Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Mașina Nouă
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am o dilema. Momentan am un opel astra classic din 2005 cu 43.000 de km. In masina am investit multi bani si multa pasiune si nu tin neaparat sa ma despart de ea, dar a venit vremea sa iau in calcul si varianta unei alte masini.
Variante ar fi urmatoarele: o masina noua care in proportie de 99% ar fi opel, sau o masina sh care ar fi un bmw ci. Bugetul este unpic diferit pentru ca una noua are avantajul leasing-ului.
Bugetul pentru una noua ar fi: 20-21.000 mii euro, iar pentru una sh (care obligatoriu ar fi bmw seria 3 coupe ... ) ar fi de maxim 17.000. Problema e ca eu nu prea am mare incredere in sh, si as vrea neaparat ceva an de fabricatie cel putin identic cu a mea (2005) si km asemanatori ~40.000. Ceva din 2002 cu 90.000 iese din discutie. Nu stiu neaparat daca merita, sau daca chiar o sa gasesc ce vreau eu la sh. Masina noua ar fi probabil astra gtc, sau astra H, sau vectra sau ce o mai exista in segmentul asta de piata cu ceva mai multe dotari si un motor mai puternic pe benzina, iar cea sh ar fi tot pe benzina (cel mai probabil 320ci).
Voi ce ma sfatuiti ? Oricum decizia o voi lua in 2-3 saptmani.
Skip ads

  • Cristaky

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut.

Eu am avut 2 masini SH - o Dacie si un Cielo. Dupa ce m-am luptat cu ele cativa ani, intai cu Dacia (aveam portbagajul plin de piese de rezerva, iarna era un chin sa o scot din garaj, etc) apoi cu Cielo (consuma enorm, scartaia toata, dar a avut totusi avantajul ca nu m-a lasat niciodata in drum), am decis sa iau masina noua - Astra G 1.7 cdti. M-am gandit ca in loc sa bag bani in piese si muuult combustibil, mai bine achit rata la o masina noua, care TEORETIC nu imi va face nici o problema macar 2-3 ani.

Pe de alta parte, mi-am adus pt firma din Franta un Kangoo SH, avea acolo 46.000 km, dupa 1,5 ani rulati aici are 110.00 km si am avut urmatoarele probleme : 2 becuri de faza scurta arse, un bec de proiector ars, un furtun infundat pe care l-am desfundat in 2 minute. Asta in 70.000 km.

Eu as merge in continuare pe varianta unei masini noi, cu toate ca poti avea norocul sa prinzi si un SH foarte bun, care sa nu iti dea batai de cap.

P.S. Nu trebuie ignorat, din pacate, un alt factor : NOROCUL.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Pai tocmai asta e chestia. Merita sa caut un bmw in tara sau in fara SH la 17mii sau sa caut o masina noua la 20.000 si sa stau linistit ... sau poate chiar sa o tin in continuare pe a mea. Diferenta intre un bmw si un opel clar exista ... si de asta intreb ... merita riscul ?
  • andrei0481

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ar trebuii sa iei in calcul ce inseamna un BMW,adica intretinerea lui care e mult peste Opel.Ci-ul reprezinta pt mine un vis de masina.Daca crezi ca e ok cu intretinerea BMW-ului si esti impacat cu gandul ca poate doamne fereste mai bagi ceva bani in el dupa achizitie....atunci ce sa mai zic go for BMW!Daca esti un om socotit si nu esti linistit ca ai sa risti mergi pe un Opel SH. Eu personal as opta pt un GTC nou!sau Vectra GTS.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
De ceva vreme tot fac calcule. O vectra c echipata ok ajunge la 22-23.000 de euro fara leasing. O astra gtc/h echipa ok ajunge la 18-19.000 mii ... ambele cu motor de 1.8. Probabil ca daca o sa-mi ajunga banii o sa iau un bmw, dar doar cu km cat mai putini si an de fabricatie ok. Costul de intretinere nu ma sperie asa tare, mai ales ca am si am avut in familie masini destul de scumpe la intretinere.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,359
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
andrei o sa urmaresc cu interes acest topic, am in mare aceeashi dilema

incotro pretul combustibilulul pt ca sunt fortat sa ma limitez la motorizari negurmande Sad
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu e graba, dar probabil in maxim o luna o sa stiu exact cum sta treaba. Tare ma bate gandul la o vectra C cu piele, trapa si jante pe 18, cu motor de 1.8 ( ca nu ma intereseaza asa mult performantele masinii) ... dar fara un disscount serios sare de 21.000 de mii.
Astra asta noua nu prea ma atrage. Nu m-a atras asa mult nici acum 3 ani cand am decis sa iau o astra g unpic mai dotata in locul unei astra h mai cheala Very Happy.
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ma intereseaza sipe mine un opel astra g clasic motor 1.6 benzina ,cred ca o sa aplic la programul ala (ecoflex )deoarece mai scade din valoarea masinii.acum o intrebare se mai continua programul dupa 31 martie ?cat timp dureaza daca fac comanda ,se mai fabrica acest model?dealerul mai face ceva discount la plata cash in afar de cei 1910 e avantaj ?
astept cu interes ceva raspunsuri,multumesc.
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Un telefon la o reprezentanta te poate lamuri.
La mine a durat 5 zile caci a fost in tara exact cu optiunile dorite (daca nu aprox. o luna).
Inca se fabrica in Polonia si sunt cereri destul de mari.
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
pai te poti incadra la o Astra H in banii aia.
la 17000 de euro gasesti o multime de BMW-uri in germania, insa trebuie sa te duci acolo si sa pierzi cateva zile-o sapt! La 17.000 de euro gasesti BMW 320CI, de prin 2004-2005, pana in 100k rulaj. la asta mai adaugi vama si alte cheltuieli de deplasare.
uita-te pe site-urile de masini sh din germania sa-ti faci o idee!
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
La 100.000 de km iese din discutie sh-ul. Ce ziceti: scot o vectra C 1.8 piele+trapa+jante pe 18 la 21.000 ?
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Momentan am renuntat la ideea vanzarii opel-ului, in schimb am achizitionat o mazda cx7 2.3L turbo Razz 260 cp. Saptamana asta sper sa ajunga. Masina este luata "in familie" asa ca s-a putut depasii bugetul alocat initial.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
andrei006 a scris:Momentan am renuntat la ideea vanzarii opel-ului, in schimb am achizitionat o mazda cx7 2.3L turbo Razz 260 cp. Saptamana asta sper sa ajunga. Masina este luata "in familie" asa ca s-a putut depasii bugetul alocat initial.


sa-ti traiasca!
sa pui te rog impresii despre Mazda. si pe mine ma bate gandul sa o cotesc catre asa ceva, dar nu prea am gasit pe net pareri de la romani.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Depinde la ce model de mazda vrei sa te orientezi. Asta e un fel de SUV ... banuies ca in clasa cu Opel Antara. Nu am apucat sa conduc opel-ul ... dar de mazda am ramas impresionat. 160 de cp si doar vreo 400 de kg in plus fata de astra g ... iti creaza o impresie super.
Ca fiabilitate ... vb dupa ceva timp ca momentan are doar 1200 km Smile
  • Master2006

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut!Sunt nou pe aici si am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva.Stiu k este siteul clubului opel si probabil ca o-sa par putin nebun dar totusi incerc.Am o dilema vreau sa-mi cumpar o alta masina dar sh.Ma poate ajuta cineva nu stiu ce sa aleg la banii pe care ii am intre BMW seria 3 si Opel astra bertone cabrio.La opel sincer ceea ce ma incanta este faptul ca este decapotat.Ma puteti ajuta si pe mine cu o parere macar? multumesc
  • ÐАдам

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am achizitonat de curând un Opel Astra GTC .
2007. 09
Benzina 1.6 turbo , 179 hp , putere grupa mare pentru o masinuta asa usoarã.
Frumoasa , opc line , recaro, navigatie , faruri automate, senzori parcare într-un cuvânt multumit.
La bani a fost cam piperatã una la mâna a fost ca e puternica si cea dea doua ca era putin preparata 4200€.
Ce m-a nemultumit cel mai tare a fost suspensia.
Suspensie sport, foarte rigida masina.
Ca orice masina SH a avut si ceva defecte:rulmentii si flansele de la amortizoare duse.
Acum când am dat jos roata mecanicul a vãzut si bieletele antiruliu terminate, am zis ca nu e asta chiar asa de costisitor si am comandat 2 bielete, 2 capete de bara si cam atât.
Când au venit bieletele mecanicul deja le scosese pe cele vechi,cele originale erau mai lungi cu aproximativ 5 cm. Ce facem mi-a spus?
Am verificat si nu am gãsit bielete cu alta dimensiune decât 300 mm sau 303 mm.
Am cãutat pe internet si într-un final am gãsit niste bielete fabricate in Germania care erau reglabile . Le-am potrivit la dimensiunea celor pe care le-am dat jos si le-am montat.
Problema este ca ceva se tot aude in fata dreapta de când am pus bieletele astea.
Nu stiu cum sa o scot la capãt ca zgomotul e deranjant la denivelãri, si in plus de asta si suspensia sport reglabilã nu m-a satisface pe deplin.
As vrea sa o scot si sa ii pun suspensie normala de gtc dar deocamdatã nu mai dispun de bani sa o inlocuiesc. Astept sfaturi si pãreri din partea voastrã .
Multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Zgomotul la denivelari a fost de la bucsile de la bara de torsiune la mine.
Sunt ieftine su merita sa le schimbi de fiecare data cand umbli la directie.
  • ÐАдам

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am înteles, problema e ca înainte de interventia mecanicului la flanse , rulment amortizor nu fãcea asa. Dupã ce am iesit din service a început.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai e posibil sa fi cedat bucsile alea din cauza vechimii exact cand s-a umblat la directie.
la mine nu s-au vazut inainte sa demonteze (aratau bine) dar dupa ce a demontat tot ce trebuie sa schimbe un brat inferior, le-a vazut ca au si uzura mare.
ele sunt in tensiune si daca arata bine e posibil sa nu le observe cu uzura cand trage de roti.
  • ÐАдам

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2017

  • Mesaj Privat
OK ,merci am sa revin la subiect dupã ce le schimb
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Mașina Nouă

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR