- lucian.ghinet
- OP
- 2 mesaje
- din 29 Jun 2005
lucian.ghinet
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am o vectra B 1996, motor ecotec 1600, 16V, si cand pornesc motorul sta cam la 1300 de turatii, sau chiar la 800, dar o mai apuca uneori si sare la 2000 de turatii la relanti, la semafor de ex.
Am o supapa secundara de aer care are un cablu rupt, un mecanic mia zis ca acea supapa foloseste atunci cand pornesti motorul si el e rece, baga aer din motor mai cald, si ramane blocata bagand in continuare dar nu e asa ..adica mie imi merge foarte bine masina la 800 de ture .. la relanti ..si pur si simplu cand o apuca pe ea ..sare foarte mult la 2mii cam asa .. si bag in viteza .. fara sa o accelerez ..coboara acul evident .. si cand schimb iar sare pt cateva secunde .. dar apoi is revine .. .. nu imi dau seama pe ar putea fi ..sa fie cumva de la injectoare sau acea supapa sau .. senzorul de relanti ?..
Am o supapa secundara de aer care are un cablu rupt, un mecanic mia zis ca acea supapa foloseste atunci cand pornesti motorul si el e rece, baga aer din motor mai cald, si ramane blocata bagand in continuare dar nu e asa ..adica mie imi merge foarte bine masina la 800 de ture .. la relanti ..si pur si simplu cand o apuca pe ea ..sare foarte mult la 2mii cam asa .. si bag in viteza .. fara sa o accelerez ..coboara acul evident .. si cand schimb iar sare pt cateva secunde .. dar apoi is revine .. .. nu imi dau seama pe ar putea fi ..sa fie cumva de la injectoare sau acea supapa sau .. senzorul de relanti ?..
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut...sincer nu cred ca e de la injectoare ....rolul injectoarelor este sa bage benzina in camera de ardere si atat....de ce sa stea turata din cauza lor???? Teoretic daca este innecat vreun injector poate sa dea semne sa moara dar sa stea turata din cauza lor nu cred.....
Si mie imi sare turatia dar doar cateodata.....nu am cum sa vad cat e ca nu am turometru insa e sus rau.....dar face asa doar pentru 2 3 secunde maxim...dupa care revine la normal....posibil sa fie de la vreun senzor ceva ....
Edit: si inca ceva.....e normal sa stea turata la relanti cand abia ai pornit motorul pentru ca ai acel auto-shock care are rolul de a nu lasa masina sa se opreasca ....in mod normal turatia ar trebui sa stea in jurul a 800-900 depinde de cat de cald e motorul.....
Si mie imi sare turatia dar doar cateodata.....nu am cum sa vad cat e ca nu am turometru insa e sus rau.....dar face asa doar pentru 2 3 secunde maxim...dupa care revine la normal....posibil sa fie de la vreun senzor ceva ....
Edit: si inca ceva.....e normal sa stea turata la relanti cand abia ai pornit motorul pentru ca ai acel auto-shock care are rolul de a nu lasa masina sa se opreasca ....in mod normal turatia ar trebui sa stea in jurul a 800-900 depinde de cat de cald e motorul.....
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
verifica asa:
SENZORUL DE TEMPERATURA motor si MUFA CU FIRELE de la el - regleaza turatia la relantii si socul automat
SENZORUL DE LA CLAPETA DE ACCELERATIE
BUJIILE SI FISELE -pot provoca oscilatii semnificative
@florinike - te contrazic : daca injectoarele sunt murdare poate creste f bine relantiul.
SENZORUL DE TEMPERATURA motor si MUFA CU FIRELE de la el - regleaza turatia la relantii si socul automat
SENZORUL DE LA CLAPETA DE ACCELERATIE
BUJIILE SI FISELE -pot provoca oscilatii semnificative
@florinike - te contrazic : daca injectoarele sunt murdare poate creste f bine relantiul.
- lucian.ghinet
- OP
- 2 mesaje
- din 29 Jun 2005
lucian.ghinet
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
sincer prea sigur nu stiu nici eu cum, dar:
tinand cont ca daca scoti mufa de la senzor ECU vede motorul la - nu stiu cate grade, deci foarte rece, asa ca, dupa ce incalzesti motorul(90 grade C), poti sa scoti mufa in timpul mersului sa vezi daca motorul se tureaza(in cazul acesta ar fi bun).
dar cel mai sigur aflii pe scaner
tinand cont ca daca scoti mufa de la senzor ECU vede motorul la - nu stiu cate grade, deci foarte rece, asa ca, dupa ce incalzesti motorul(90 grade C), poti sa scoti mufa in timpul mersului sa vezi daca motorul se tureaza(in cazul acesta ar fi bun).
dar cel mai sigur aflii pe scaner
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Eu aveam probleme similare cu cresterea brusca a turatiei cand motorul era cald, dar ajungea pana la 3500-4000 ture. Dupa teste seculare, am reusit sa rezolv problema prin schimbarea bobinei de inductie. La motorul meu este capsulata si sta deasupra bujiilor. Am schimbat-o la Dibas Bucuresti cu 11 mil (piesa + manopera). Nu-mi arata nici un cod de defect la ECU. Sper sa nu ai aceeasi problema ... pt. ca ustura la buzunare!!!
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat