Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mutu2911

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut;

Am un Astra G, tipul motorului Z16XE din 2002, la care am schimbat tot chitul de distributie, inclusiv cureaua de alternator cu rola. Schimbul l-am facut in sevice la Augsburg Militari, si dupa aproximativ 500 km parcursi a inceput sa se auda la relanti o huruiala, discreta, care din cind in cind se aude mai pronuntat. Tot de cind am schimbat distributia, cind intra ABS-ul se aude de la motor ca un arc care se intinde, iar mai nou, in mers cind o accelerez se aude ca o bataie, care dispare doar cind nu mai accelerez. Am vb. la service si au spus ca daca se constata ca este o problema de garantie o rezolva pe loc si m-au programat miercuri pe 26. Daca a mai avut cineva probleme asemanatoare cind a schimbat distributia si m-ar putea ajuta cu niste sfaturi....
Si toate astea pentru ca sa nu ma duc la garantie si sa-mi zica un mecanic ca nu are nimic.
Va multumesc mult si astept un raspuns.
Skip ads

  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sal,
De curand am schimbat si eu kit-ul de distributie - Astra G Y17DT. Dupa aceasta porneste foarte greu, la a doua sau a 3 a cheie. Cand pun contactul se aprinde martorul de transmisie - cheita, mi-au spus ca s-ar putea sa fie de vina periile de la electromotor. O sa ma duc maine sa verifice. Este curios ca acest lucru s-a intamplat imediat dupa schimbul distributiei, nu stiu ce sa cred. Oare?
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
poate fi cureaua prea intinsa. La fel am patit si eu.
Daca intrai pe forum mai devreme si te documentai, ai fi vazut ca noi(Bucurestenii) evitam service-ul Augsburg.
Incearca la un service doar o constatare , fara sa demonteze ceva.
  • vig1969

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1,6se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca porneste greu....si,sau se aprinde si chek engine....nu este ca cureaua este prea intinsa sau nu ai peri la alternator....o greseala de montaj din partea "specialistilor" de la Ausburg...mai concret.distributia nu este pusa la punct,este defazata cu un dinte sau doi.
La a lll a cheie nu smuceste si motorul....etc
  • mutu2911

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sal.
Am fost la constatare la ei si mi-au spus ca fulia de la compresorul de aer face uruiala acea si ca nu ar fi nici o problema. Curios este ca dupa ce am schimbat distributia la ei a inceput sa faca. In rest masina se comporta ca inainte, exceptie facind uruiala aceea. Dar pe viitor o sa evit Augsburg. Daca imi poate recomanda cineva un service la care se face treaba buna si rezonabil la pret. Va multumesc pentru sfaturi.
  • vig1969

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1,6se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu ma dau mare mecanic....dar AC-ul are cuplaj hidraulic...deci nu ar treb sa faca,eu personal iti recomand sa consulti un alt service...adica sa nu ai probl cu vreo rola,care se presupune ca a fost "schinbata"....

Succes
  • h007_2005

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2004 Y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pornirea grea inseamna ca nu au puso bine la punct,am vazut ca rolele ina nu mai seamana cu originalul,mai trebuie sa puna o saiba distantoare la una din ele,am vazut in sevice problema asta,dupa 200 km motoru sa blocat,a rupt cureaua 3 supape si un piston spart,a durat o luna pana meseriasi de mecanici au descoperit problema,la motor de 1.7 16 valve,aaaaa si au rezolvato alti nu aceiasi mecanici mare belea pe capu omului :B
  • victor1707

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu avea legatura cu distributia. Cu metoda murzick - "pseudoagrafa" am citit cod eroare P0380 - ceea ce inseamna bujie arsa. Am inlocuit-o si voila: merge snur! Citeste Regulamentul!

  • SezeStyle

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare! Acum 3 luni am fost la un service pentru segmentat motoru si inlocuirea distributiei pe lant. Masina a mers bine vreo 2 luni, am facut cred in jur de 3000km cu ea fara probleme. De curand, cand ma intorceam acasa, pe drum a inceput sa nu mai accelereze asa cum e normal, acceleratie in trepte si un zgomot urat ca si cum motorul nu ar fi mers in parametrii normali, avand vibratii.. Problema nu a disparut nici a 2a zi, ba chiar si mai rau nu trecea de 2000 ture masina, dupa care si'a revenit trecand de 2000 si avand simptomele mai sus mentionate. Am fost la acelasi service cu ea, mi s'a spus k e vb de senzorii de la pedala de acceleratie. Totusi citind erorile aparute P 0100, P 0340, P 1120, P 1122 inclin sa cred ca nu e vorba doar de senzorii de la pedala si ca cei de la service au vrut doar sa scape de mine..
Mentionez ca este vorba de un Corsa C z10xe, 2001
Puteti sa ma ajutati va rog?
P.S: In momentul acesta masina accelereaza asa cum am mai spus, dar in trepte si cu zgomotul asta ciudat..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR