Anuntat inca de anul trecut, supercarul, botezat Lightning GT, este in faza finala de dezvoltare, lansarea sa oficiala urmand a se face mai devreme de 2009, termenul limita, fixat initial de compania britanica.
Metoda de propulsie gandita de constructorul de nisa a fost un tren de rulare complet electric cu baterii reincarcabile "Nano Safe". Sistemul electric de propulsie a fost botezat Hi-Pa Drive si inglobeaza patru motoare cu actiune permanenta, pozitionate pe fiecare roata, care dezvolta peste 160 de cai fiecare.
Supercarul va dispune si de tractiune integrala si sistem de regenerare a fortei de franare independent pe toate rotile. Lightning GT ar urma sa scape si de eventualele probleme ale cutiei de viteze cu care s-a confruntat celebrul Tesla Roadster, puterea fiind distribuita separat fiecarei roti.
Oficialii britanici au declarat ca bateriile incarcate in doar 10 minute, ofera o autonomie maxima de 402 kilometri. Pentru a imbunatati performantele motorului si implicit ale masinii, inginerii britanici au dezvoltat o caroserie usoara din carbon si kevlar care distribuie ideal masa totala: 48/52.
Multumita acestui ansamblu inovativ, Lightning GT se poate lauda cu un sprint 0-100 de kmh in doar 4 secunde si o viteza maximade 210 km/h, la acest capitol supercarul dezamagind poate amatorii de senzatii tari. Lightning GT compenseaza insa la capitolul lux interior, pasagerii bucurandu-se de tapiserie din piele, aer conditionat, navigatie prin satelit si geamuri electrice.
Lighting Car Company a inceput deja sa primeasca comenzi pentru supercarul electric de 700 de cai, avansul pretins de britanici pentru un loc pe lista privilegiatilor fiind de 19.500 de euro.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)