scurta si asta la interval de 1 secunda Sad adica o secunda normal alta secunda putin turata).As vrea sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi indiferent de raspuns va multumesc.AS vrea sa mai spun ca pana acum nu am mai avut nici o problema cu ea si masina are 141000km.E prima mea problema care o am cu masina si care o comentez aici si sper sa fie prima si ultima.Vreau si eu niste pareri.....va multumesc
Skip ads

  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
din pct meu de vedere mergi cam subturat cu masina (ar trebui sa schimbi intre 2600-300rtpm) pt ca tu ai 16 valve la motorul ala.
oricum cuplul maxim il obti in plaja 2100 - 2800 rtpm (deci pe aici ar trebui sa stai mereu cu turatia motorului)
si eu am oscilatii la relanti cum ai tu .... dar am doar cand pun motorina de la petrom, cand pun de la rompetrol aceste oscilatii dispar, eu banuiesc ca am aceasta probleme datorita injectoarelor, as vrea sa ma duc sa le verific si sa le curat macar.
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
air_catalin a scris:din pct meu de vedere mergi cam subturat cu masina (ar trebui sa schimbi intre 2600-300rtpm) pt ca tu ai 16 valve la motorul ala.
oricum cuplul maxim il obti in plaja 2100 - 2800 rtpm (deci pe aici ar trebui sa stai mereu cu turatia motorului)
si eu am oscilatii la relanti cum ai tu .... dar am doar cand pun motorina de la petrom, cand pun de la rompetrol aceste oscilatii dispar, eu banuiesc ca am aceasta probleme datorita injectoarelor, as vrea sa ma duc sa le verific si sa le curat macar.

EU STIAM CA DACA SCHIMBI ASA ITI OMORI MOTORUL.
ESTI SIGUR CA ASTA ESTE VALOAREA IN CARE TREBUIE SA SCHIMBI? PENTRU CA AM ACEEASI MOTOR SI NUMAR DE VALVE SI NU AS VREA SA SUBTUREZ MOTORUL SAU SA II FAC CEVA.
MULTUMESC
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sincer nu stiam ca am 16v pe 1.7dti(y17dt).....faza e ca nu face chiar mereu asa pentru ca am stat cu ochii pe ea mai atent si nu face chiar mereu dar cand si cand o aud ca face asa.....e grava chestia asta care o avem noi air_catalin ?ce putem sa patim daca face mereu asa,si oare cat costa sa nu mai faca asa?ce tre sa schimbam?....da un raspuns indiferent de cat te pricepi ca eu sunt la pamant cu partea mecanica:((........multumesc
  • Mentos

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cat de mult se tureaza? de la 800 de rpm la cat?
https://www.clubopel.com/vie...=relanti+instabil
Si vitezele ar trebui sa le schimbi dupa parerea mea pe la 2800-3000 dupa ce se incalzeste motorul, cel putin eu asa le schimb
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
relutzu kla a scris:sincer nu stiam ca am 16v pe 1.7dti(y17dt).....faza e ca nu face chiar mereu asa pentru ca am stat cu ochii pe ea mai atent si nu face chiar mereu dar cand si cand o aud ca face asa.....e grava chestia asta care o avem noi air_catalin ?ce putem sa patim daca face mereu asa,si oare cat costa sa nu mai faca asa?ce tre sa schimbam?....da un raspuns indiferent de cat te pricepi ca eu sunt la pamant cu partea mecanica:((........multumesc

Scrie pe dosul ei ca are 16 valve .
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
se tureaza foarte putin abia urca acu la turometru aproape ca nici nu se vede dar se aude de afara cum face
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
relutzu kla la Y17DT ralantiul este 850 dar el de fapt variaza usor cu maxim +/-10ture si este normal, se vede foarte putin la ac si mai degraba la ureche.
Daca se tureaza de nebuna pina la 1500 cind apesi pedala ambreiaj ai senzorul pedalei cu probleme, parca cod P0704 iti apare stocat.
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu,nu e acest caz la mine....nu ajunge nici macar la 900 sta la 850 si abia se vede cu ochiu ca se tureaza.....se aude mai mult de afara.....deci crezi ca ar fi normal?.....ma gandesc ca o mare parte din vina ar avea motorina(petrom in cazul meu)si ma gandesc sa se fi injundat vreu injectoe ......nu stiu........oricum multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are nimic, stai linistit.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie vreun senzor cu citire fluctuanta,sau debitmetru sau ECU cu motorina etc
am avut asa un caz care citea prost senzorul de temp motorina
iar cu turatiile ,acest motor NU trebuie folosit sub 1800 rot/min ;eu personal trag de el pina la 3500-4500 cind ma grabesc (mai mereu.. )si merge super,zici ca e tunat.
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
gata mi sa pus pata si am sa folosesc motorina OMV sprint diesel chiar daca e 45000...decat sa dau 41800pe petrom mai dau 3000lei si o sa alimentez de la OMV....ca m-am saturat eu am in cap ideea ca de la motorina i se trage masinii cat despre schimbat am sa merg putin mai sportiv 2500minim.....ce ziceti e buna alegerea mea cu motorina?
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
decand mi-am luat masina am bagat numai de la omv- sprint diesel si sunt foarte multumit, se simte ca trage mai bine si in plus este firma germana Smile
am un prieten care lucreaza la petrom si cica aduc aia o mizerie de motorina.
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am auzit ca se consuma mai repede motorina OMV Sprint diesel si asta pentru ca ar fi euro5...am dreptate?masina mea e euro 3 are ceva daca ii pun OMV Sprint diesel?intrebarea asta o pun ca daca o sa pun odata de la OMV nu o sa mai alimentez in viata mea de la petrom.....multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR