Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
anghel tudor cristian a scris:..........


Stiu ca ai vrut sa spui ceva, dar nu-mi dau seama ce. Poti sa repeti? Surprised
Skip ads

  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ati vorbit ceva de costul reparatiei?
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
................- un pic indignat de ce ti sa intamplat si decat sa injur mai bine am pus o pauza Smile
mult noroc in continuare!
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
anghel tudor cristian a scris:................- un pic indignat de ce ti sa intamplat si decat sa injur mai bine am pus o pauza Smile
mult noroc in continuare!

Smile am inteles, trebuia sa citesc printre...puncte-puncte.

Deci, stam cam asa: pistonul variator de avans blocat in pompa. Trebuie schimbat asta, pistona-l-as, plus carcasa de pompa, unitatea de comanda si senzorul de turatie. Toate la modicul pret de 3.100 RON, cu reducere de la vreo 4.700 ca mai cunosc si eu pe unul, altul. Pompa noua era pe undeva pe la 6.200 RON. Lucrarea are garantie 2 ani, le-am dat unda verde la reparatie ca m-am saturat. Sambata voi fi in targ cu masina la vanzare. Seful de service de la Bosch mi-a spus ca problema e din cauza motorinei si ca ar fi trebuit sa bag euro 4 in loc de sprint diesel si alpin diesel iarna, care sunt prea uscate. Omul cat traieste invata.
Multumesc lui bertone pentru promptitudinea raspunsului la intrebarea pe care i-am pus-o.
Multumesc si celor care si-au dat silinta sa ma ajute. Respect.
A, urmatoarea masina va fi probabil Logan pe benzina Embarassed
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
HMMM IO BAG NUMAI SPRINT DIESEL.
DE UNDE IMI MAI RECOMANDATI SA BAG?

P.S. URASC PETROM Smile
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Da,cred ca e primul om care spune ca motorina de la OMV ar fi de vina...in vest motorina este cel putin lafel de etilata si implicit de putin grasa....daca alimentai numai de la Petrom cred ca explicatia ar fi fost: "calitatea motorinei,apa si particulele fine de rugina din rezervoarele 'seculare' " sau de la LUK-"de,motorina cu mult sulf"...senzorul de turatie pe care vor sa il schimbe este cel al arborelui?pt. ca daca acesta ar fi fost defect ai fi avut pomul de craciun pe bord(si eu l-am sch. la cea veche)dar tu nu aveai nici o eroare.Si ar mai fi ceva-a reparat cineva la Ploiesti tot la service bosch undeva la 2500 ron(e o discutie pe aici) si recent....si inca ceva-cum fac ei reduceri de la 4700 la 3100 !? asta inseamna 350 de euro diferenta,o suma importanta si in vest...off - imi amintesc de un mecanic simpatic care dupa ce a dat jos capacul de plastic al motorului a zis ca imi repara injectia (din cauza asta se pare ca nu mai pornea) cu "doar" 20 milioane...norocul a fost ca nu aveam banii (unul din putinele momente cand ma bucur ca nu am avut bani !) si astfel am reusit sa o repar eu cu un metru de furtun si cu invataminte de pe clubopel .Scuza-ma,nu am nimic cu nimeni dar urasc marea majoritate a mecanicilor !nu mai exista mosul cu ciocanul invelit in carpa ca sa nu sara vopseaua....caruia sa ii dau banii de drag pt. ca ii merita...tot offtopic ,azi fratele meu a scos masina din reprezentanta BMW din Pitesti si dupa ce face plinul constata ca pierde motorina..Concluzia:indivizii incalificabili au furat motorina din rezervor (cam 20-30 l) prin scoaterea pompei si colac peste pupaza au mai spart si capacul care de altfel nici nu era asezat in pozitia corecta....Va dati seama,masina de 20 mii cu un deviz de 10 milioane si ei se injosesc la 100 ron care oricum ii primeau ca spaga de rigoare...Ma gandesc cu groaza ce o mai lipsi de pe masina....
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Da, vali, de acord cu tine, dar ce puteam sa fac? Nu aveam cum sa ma duc sa stau langa ei 2 zile si sa le cer sa-mi arate ca intr-adevar e din pompa de injectie. M-am gandit si eu ca poate au rezolvat-o mult mai simplu, chiar cu un metru de furtun, si mi-au zis ca a fost pompa. Intrebarea mea e: cum puteam eu sa verific lucrul asta? Imi dau garantie 2 ani, asta e, daca mai face figuri ma duc si le-o pun in brate. Totusi, sunt reprezentanta Bosch si, oricat de proasta ar fi parerea mea despre romani in general, chiar nu cred ca pot fi atat de nemernici ca pentru o lucrare de valoare mult mai mica sa-mi ceara peste 30 de milioane. Ai incaput pe mana lor, ghinion, te rogi la Dumnezeu sa nu fie ceva grav ca oricum nu-i poti verifica. Noi sa fim sanatosi ca banii se fac, nu? Oricum, sa-ti pice pompa de injectie Bosch la 150 k...C-o fi din cauza motorinei sau din alte cauze, nu prea mi se pare normal.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
pai din ce am vazut p-aici pe forum este normal sa pice pompa la o suta si ceva de mii. dupa cum am spus mai sus si eu am reparat pompa de injectie (in jur de 140 mii de km). de atunci am alimentat numai de la rompetrol si mol si nu am mai avut probleme. am fost norocos, am platit fara chitanta si cu garantie verbala. au trecut aproape 3 ani de atunci. exista unii oameni care iti castiga increderea din prima clipa, asa a fost si cel care mi-a facut mie reparatia, din pacate a murit intr-un accident de masina.
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e normal sau nu sa pice pompa de injectie la o suta si ceva de mii de km dar cert este ca si mie mi-a picat (137000km) luna trecuta. Diagnostic: pistonas de avans blocat. Am demontat-o intr-un service (manopera 800 ron) mi-au scos si injectoarele, le-am pus intr-o sacosa Very Happy si am plecat la Ploiesti Bosch Car Service. Aici mi s-a confirmat faptul ca pistonasul de avans este blocat...cauza combustibilul uscat de la noi (am bagat numai motorina euro 4 Sad ). Solutia: inlocuire carcasa pompa, pistonas de avans si nu mai stiu ce prin ea, rescriere soft pe calculatorul pompei. Cost 770 Euro. Am lasat-o la ei dimineata si jurul orei 17 am plecat acasa cu pompa reparata (injectoarele au fost ok). Mi s-a acordat si garantie 2 ani, masina merge acum f bine...sper sa nu mai fie probleme in viitorul apropiat.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pai poate asta e problema.motorul tau e euro 3 si a fost gandit pt acest tip de motorina.cu cat motorina e mai noua(euro4,euro5) cu atat va fii mai uscata.am vazut problema asta in special la masinile non euro diesel care pt a face fata motorinei euro 4 ii pun un pic de ulei pt a o face mai unsuroasa.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dartagnan, exact aceeasi problema am avut-o eu. Si pretul bag sama ca a fost acelasi.
Am vorbit cu seful de service azi dimineata, dupa ce-l rugasem ieri s-o parcheze undeva cu botul in sus, stiti voi care-i treaba, nu mai explic. Mi-a spus ca a pornit la sfert. Acum nu mai ramane decat sa fac rost de bani si sa ma duc s-o iau.
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Pretul banuiesc ca e acelasi pentru ca e tot Bosch Car Service si am vazut ca factura este in germana cu preturile direct de la Bosch. Oricum oamenii sunt intr-adevar meseriasi (de asta si pretul pe masura)...nu credeam ca mai exista asa ceva la noi.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
din ce mi-a zis cel care a reparat-o pe a mea la mine nu fost nevoie de schimbat carcasa. tot bosch car service, atunci era in bucuresti acum este in ploiesti si ala de acolo este fratele celui care mi-a reparat mie pompa si care a murit.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am luat in cele din urma masina de la Bosch service vineri dupa-amiaza. Mi-au dat si piesele pe care le-au schimbat, inclusiv carcasa pompei de injectie. Ce sa zic...azi e marti si masina a pornit impecabil de fiecare data de vineri pana acum. Cred ca n-o mai vand, cel putin pentru moment Embarassed mai ales ca preturile sunt foarte jos. I-am tras si o spalare si acum ne iubim iar ca-n prima zi. O sa pun niste poze in garajul meu. Multumiri inca o data celor care m-au ajutat, fie chiar si cu un sfat si sa nu ajungeti sa aveti probleme din astea, cu multe zerouri in coada.
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@bogeyman, acelasi lucru am patit si eu dupa refacerea motorului: O iubeam mai mult ca in prima zi. Plus ca mai intervine urmatorul aspect: daca tot l-am reparat cu multe zerori sa ma bucur si eu.

