Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Care mai are problema cu indicatorul de benzina care e fix ca la matiz?

Adica mi-a scazut instant in 100Km de la un pic sub 3/4 pana
la 1/4 ( desi aici o sa stea o groaza )

Sunt destul de sigur ( cred ca am si testat odata, da' de obicei uit
lucrurile astea care ma eneveaza) ca mai are vreo 23L
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
toti au asa...cel putin astra f...de la plin la 1/2 scade rapid...apoi se leneveste...si nu cre ca e de la indicatorul de benzina ci de la faptul ca rezervorul de benzina nu are o forma regulata....indicatorul de benz e de fapt un potentiometru actionat de un brat cu plutitor, care indica nivelul lichidului din rezervor...ce vina are daca rezervorul are sectiunea orizontala cu variatii mari?
  • _mihai_

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Un pic cred ca puteau sa evolueze Sad, ca a ramas exact aceasi tehnologie ca la plutitorul de la toaleta Smile ... da fie ...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu ca ar fi fost greu sa treaca informatia prin ecu, care sa o corecteze, sau macar sa marcheze indicatorul de carburant inegal in asa fel incat sa arate rapoartele corect..... dar ce sa-i faci de aia se cheama Opel si nu Rolls-Royce Smile

P.S. bineinteles ca am si eu aceeasi problema.....
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si io care credeam ca ar fi din cauza uleiului ca incepuse sa mi se para un consum crescut... oricum, cred ca ar trebui sa schimb uleiul, asa ca sa fiu eu sigur Razz
  • florin.31

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 z13xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salutare la toata lumea!am un corsa 1.2 benzina,fabricatie 2002
daca am becul aprins la pompa benzina-cata benzina mai am in rezervor,cati litri.este adevarat ca dupa o perioada ,becul incepe sa pilpaie si atunci trebuie sa ma duc neaparat la peco?
AM FACUT UN MINITEST DUPA CE AM DESCHIS DISCUTIA,ADICA AM PUS 20 L BENZINA,ACUL ARATA LA JUMATE,DECI CAM 22,CA REZERVORUL ARE 44,ASA SCRIE PE TALON,AM FACUT 350 KM,MIXT(PLOIESTI,ALTA LOCALITATE-NU BUCURESTI),DUPA CE S-A APRINS BECUL(CAM 280-300 KM),NU AM FOST PREA ATENT,AM MAI MERS CEVA,CAM 40 KM,DUPA CARE A ICEPUT SA PALPAIE,SI ATUNCI AM FOST LA PECO.DECI IN CONCLUZIE ,CU 20 L,AM FACUT 350 KM SI MAI MERGEA.SALUTARE LA TOATA LUMEA


Ultima modificare făcută de florin.31 la Mar 25 Mar, 2008 5:07 pm
  • deleted-3101

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cand se aprinde mai ai aproximativ 8-9 litri.
Cand incepe sa palpaie mai ai cam 3-5 litri.
Cel mai bine fa o incercare: cand se aprinde, fa-i plinul.
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 520
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi curiozitate o am si eu la 1.3 CDTI meu, plus ca sunt curios daca computerul de bord indica bine km care mai raman pana la alimentare (oare o fi de incredere informatia?).
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la 1.3 cdti dupa calculele mele cred ca sunt cam 3-4 litri. ce-i drept n-am adus niciodata masina la stadiul in care sa palpaie beculetul
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
eu va sfatuiesc ceva

da nu sariti la mine

deci
cind se aprinde sau mai rau cind clipoceste
baga gaz ca daca ramii fara
tre sa amorsezi pompa ,sa ai bataie de cap
plus ca la unele modele NU AI VOIE sa ramii fara gaz
sanatate
  • florin.31

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 z13xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai si la benzina,stiam ca numai la motorina e naspa.ca trebuie sa amorsezi pompa?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cei care maerg cu rezervorul mai mult gol se aleg cu condens deci apa in carburant, acum este mai clar ?!
  • bebe2284

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
deci...nu va mai luati dupa computerele de bord sau dupa presupuneri pt ca e foarte inselator. eu am patit-o, imi arata comp ca mai am de facut 34 km si sincer chir spre peco ma indreptam dar din pacate nu am mai ajuns acolo decat cu sticluta dupa mine Very Happy. si inca ceva...nu mergeti cu masina pana palpaie becul ...alimentati imediat dupa ce s-a aprins. si cum spunea si dan cuciureanu banzina putina = condens + se infunda pompa de carburant pt ca trage numai gunoaie de pe fundul rezervorului.
  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acum vin si eu cu o intrebare, care pote nu isi are rostul : Cum este posibil, ca in zilele noastre, sa intrduci gunoaie(impuritati) in rezervor? Asa buna e calitatea combustribililor la benzinariile noastre? Ei nu o filtreaza inainte de a o introduce in pompe ?
Ce companie are cei mai buni carburanti ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Introducere corpuri straine in rezervor (e mai complet asa) :

- alimentare din statii vechi si vai de capul lor
- cind alimentezi intra praf din aer... minunata noastra tara...
- gura pompei ramine umeda si aduna praf pina vii tu sa pui mina pe ea, nu o stergi cu servetele existente la pompa ca te grabesti...
- circuli tot timpul pe minim si alimentezi des cite 5-10l, se face condens si ai apa in rezervor plus praf ca deschizi des rezervorul
- nu stringi busonul ca iti face depresiune in rezervor, sistemul este de fapt inchis trage/refuleaza aer/vapori prin fuel evaporation sistem, citeste la Agila despre el (o sa mai completez postul)
- filtru aer cu scapari la garnitura sau trage aer fals, este introdus prin valva purjare si prin tot sistemul in rezervor
- sfat: cind termini alimentarea pui ultimile picaturi pe un servet si stergi gura si busonul, la spalatorie daca stii ca tine garnitura de la buson rezervor il pui sa dea cu jet si sub clapa
- alimentare cu canistre/sticle/bidoane ca ramii in pana (benzina solva multe depuneri din recipiente improvizate)
- alimentare de la pompa exact dupa ce vine combustibilul care va agita toate depunerile din tancul pompei, ideal ar fi de alimentat dimineata si seara tirziu cind nu au clienti

Mai am dar trebuie sa plec....
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am probleme cu indicatorul de benzina la corsa b. indica total aiurea! la sfarsitul saptamanii trecute aveam 40 de litri in rezervor (dupa indicatiile lui), iar acum am sub 20. am facut cam 100 de km sapt asta!
am inteles ca e o problema generala acest indicator la opelurile mai vechi. asa e? macar ma pot baza pe indicatorul acela cu pompa de benzina?

stie cineva SIGUR cati litri de benzina intra in rezervorul unei corsa b 1999, 1.0 12v, atunci cand e plin ochi?
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
va salut

de 2-3 zile acul a intepenit pe zero, martorul din bord este aprins, clipeste, am bagat o data 5 litri, apoi inca 5, si nimic.
care ar putea fi cauza ? si cum s-ar putea remedia problema ?

in ultima vreme acul urca din ce in ce mai greu dupa ce alimentam.. am sesizat asta cam de 2-3 luni.. fie urca progresiv, pe masura ce mergeam, arata ca nivelul benzinei creste, fie dintr-o data, dupa cativa km facuti..
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa pui mai mult de 10l sau sa pui vreo 20? La corsa C acele scad mai repede in prima jumatate, in a doua scad mai greu, probabil si la tine e ceva asemanator.
Mai exista posibilitatea sa ti se fi stricat sonda care masoara nivelul de combustibil.
Mai poti incerca sa faci plinul si atunci acele trebuie sa iti arate ca e plin rezervorul.
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
N-am pus zilele astea decat de doua ori cate 5 litri. Probabil ca daca pun mai mult, o sa urce acul, dar la coborare o sa patesc la fel..
  • AirMike

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca pui putin nu creste imediat, o sa creasca treptat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR