- DB77AAA
- OP
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dupa un mic incident din care a rezultat o aripa infundata reparabila pe RCA al celui care m-a lovit, a trebuit sa ajung in service.
Lucrarea nefiind platita din banii mei am zis sa merg la reprezentanta - Expocar Targoviste, serviceul fiind asigurat de alta firma Kamsas (de ce nu inteleg, ambele firme avand acelasi patron, una ocupandu-se de vanzare si alta de service)
Dialogul initial a fost ceva de genul : - Domle, am citit pe internet despre dumneavoastra lucruri bune, si d-aia m-am hotarat sa vin la dvs! - Cum domle, unde? De pe forum clubopel ..... raspund eu . Din acel moment parca s-a schimbat si atitudinea, totul, reusind o programare mai scurta, si oarecum promisiunea ca se termina intr-o zi.
Ieri am fost cu masina, conform programarii, iar fatuca de la receptie imi zicea sa vin in 3 zile ca e gata, chemam ingineru, dupa ce inginerul (seful de service cred) si-a amintit de mine(de forum mai exact) le-a zis tinichigiilor ca aceasta masina(aratand spre stikerul de pe masina mea) sa fie facuta pana-n seara, lucru care s-a si intamplat dealtfel lucrarea facuta fiind de calitate , conform pretentiilor mele.(nu sunt un pretentios dar totusi, aripa a fost indreptata, parca nu s-a pus mult chit, si a fost vopsita total)
Surprinzator e faptul ca nu am dat nici o atentie nimanui, si totusi s-au comportat foarte frumos cu mine, fiind amabili si avand o oarecare frica de mine(probabil de ce as putea posta), lucru care m-a lasat surprins avand in vedere cele citite si auzite despre serviceuri in general
Acum binenteles, nu stiu daca asa se comporta cu toata lumea dar am ramas foarte surprins de felul cum s-au comportat comparativ cu felul in care se comporta alte serviceuri. (vezi raiman(bosch car service) - niste aroganti car habar nu au ce fac, mecoprod(seat) unde nu primim decat masini de lux, autobest(skoda) unde se face doar schimb de consumabile)
PS: Nea Vasile ramane liderul!
Nu vreau sa se considere reclama, dar se pare ca forumul e de un real ajutor si in service, nu numai in ce ne reparam singuri
Lucrarea nefiind platita din banii mei am zis sa merg la reprezentanta - Expocar Targoviste, serviceul fiind asigurat de alta firma Kamsas (de ce nu inteleg, ambele firme avand acelasi patron, una ocupandu-se de vanzare si alta de service)
Dialogul initial a fost ceva de genul : - Domle, am citit pe internet despre dumneavoastra lucruri bune, si d-aia m-am hotarat sa vin la dvs! - Cum domle, unde? De pe forum clubopel ..... raspund eu . Din acel moment parca s-a schimbat si atitudinea, totul, reusind o programare mai scurta, si oarecum promisiunea ca se termina intr-o zi.
Ieri am fost cu masina, conform programarii, iar fatuca de la receptie imi zicea sa vin in 3 zile ca e gata, chemam ingineru, dupa ce inginerul (seful de service cred) si-a amintit de mine(de forum mai exact) le-a zis tinichigiilor ca aceasta masina(aratand spre stikerul de pe masina mea) sa fie facuta pana-n seara, lucru care s-a si intamplat dealtfel lucrarea facuta fiind de calitate , conform pretentiilor mele.(nu sunt un pretentios dar totusi, aripa a fost indreptata, parca nu s-a pus mult chit, si a fost vopsita total)
Surprinzator e faptul ca nu am dat nici o atentie nimanui, si totusi s-au comportat foarte frumos cu mine, fiind amabili si avand o oarecare frica de mine(probabil de ce as putea posta), lucru care m-a lasat surprins avand in vedere cele citite si auzite despre serviceuri in general
Acum binenteles, nu stiu daca asa se comporta cu toata lumea dar am ramas foarte surprins de felul cum s-au comportat comparativ cu felul in care se comporta alte serviceuri. (vezi raiman(bosch car service) - niste aroganti car habar nu au ce fac, mecoprod(seat) unde nu primim decat masini de lux, autobest(skoda) unde se face doar schimb de consumabile)
PS: Nea Vasile ramane liderul!
Nu vreau sa se considere reclama, dar se pare ca forumul e de un real ajutor si in service, nu numai in ce ne reparam singuri
- 89dam
- ****
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sa fim seriosi, si raiman e un service bun, patroni lafel dar angajatii sunt sub orice critica, daca nu stai cu ei e grav........
Generalizeaza putin despre acea intalnire, te rog, pentru ca ciudat e faptul ca eu am 700 mesaje si urmaresc cu atentie forumul, nu stiu nimic de intalnire, dupa cate vad.
Generalizeaza putin despre acea intalnire, te rog, pentru ca ciudat e faptul ca eu am 700 mesaje si urmaresc cu atentie forumul, nu stiu nimic de intalnire, dupa cate vad.
- mihai1950
- **
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
domnule DB77AAA te rog sa ajuti un "bebe" si sa-mi dai si mie adresa acestui service si eventual nr. de telefon fiindca am si eu o problema de tinichigerie la un opel frontera pe care il voi luoa , cu toate ca are parbizul fisut ar si niste puncte(ceva mai multe) dela criblura pe care vreau sa le repar .si eventual da-mi si o parere despre preturi multumesc. PS.tocmai am sunat la acel nr. de tel. si este "eronat"
- DB77AAA
- OP
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Yellow
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am un Chevrolet Kalos si l-am facut la Expocar, pe RCA-ul celui care m-a lovit. Masina am luat-o de la diBas din Bucuresti, dar am avut multe probleme la diBas si am cautat alt service.
Am gasit acest topic cautand review-uri despre Expocar.
Lucrarea a fost facuta bine si repede. Nota de plata a fost insa MARE.
Am avut un accident moto cu o zi inainte sa o iau, asa ca l-am rugat pe tatal meu sa o ia. Cand a luat-o de acolo, avea pragul dreapta infundat. Ei au zis ca e alta dauna. Eu nu-mi amintesc sa fi observat ceva cand am spalat-o inainte sa le-o dau la indreptat, dar nici nu am dovada ca ei ar fi infundat pragul. Tot ce pot sa spun e ca data viitoare cand mai las masina in service, ii fac poze din toate unghiurile inainte sa o dau.
Am facut si revizia la 40.000km, nota de plata a fost OK. Mi se stricase inchizatoarea de la rezervor, mi-au facut-o pe garantie, e OK.
RCA-ul este la ASIROM, cu care mi-au zis ca au decontare directa. Decontarea directa functioneaza astfel: iei masina si devizul, lasi talonul. Duci devizul la ASIROM, iti dau accept de plata. Dai acceptul de plata, iti dau factura. Te duci din nou cu factura la ASIROM, sa o semneze. Le duci factura inapoi si iti iei talonul. Asemenea birocratie la service-urile din Bucuresti eu n-am mai vazut. Talonul inca nu a ajuns inapoi la mine.
In rest oamenii sunt mai amabili decat in Bucuresti si serviciile mi s-au parut mai bune ca la diBas.
Site-ul lor web este www.expocar.ro, nr. de la Targoviste este 0245220222.
Ultima modificare făcută de Yellow la Lun 10 Mar, 2008 7:31 pm
Am gasit acest topic cautand review-uri despre Expocar.
Lucrarea a fost facuta bine si repede. Nota de plata a fost insa MARE.
Am avut un accident moto cu o zi inainte sa o iau, asa ca l-am rugat pe tatal meu sa o ia. Cand a luat-o de acolo, avea pragul dreapta infundat. Ei au zis ca e alta dauna. Eu nu-mi amintesc sa fi observat ceva cand am spalat-o inainte sa le-o dau la indreptat, dar nici nu am dovada ca ei ar fi infundat pragul. Tot ce pot sa spun e ca data viitoare cand mai las masina in service, ii fac poze din toate unghiurile inainte sa o dau.
Am facut si revizia la 40.000km, nota de plata a fost OK. Mi se stricase inchizatoarea de la rezervor, mi-au facut-o pe garantie, e OK.
RCA-ul este la ASIROM, cu care mi-au zis ca au decontare directa. Decontarea directa functioneaza astfel: iei masina si devizul, lasi talonul. Duci devizul la ASIROM, iti dau accept de plata. Dai acceptul de plata, iti dau factura. Te duci din nou cu factura la ASIROM, sa o semneze. Le duci factura inapoi si iti iei talonul. Asemenea birocratie la service-urile din Bucuresti eu n-am mai vazut. Talonul inca nu a ajuns inapoi la mine.
In rest oamenii sunt mai amabili decat in Bucuresti si serviciile mi s-au parut mai bune ca la diBas.
Site-ul lor web este www.expocar.ro, nr. de la Targoviste este 0245220222.
Ultima modificare făcută de Yellow la Lun 10 Mar, 2008 7:31 pm
ionut_v
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
@yellow...din cate stiu eu decontarea directa e aia in care tu scapi de alergatura....adik tocmai opusul a ceea ce ai descris tu. Cat despre lovitura....cand mi-am lasat eu masina in service, la tinichigerie, tipul de la receptie a venit sa o ia in primire cu dosarul de dauna si cu un formular tip....pe care ar fi scris alte lovituri sau defecte pe care le-ar mai fi avut masina in afara de ce era trecut pe dosarul de dauna, dc ar fi fost cazul. Tie cum ti-au luat masina in primire?!...asa pur si simplu?!
Yellow
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Revin in acest topic.
Inca o data se confirma ca forumul este de un real ajutor in multe situatii referitoare la relatiile clienti-reprezentante.
Ieri eram prin apropiere de acest service, cum primisem o invitatie de a trece pe acolo si ma tot roade un amarat de MID cu milele si galoanele englezilor, am zis sa intreb daca se poate reprograma pentru masina mea. Acolo, o domnisoara foarte stresata si nervoasa ce se ocupa de receptia service, cum i-am expus problema mea a zis initial ca nu se poate programa asa ceva, apoi ca au defect TECH2-ul, apoi aproape a recunoscut ca nu stie nimeni sa lucreze cu interfata respectiva. Bineteles ca daca mai insistam, cred ca luam si un set de palme. Destul de agresiv comportamentul domnisoarei. Astia oare pe ce mama draq mizeaza, pe prostia clientilor, Hmmmm, oare la vanzari cum se descurca.
Evident, daca aveam un tricou clubopel sau aminteam de forum, lucrurile se schimbau.
De altfel si mai evident, fara amenintari cu opc-ul sau o reclama negativa si alte mici interventii, esti tratat ca si cand ei ofera bani sa repare masina.
Una peste alta, il mai asteptam pe "directorul de vanzari" de la reprezentanta sus aminitita la intalniri. Sa-i fac o diagnoza profesionala, desi eu nu prea am cu ce Daca tot vine, sa puie mana sa ia si pe "seful de service", sa-i arat cum se face.
Si uite asa le facui o antireclama.
In concluzie, nu-mi iau masina noua ca sunt nevoit sa fac reviziile la reprezentante. Daca i-mi iau masina noua, vine la pachet cu tricou clubopel.
Inca o data se confirma ca forumul este de un real ajutor in multe situatii referitoare la relatiile clienti-reprezentante.
Ieri eram prin apropiere de acest service, cum primisem o invitatie de a trece pe acolo si ma tot roade un amarat de MID cu milele si galoanele englezilor, am zis sa intreb daca se poate reprograma pentru masina mea. Acolo, o domnisoara foarte stresata si nervoasa ce se ocupa de receptia service, cum i-am expus problema mea a zis initial ca nu se poate programa asa ceva, apoi ca au defect TECH2-ul, apoi aproape a recunoscut ca nu stie nimeni sa lucreze cu interfata respectiva. Bineteles ca daca mai insistam, cred ca luam si un set de palme. Destul de agresiv comportamentul domnisoarei. Astia oare pe ce mama draq mizeaza, pe prostia clientilor, Hmmmm, oare la vanzari cum se descurca.
Evident, daca aveam un tricou clubopel sau aminteam de forum, lucrurile se schimbau.
De altfel si mai evident, fara amenintari cu opc-ul sau o reclama negativa si alte mici interventii, esti tratat ca si cand ei ofera bani sa repare masina.
Una peste alta, il mai asteptam pe "directorul de vanzari" de la reprezentanta sus aminitita la intalniri. Sa-i fac o diagnoza profesionala, desi eu nu prea am cu ce Daca tot vine, sa puie mana sa ia si pe "seful de service", sa-i arat cum se face.
Si uite asa le facui o antireclama.
In concluzie, nu-mi iau masina noua ca sunt nevoit sa fac reviziile la reprezentante. Daca i-mi iau masina noua, vine la pachet cu tricou clubopel.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pony_burn
- **
- 273 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
pony_burn
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
sorin,
decizia schimbarii sau reparatiei e in mana agentului constatator al asigurarii. sa incerci sa il convingi ca o aripa trebuie inlocuita, decat sa fie reparata e destul de greu, sau se face cu putintica "spaga" .
nu mai zic cat se poate prelungi tot procesul de reparatie daca e nevoie si de vreo reconstatare.
de ce e asa greu? pentru ca firmele de asigurari nu vor decat sa castige si asta cu costuri cat mai mici, poate chiar "zero".
pt o aripa de reparat+revopsit - 2 h manopera
pt o aripa de inlocuit + revopsit - costul aripii + 1-1.5 h manopera
varianta 1 e mai putin costisitoare pt firma de asigurari.
pe principiul "daca nu e de ajuns, atunci ii mai dam o data", mie mi-a luat inca o "busitura" ca sa ii conving sa imi schimbe o aripa in loc sa o repare
decizia schimbarii sau reparatiei e in mana agentului constatator al asigurarii. sa incerci sa il convingi ca o aripa trebuie inlocuita, decat sa fie reparata e destul de greu, sau se face cu putintica "spaga" .
nu mai zic cat se poate prelungi tot procesul de reparatie daca e nevoie si de vreo reconstatare.
de ce e asa greu? pentru ca firmele de asigurari nu vor decat sa castige si asta cu costuri cat mai mici, poate chiar "zero".
pt o aripa de reparat+revopsit - 2 h manopera
pt o aripa de inlocuit + revopsit - costul aripii + 1-1.5 h manopera
varianta 1 e mai putin costisitoare pt firma de asigurari.
pe principiul "daca nu e de ajuns, atunci ii mai dam o data", mie mi-a luat inca o "busitura" ca sa ii conving sa imi schimbe o aripa in loc sa o repare
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- OP
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
In cele din urma am reusit se rezolv problema mid-ului. Se pare ca si-au adus aminte de mine ca fiind "baiatul acela de pe clubopel". Chiar lucrurile au decurs mult mai amiabil, fara programare si alte alea. Un nene de acolo a acceptat provocarea de a umbla prin setarile si programarile TECH2. Binenteles, si eu am fost amabil si i-am aratat opcom-ul meu Au ramas destul de impresionati.
Una peste alta lucrurile au mers bine. Concluzia la care am ajuns, este ca sunt bine intentionati, insa sufera cu timpul necesar documentarii. Oricum, se pare ca aceasta asa zisa "criza" va pune lucrurile la punct.
Cat am mai stat pe acolo, am vazut ca au mecanici destul de priceputi, se lucreaza curat si destul de serios. Toata chestia este sa-i convingeti sa lucreze Fiecare foloseste ce metoda vrea, eu insa am folosit "metoda forumului"
Una peste alta lucrurile au mers bine. Concluzia la care am ajuns, este ca sunt bine intentionati, insa sufera cu timpul necesar documentarii. Oricum, se pare ca aceasta asa zisa "criza" va pune lucrurile la punct.
Cat am mai stat pe acolo, am vazut ca au mecanici destul de priceputi, se lucreaza curat si destul de serios. Toata chestia este sa-i convingeti sa lucreze Fiecare foloseste ce metoda vrea, eu insa am folosit "metoda forumului"
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salutare dragfi colegi.Am deschis acst topic pentru a va mentiona facputul ca dealerul de mai sus mi-a rezolvat in sfarsit problema pe garantie cu opritul la ralanti Corsa D f,abricatie 2008, cu 12300 km la bord , 1.3 ecoflex 75 cp
Am fost deplin multumit de electricianul de acollo dindu-mi chiar si explicatii asupra modului in care se face acest update de soft.
Toata treaba a durat decat 30de minute
Acum am o versiune de soft oficiala 2.12
Asadar cine mai are aceasta problema cu opritul la ralanti sa apeleze cu incredere Expocar Targoviste.
Numai bine si Drum Bun !
Am fost deplin multumit de electricianul de acollo dindu-mi chiar si explicatii asupra modului in care se face acest update de soft.
Toata treaba a durat decat 30de minute
Acum am o versiune de soft oficiala 2.12
Asadar cine mai are aceasta problema cu opritul la ralanti sa apeleze cu incredere Expocar Targoviste.
Numai bine si Drum Bun !
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
eu am facut update de soft la corsa D 1.3 dtj (problema cu opritul la ralanti ) la expocar Targoviste electricianul a fost de treaba chiar si directorul general a fost foarte amiabil probabil din cauza ca am avut un tricou club opel lus ca stia ca sint membru club opel.
Una peste alta am mai fost cu un membru de pe club corsa tot cu aceeasi problema oamenii amabili totul a fost ok .
Drum bun tuturor!
Una peste alta am mai fost cu un membru de pe club corsa tot cu aceeasi problema oamenii amabili totul a fost ok .
Drum bun tuturor!
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- bluehearth
- *
- 8 mesaje
- din 30 Jul 2009
- Astra 2008
- Ialomita
bluehearth
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
pai sa va zic si eu despre Expocaru' de la slobozia: fatuca de la vanzari opel - o gretzoasa si da senzatia ca mereu e deranjata de clienti, baiatu' de la casierie vorbeste urat cu clientii, iar in service 2-3 baieti despre care nu stiu ce indemanare au; deci m-am ferit de ei ca nu-mi inspira deloc incredere sa-mi las masina pe mana lor, asa ca am dus-o la Kamsas Constanta unde am gasit niste tarife mai decente, DAR dezamagirea a fost SI MAI MARE (cum e vba aia 'am fugit de dracu si am dat de tasu):
- nu mi s-a returnat uleiul ramas in urma schimbului, fapt solicitat si de un alt client care fusese 'rezolvat' inaintea mea.
- nu s-a folosit solutia aia de curatare motor.
- nu s-a folosit husa de protectie scaun sofer.
Toate astea le-au trecut in factura, le-am platit, le-am reclamat dar m-au contrazis. Dupa ce mecanicul, care se misca cu maxima lehamite si dezinteres, imbracat intr-o salopeta cu ulei si vaselina pe ea mi-a scos
masina fara husa pe scaun din service, cand sa plec am observat ca si scaunul din dreapta fata era murdarit cu ceva maroniu.
Despre niste jocuri la roti n-au pomenit nimic (deduc ca nici n-au verificat), iar cand le-am spus eu de ele au zis ca trebuie sa vin in alta zi, deci sa fac ALT drum.
Deci Kamsas Constanta = NESERIOSI, iar Expocar Slobozia la fel. Inca nu stiu ce-i aia profesionalism si ca EI au nevoie de CLIENTI, si nu invers. RUSINE !
Cauta prin Bucuresti, dar studiaza inainte pe forum pareri recente.
- nu mi s-a returnat uleiul ramas in urma schimbului, fapt solicitat si de un alt client care fusese 'rezolvat' inaintea mea.
- nu s-a folosit solutia aia de curatare motor.
- nu s-a folosit husa de protectie scaun sofer.
Toate astea le-au trecut in factura, le-am platit, le-am reclamat dar m-au contrazis. Dupa ce mecanicul, care se misca cu maxima lehamite si dezinteres, imbracat intr-o salopeta cu ulei si vaselina pe ea mi-a scos
masina fara husa pe scaun din service, cand sa plec am observat ca si scaunul din dreapta fata era murdarit cu ceva maroniu.
Despre niste jocuri la roti n-au pomenit nimic (deduc ca nici n-au verificat), iar cand le-am spus eu de ele au zis ca trebuie sa vin in alta zi, deci sa fac ALT drum.
Deci Kamsas Constanta = NESERIOSI, iar Expocar Slobozia la fel. Inca nu stiu ce-i aia profesionalism si ca EI au nevoie de CLIENTI, si nu invers. RUSINE !
Cauta prin Bucuresti, dar studiaza inainte pe forum pareri recente.