iti doresc la cati mai muti km fara probleme.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bogeyman, tocmai ascutisem bine toporul ala mare. Si facusem rost si de un baros. Laughing

Daca tot o mai tii, vezi ca vine vara si problema aia cu incalzirea pina la 100 de grade in trafic tot n-am apucat s-o rezolvam.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ce naiba? Am postat un mesaj acu' vreo juma' de ora si nu apare. Ma rog...
costi, multumesc si iti intorc "urarea" inzecit.
murzick, chiar la 100 nu ajunsese. Si tine toporul si barosul aproape, nu se stie niciodata Smile O sa vedem cand putem sa ne ocupam si de asta ca stiu ca iti (imi) sta pe creier. Ne auzim la telefon.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
murzick a scris:Bogeyman, Daca tot o mai tii, vezi ca vine vara si problema aia cu incalzirea pina la 100 de grade in trafic tot n-am apucat s-o rezolvam.


Deci parerea mea e sa nu va faceti probleme cu temperatura pana la 100° C, la mine e la fel, am intrebat la mai multe service-uri Opel, reprezentanta, service-uri Bosch si altele, toti mi-au zis acelasi lucru, e normal la Opel Vectra B diesel dar numai la motoarele 2.0 si 2.2 DTI, explicatia a fost ca cica la aceste 2 modele motorul functioneaza sub nush ce presiune si ca intre 80 si 110° C e temperatura normala de functionare la aceste 2 motoare, mi-au mai zis si ca ar trebui sa porneasca ventilatorul undeva la 105° C. Nu am cum sa cred ca e o abureala bagata de cei de la Opel pt ca toti mi-au spus acelasi lucru, eu unul nu-mi mai fac probleme, daca ajunge la 105° C si nu incepe sa scada abia atunci imi voi face probleme. Chiar si in cartea masinii scrie ca temperatura poate sa ajunga si la 120° C, atata timp cat nu intra pe zona rosie nu e nici o problema, asta spune cartea ...
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mie nu mi-a depasit niciodata 100, 97-98 maxim. La 120 nu este deja pe rosu?
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,425
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pai si de ce iti faci probleme daca nu a trecut niciodata de 97-98 ? Asa e si la mine, 97-98 maxim, o singura data a ajuns la 100 vara trecuta intr-un trafic infernal in Viena si cu 40° afara si da, 120 e deja la rosu, atata timp cat e in zona alba temperatura cica nu e nici o problema ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR