- iulian1971
- OP
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
Pierd antigel pe la unul din furtunele care intra in calorifer. Oringurile trebuie schimbate. Pare simplu la prima vedere, insa pt. Vectra B se pare ca nu se gasesc oringuri calorifer (in Bucuresti). Rog pe cei care au avut astfel de problema si au rezolvat-o, sa-mi spuna cum au facut.
Multumesc anticipat.
Pierd antigel pe la unul din furtunele care intra in calorifer. Oringurile trebuie schimbate. Pare simplu la prima vedere, insa pt. Vectra B se pare ca nu se gasesc oringuri calorifer (in Bucuresti). Rog pe cei care au avut astfel de problema si au rezolvat-o, sa-mi spuna cum au facut.
Multumesc anticipat.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- iulian1971
- OP
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut Iulian,
Ai reușit sã remediezi problema furtunului de incalzire a caloriferului?
Ma confrunt cu aceeasi problema . A început sã piardã antigel pe la îmbinarea furtunului din compartimentul motor. Este acel motor care are tipul acela special de colier de plastic care se eclipseazã pevteava. Am pus mâna la îmbinarea cu țeavã și se simte ca pierde pe acolo.
Tu cum ai reușit sã rezolvi problema?
Ai reușit sã remediezi problema furtunului de incalzire a caloriferului?
Ma confrunt cu aceeasi problema . A început sã piardã antigel pe la îmbinarea furtunului din compartimentul motor. Este acel motor care are tipul acela special de colier de plastic care se eclipseazã pevteava. Am pus mâna la îmbinarea cu țeavã și se simte ca pierde pe acolo.
Tu cum ai reușit sã rezolvi problema?
- iulian1971
- OP
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Și da și nu, am încercat toate fazele și mutãrile existente.....adicã: am montat filtru capsulat, am pus supapã unisens pe retur și furtun transparent. Cu aceastã ocazie am observat ca motorinã nu se mai scurge în rezervor. Oricum am sesizat odatã cu montarea supapei unisens și o modificare ușoarã a mersului motorului. Nu m-ia folosit, asa ca am dat-o jos.
În aceastã fãrã am fost în concediu la mare și hotelul la care am stat avea parcarea înclinatã. Am pus-o cu botul în jos și acpornit la fix și dupã 4 zile. Simeringurile de la injectoare tot nu le-am schimbat. Am încercat la câțiva mecanici de aici din cartier dar mi-au spus ori ca nu îmi garanteazã, ori ca nu se schimba comportamentul mașinii....
Am observat ca dacã am 40 sau 50 de litri în rezervor pornește mai ușor....oi rezolva cumva și problemã asta.
În aceastã fãrã am fost în concediu la mare și hotelul la care am stat avea parcarea înclinatã. Am pus-o cu botul în jos și acpornit la fix și dupã 4 zile. Simeringurile de la injectoare tot nu le-am schimbat. Am încercat la câțiva mecanici de aici din cartier dar mi-au spus ori ca nu îmi garanteazã, ori ca nu se schimba comportamentul mașinii....
Am observat ca dacã am 40 sau 50 de litri în rezervor pornește mai ușor....oi rezolva cumva și problemã asta.