- codru_popa
- OP
- 31 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Kadett 1985 13nb
- Dambovita
codru_popa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Kadett 1985 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
dodo-es
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- codru_popa
- OP
- 31 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Kadett 1985 13nb
- Dambovita
codru_popa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Kadett 1985 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- codru_popa
- OP
- 31 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Kadett 1985 13nb
- Dambovita
codru_popa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Kadett 1985 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- codru_popa
- OP
- 31 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Kadett 1985 13nb
- Dambovita
codru_popa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Kadett 1985 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- codru_popa
- OP
- 31 mesaje
- din 17 Feb 2008
- Kadett 1985 13nb
- Dambovita
codru_popa
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Kadett 1985 13nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2008
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
aceasta metoda nu va tine mult.
cel mai bine este sa dai jos rezervorul si sal cureti+conductele(verifica conductele de cauciuc sa nu se 'dezintegreze' adica timpul sal fi 'mancat').
Mai pui un filtru(de unica folosinta or refolosibil, ce se poate curata...in funtie de buget) inaintea carburatorului si daca nu umbli cu minimul de combustibil in rezervor,benzina ii de calitate, 10 ani cel putin nu o sa ai probleme.
ps. pacat ca la kadett nu au facut rezervoarele din plastic
cel mai bine este sa dai jos rezervorul si sal cureti+conductele(verifica conductele de cauciuc sa nu se 'dezintegreze' adica timpul sal fi 'mancat').
Mai pui un filtru(de unica folosinta or refolosibil, ce se poate curata...in funtie de buget) inaintea carburatorului si daca nu umbli cu minimul de combustibil in rezervor,benzina ii de calitate, 10 ani cel putin nu o sa ai probleme.
ps. pacat ca la kadett nu au facut rezervoarele din plastic
- RaInInGmaN
- **
- 114 mesaje
- din 16 Feb 2008
- Kadett 1980 1,3s
- Hunedoara
RaInInGmaN
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1980 1,3s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
si eu aveam aceeasi problema cu diferenta ca la turatie mare se ineca motorul.am dat jos rezervorul si am schimbat toata instalatia de alimentare(cea veche era facuta din multe bucati inadite)+pahar de decantare/filtrare.nu mica mi'a fost mirarea sa vad ca de fapt stuturile se infundau cu ceva silicon cu care fostul proprietar izolase busonul sondei,si nu de la rugina cum crezusem initial.rezervorul arata impecabil pe interior.acum merge perfect,doar cu o mica scapare:am pus sonda de banzina invers
bubu880
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 1996 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- RaInInGmaN
- **
- 114 mesaje
- din 16 Feb 2008
- Kadett 1980 1,3s
- Hunedoara
RaInInGmaN
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1980 1,3s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
scoti furtunul de retur din carburator si bagi aer din compresor in el.e o solutie de moment pt ca se va infunda iar(poate in 10 minute d mers sau poate in 3 luni),mai bine dai rezervorul jos,vezi de unde provine mizeria,il speli,pui un pahar d filtrare/decantare pe conducta de alimentare(sau il inlocuiesti pe cel vechi),si cel putin 1 an nu vei mai avea probleme.
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
filtrul de benzina sa schimba la maxim 2 ani(daca masina a fost intretinuta si nu a prins mizerie)...poate sa se rupa plasa de filtrare si dupa aceea pe drum o sa rozi unghile...
ps. da jos rezervorul curata tot ce se poate(furtunele, carburatorul)...acel consum nu este exagerat!.....dar mirosul de benzina poate avea ceva cauze..
daca ai avea returul infundat complet cam pe la 16L ar trebui sa te astepti..daca nu mai mult, poate este partial infundat sau filtrul de aer mizerabil
ps. da jos rezervorul curata tot ce se poate(furtunele, carburatorul)...acel consum nu este exagerat!.....dar mirosul de benzina poate avea ceva cauze..
daca ai avea returul infundat complet cam pe la 16L ar trebui sa te astepti..daca nu mai mult, poate este partial infundat sau filtrul de aer mizerabil
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
daca mai simtiti miros de benzina e bine sa va uitati si sub bancheta spate unde aveti pompa de benzina...acolo e un furtun care e pozitionat cam gatuit din fabrica si de obicei daca nu e schimbat la timp crapa si arunca pe langa ceva benzina....si e periculos zic eu ca are 12v aproape....asa ca merita sa aruncati o privire si acolo...eu am era sa o patesc asa
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ieri am fost plecat cam 120km in afara bucurestiului cu plinul facut si a inceput sa apara un miros acut de benzina. M-am oprit am verificat toata instalatia de la cap la coada inclusiv la injectia monopunct, daca nu cumva existau scurgeri pe la garnituri. Am ridicat bancheta din spate si am verificat etanseitatea garniturii, absolut nici o scurgere. De la ce poate fi?
Multumesc.
Multumesc.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu am alta problema, am schimbat recent pompa de benzina mecanica de pe al meu kadett de 1,3 hatchback, a mers super vreo 600 de km.Azi in schimb, am fost pana la real si la iesirea din pacarea subterana fix pe rampa opelu sa oprit si pace na vrut sa mai porneasca, dau eu in spate cu injuraturi de la cei din spate cu tot tacamul, o imping in fine eliberez circulatia si ma bag cu capul sub capota sa aflu cauza. Repede observ ca furtunul care duce benzina la pompa din rezervor n-are benzina in el(furtunul e transparent si se vede). Desfac colierul de la furtunul care duce la carburator trag benzina scuip in carburator , amorsez pompa dau la cheie si porneste. Acu vine intrebarea, So bulit pompa iar de nu mai sta amorsata sau e altceva?
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
hmalex87 a scris:Eu am alta problema, am schimbat recent pompa de benzina mecanica de pe al meu kadett de 1,3 hatchback, a mers super vreo 600 de km.Azi in schimb, am fost pana la real si la iesirea din pacarea subterana fix pe rampa opelu sa oprit si pace na vrut sa mai porneasca, dau eu in spate cu injuraturi de la cei din spate cu tot tacamul, o imping in fine eliberez circulatia si ma bag cu capul sub capota sa aflu cauza. Repede observ ca furtunul care duce benzina la pompa din rezervor n-are benzina in el(furtunul e transparent si se vede). Desfac colierul de la furtunul care duce la carburator trag benzina scuip in carburator , amorsez pompa dau la cheie si porneste. Acu vine intrebarea, So bulit pompa iar de nu mai sta amorsata sau e altceva?
cam cata benzina aveai in rezervor? daca aveai suficient de putina, e posibil ca in panta sa fi ramas fara nivel. apropo, ce pompa ai, d-aia sigilata sau cu suruburi?
verifica nivelu la ulei. daca e cat il aveai, e buna pompa. daca nu, stii ce se intampla.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
Adevarul e ca nu aveam asa multa benzina da tot erau vreo 8-9 litri, uleiul inca nu l-am verificat, il verific maine. Pompa asta "noua" e cu suruburi, deci se poate desface . De la cine o am a zis ca nu ar trebui sa bage benzina in uleiul, are o fanta intr-o parte si pe acolo o da afara. O sa dau pompa jos maine sa o verific cred ca tot pompa ii de vina.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat