Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare Am un opel astra caravan 1996 C14NZ.Am ridicat capota si am inceput sa ma uit sa vad ceva neclaritati.Am desfacut capacul ala negru de la admisie si m-am uitat atent la el.Si am vazut 2 furtunase:
1. Furtunas albastru care iese din suportul filtrului de aer si duce in capacul de la admisie
2. Furtunas negru care iese din capacul de la admisie si intra undeva in fata la admisie(o sa vedeti in poza 3)
Acum intrebarile mele: La furtunasul 1 cand sufli sau tragi in/din el trebuie sa treaca aer?Si aceeasi interbare si pentru furtunul 2.Aceasta este poza:



Acum problema 2. O sa vedeti in poza urmatoare o diuza pe capacul de la admisie in care intra cele 2 furtunase.Intrebare : Care e rolul ei?Poate sa afecteze cu ceva nefunctionarea ei?Poza 2:



Problema3. Priviti poza :


La sa geata 3 intra furtunasul 2
La sageata 2 ce intra?Ca e o chestie unde trebuia sa intre un furtun dar vad ca nu este nici un furtun.Imi poate satisface cineva curiozitatea?Stie cineva ce e cu aia acolo?
Si la sageata 1 este o chestie acolo ca nu stiu cum se cheama Very Happy dreptunghiulara cu un cilindru inmijloc.Ce este ala si ce face?Am vazut ca are un surub in cap exact unde am eu sageata, regleaza ceva ala?Ce rol are?

Poza 4 :


Ce este ala cu 2 fire care intra in el?Ce rol are?


Multumesc de rabdarea acordata ptr a citi tot si m-as bucura daca ar fi cineva care se pricepe sa-mi explice toate chestiile astea si poate ajuta si pe altcineva topicul asta.

P.S. Nu va apucati sa scrieti offtopic decat ce are legatura cu intrebarile mele.Multumesc
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
poza 4.ala e injectorul.el pulverizeaza benzina.la a doua poza.daca acel furtunas nu e etans,masina va trage mai mult aer si in consecinta motorul va merge cu fluctuatii.poza 3.ala e dispozitivul de reglare a presiuni.nu umbla acolo.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:a a doua poza.daca acel furtunas nu e etans,masina va trage mai mult aer si in consecinta motorul va merge cu fluctuatii.


La poza 2 nu e nici un furtunas, acolo e vorba despre "diuza" aia

Si totusi poate cineva sa raspunda exact la fiecare?
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Hai ma baieti nu ma poate lumina nimeni?Chiar nu stie nimeni ce vreau eu sa aflu?Sa le ia pe rand si sa-mi raspunda?Va rog frumos!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR