marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
De cand am luat masina (noua) mi-a consumat ulei. Pana pe la 10 000 km a consumat sub 200 ml / 1000 km, dar acum, la 31 000 km consuma 500 - 600 ml / 1000 km. Cei de la Di Bas mi-au tot zis ca e normal, ca si in carte e dat un consum de 0,6 l / 1 000 km. Cu ce scrie in carte au dreptate, dar eu nu am mai auzit de o masina noua sa consume ulei.
Mi-au zis ca daca se dovedeste ca imi consuma peste ce scrie in carte, imi desfac motorul, imi baga un set de segmenti noi si se rezolva problema. Eu unul am indoieli ca asta e problema, mai ales ca la consumul de benzina stau foarte bine (cca 8,5 l / 100 km consum mediu de cand am luat masina si pana acum, in conditiile in care merg cam 1/2 in oras, 1/2 in afara).
Mai exista cineva caruia ii consuma masina ulei ?
A mai avut careva astfel de probleme ?
Treaba e ca mai am 2 luni de garantie si nu stiu ce sa fac, ii las sa-si bage mainile in motorul meu sau nu ?
Ati scris careva la Opel in Germania cand ati avut probleme ? Oare am asa sanse la o rezolvare profesionala a situatiei ?
P.S. Toate completarile de ulei si schimbul la 15 000 km (desi dupa ei trebuia schimbat la 30 000 km), le-am facut cu ulei Opel original GM-LL-025-A/GM-LL-025-B
Mi-au zis ca daca se dovedeste ca imi consuma peste ce scrie in carte, imi desfac motorul, imi baga un set de segmenti noi si se rezolva problema. Eu unul am indoieli ca asta e problema, mai ales ca la consumul de benzina stau foarte bine (cca 8,5 l / 100 km consum mediu de cand am luat masina si pana acum, in conditiile in care merg cam 1/2 in oras, 1/2 in afara).
Mai exista cineva caruia ii consuma masina ulei ?
A mai avut careva astfel de probleme ?
Treaba e ca mai am 2 luni de garantie si nu stiu ce sa fac, ii las sa-si bage mainile in motorul meu sau nu ?
Ati scris careva la Opel in Germania cand ati avut probleme ? Oare am asa sanse la o rezolvare profesionala a situatiei ?
P.S. Toate completarile de ulei si schimbul la 15 000 km (desi dupa ei trebuia schimbat la 30 000 km), le-am facut cu ulei Opel original GM-LL-025-A/GM-LL-025-B
Toma
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am acelasi "fier" am deja 135.ooo km. Consuma cred cam 1.5 litri la 10.000 km aproximativ (merg mai mult in Bucuresti, foarte rar in afara) si o cam "forjez" adica ma port cam badaraneste cu ea. Mie mi-a spus mecanicul sa pun dupa primul schimb un ulei Aral Tronic Basic (bidon albastru).
Eu nu ma pricep deloc, insa cred ca este de bun simt sa intrebi si aici dar sa intrebi si pe alti mecanici de la alte service-uri.
Ma gandesc sa nu fie o treaba mai simpla (gen garnitura sau ceva) si sa te trezesti ca trebuie segmentare .
imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai mult.
Eu nu ma pricep deloc, insa cred ca este de bun simt sa intrebi si aici dar sa intrebi si pe alti mecanici de la alte service-uri.
Ma gandesc sa nu fie o treaba mai simpla (gen garnitura sau ceva) si sa te trezesti ca trebuie segmentare .
imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai mult.
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
motoarele diesel, daca sunt FORJATE, pica mult mai repede decat benzinarele, no matter ce zic ei, ca un diesel e fiabil si tine 500 de mii km. Pai tine, daca mergi normal cu el. Eu am vazut un a4 de prin 2000, 1.9 tdi, care scotea fum albastru de ziceai ca e clubu bamboo la fundu lui.
teoretic orice masina consuma ulei, pana si c20xe dat de nou are consum de ulei
acum depinde CAT. la motorina n-ar trebui, se stie ca motorina e mai "grasa" decat benzina, contribuie si ea la ungeri pe acolo... I donno, sa ne zica un detinator de diesel care se pricepe cat de cat
teoretic orice masina consuma ulei, pana si c20xe dat de nou are consum de ulei
acum depinde CAT. la motorina n-ar trebui, se stie ca motorina e mai "grasa" decat benzina, contribuie si ea la ungeri pe acolo... I donno, sa ne zica un detinator de diesel care se pricepe cat de cat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
ToX, 1,6 16v nu e diesel ! Merge cu benzina. Nici la mine nu scoate fum si nici nu pierde, deci sigur consuma.
Ma intriga faptul ca masina mea consuma ulei (si a consumat de noua), pe cand de ex. la nici un model Daewoo (cu mult mai putine pretentii) nu s-a auzit de asa ceva. De fapt nu am mai auzit de nici o masina noua care sa consume ulei.
Sunt de acord cu teoria ca orice motor consuma ulei, dar accept asta in limite rezonabile, de ex de la schimb la schimb sa scada de la max la min.
Ma intriga faptul ca masina mea consuma ulei (si a consumat de noua), pe cand de ex. la nici un model Daewoo (cu mult mai putine pretentii) nu s-a auzit de asa ceva. De fapt nu am mai auzit de nici o masina noua care sa consume ulei.
Sunt de acord cu teoria ca orice motor consuma ulei, dar accept asta in limite rezonabile, de ex de la schimb la schimb sa scada de la max la min.
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
Aceeasi problema tot 1.6 16v X16XE cam 1,5 la 10.000 motorul are doar 60.000 km, nu scoate fum, consumul e super mic 6,5% in oras am reusit <5 afara, de mers-zboara ajunge usor la 180 fara efort.
INSA!!! Am constatat cu stupoare ca pe 2000 km de autobahn nu consuma pic de ulei, cum i dau prin oras, motorul nu prea apuca sa se incalzeasca si de', pleci de la semafor mai in forja ca "romanii e nerabdatori", apare consumu'
Ma "bucur" ca nu sunt singur, si eu ma gandeam deja la segmentat, toti mecanici mi-au spus ca nu e bine 1,5l e deja mult, dar poate ca e un "bug" la motoarele de genul asta?????
P.S. nu-mi curge pe langa nici un simering, si bujiile sunt curate(maronii) nu sunt inegrite, si nu au depuneri.
INSA!!! Am constatat cu stupoare ca pe 2000 km de autobahn nu consuma pic de ulei, cum i dau prin oras, motorul nu prea apuca sa se incalzeasca si de', pleci de la semafor mai in forja ca "romanii e nerabdatori", apare consumu'
Ma "bucur" ca nu sunt singur, si eu ma gandeam deja la segmentat, toti mecanici mi-au spus ca nu e bine 1,5l e deja mult, dar poate ca e un "bug" la motoarele de genul asta?????
P.S. nu-mi curge pe langa nici un simering, si bujiile sunt curate(maronii) nu sunt inegrite, si nu au depuneri.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:masinile mele:
Vectra 1.8i A '92 - peste 200 mii km - consum ulei: 200g/10mii km
Espero 1.5dohc '96 - 100 mii km - consum ulei: 100g/10mii km
Astra 1.7dti 2002 - 100mii km - consum ulei: 100g/15 mii km
Vectra 1.8i A '92 - peste 200 mii km - consum ulei: 200g/10mii km
Espero 1.5dohc '96 - 100 mii km - consum ulei: 100g/10mii km
Astra 1.7dti 2002 - 100mii km - consum ulei: 100g/15 mii km
Motoare total diferite fata de cele in cauza, vorbim de ECOTEC, cred,imi aduc aminte ca mie ex. Corsa 1.4 SI (c14se) nu consuma deloc la 80.000 km, dieselurile nu prea consuma daca sunt ingrijite
mimi
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
stai linistit , nu esti singur pe planeta, eu am vectra c 2003 z16xe, deci benzina ca a ta si con suma cam 350 g la 1000 km si are doar 55000km, m-am obisnuit asta e.
Toti benzinarii de 1,6 sa scrie cat consuma , e interesant , si ai sa vezi ca toate motoarele ecotec consuma ulei mult.
astept sa vad cat mai multe replici
Toti benzinarii de 1,6 sa scrie cat consuma , e interesant , si ai sa vezi ca toate motoarele ecotec consuma ulei mult.
astept sa vad cat mai multe replici
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
ma minunez ce vad pe aici ! sa precizati si ce ulei aveti in masina .. ca daca e 0w e normal sa consume mai mult pentru ca e mai subtire !
si io am z16xe si consuma cam 500 .. 600ml la 10 mii/k cu ulei aral 5w40 ! acu depinde cred si de stilu de condus ..daca ii dai in goarna zilnic prin oras creste si consumu de ulei !
si io am z16xe si consuma cam 500 .. 600ml la 10 mii/k cu ulei aral 5w40 ! acu depinde cred si de stilu de condus ..daca ii dai in goarna zilnic prin oras creste si consumu de ulei !
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
mimi
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
- mihai_b
- ***
- 746 mesaje
- din 12 Feb 2008
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
mihai_b
- Mesaje scrise: 746
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
acu ca mi-am gasit topicul...bag de seama ca nu prea gasesc raspunsuri...ultimul din mai 2007...hmmm...ma rog...am o problema...cu consumul de ulei...de cate ori o forjez peste 125-130...dupa un anume numar de km mi se aprinde avertizorul de ulei...ma opresc...completez(cu acelasi ulei bineinteles)...se calmeaza...merg bine...s.a.m.d, adica aceeasi poveste.NU stiu ce naiba sa-i mai fac...nu am gasit nicio urma de ulei pe jos...nici la motor...ce sa-i fac?...atat uleiul cat si filtrele au fost schimbate regulamentar...btw, foloseste ulei GM...are cineva de impartasit vreo experienta asemanatoare si eventual vreo solutie?...
Va multumesc anticipat
Va multumesc anticipat
b-87-wyo
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
Tomix
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1985 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
benzinarul consuma pe la ghidurile si semeringurile de la supape + vaporii de la carter.
pe la segmenti.....foarte rar, e nevoie de uzura mare.
dieselul (turbo) pe langa ghiduri,semeringuri supape si carter mai pierde pe la turbina. turbina pierde ulei, acesta ajunge in admisie si influenteaza negativ combustia. la un turbo uzat bine cu pierderi mari intercoolerul are ulei.
sunt pe piatza "oil catch tank" utilizate in motoarele de competitie care colecteaza vaporii de ulei din carter.
pe la segmenti.....foarte rar, e nevoie de uzura mare.
dieselul (turbo) pe langa ghiduri,semeringuri supape si carter mai pierde pe la turbina. turbina pierde ulei, acesta ajunge in admisie si influenteaza negativ combustia. la un turbo uzat bine cu pierderi mari intercoolerul are ulei.
sunt pe piatza "oil catch tank" utilizate in motoarele de competitie care colecteaza vaporii de ulei din carter.