- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cautand material referitor la bobina compresorului A/C, iata ce am gasit (cred ca e util pentru cei care mai meshteresc singuri): http://www.sanden.com/suppo..._of_contents.html
Si: http://autorepair.about.com...y/faqs/bl249i.htm
Si: http://www.evisteon.com/pro...media/comtech.pdf
Ultima modificare făcută de LDivora la Lun 15 Mai, 2006 12:45 pm
Si: http://autorepair.about.com...y/faqs/bl249i.htm
Si: http://www.evisteon.com/pro...media/comtech.pdf
Ultima modificare făcută de LDivora la Lun 15 Mai, 2006 12:45 pm
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
O initiativa foarte buna.
Felicitari.
legat de compresor, citeva aspecte :
compresorul in sine nu se prea strica .
beleaua este in primul rind de la rulment.acesta se strica incepe sa "bata ", atinge fulia si se incalzeste.
acest lucru duce si la distrugerea electromagnetului.
de cele mai multe ori se duce siguranta termica de protectie din interior.
remedierea este relativ simpla si nu foarte scumpa.
daca apelati la "meseriasii" de la diverse firme va usuca de bani.
atentie : compresorul nu porneste daca nu are presiune suficienta in instalatie.deci daca ai pierderi este posibil sa nu porneasca. acest lucru se observa daca porneste ventilatoriul.
la citeva secunde dupa ce se apasa pe butonul de aer trebuie sa porneasca ventilatorul. in acelasi moment trebuie sa se cupleze si ambreiajul compresorului.de aici incolo prin excludere de depisteaza defectul.
SUCCES!!!
Felicitari.
legat de compresor, citeva aspecte :
compresorul in sine nu se prea strica .
beleaua este in primul rind de la rulment.acesta se strica incepe sa "bata ", atinge fulia si se incalzeste.
acest lucru duce si la distrugerea electromagnetului.
de cele mai multe ori se duce siguranta termica de protectie din interior.
remedierea este relativ simpla si nu foarte scumpa.
daca apelati la "meseriasii" de la diverse firme va usuca de bani.
atentie : compresorul nu porneste daca nu are presiune suficienta in instalatie.deci daca ai pierderi este posibil sa nu porneasca. acest lucru se observa daca porneste ventilatoriul.
la citeva secunde dupa ce se apasa pe butonul de aer trebuie sa porneasca ventilatorul. in acelasi moment trebuie sa se cupleze si ambreiajul compresorului.de aici incolo prin excludere de depisteaza defectul.
SUCCES!!!
MihailO
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Daca ai loc,(este valabil pt motoarele in linie) nici nu este nevoie sa desfaci compresorul de pe masina .
in cazul tau nu cred ca este valabil. asa ca trebuie dat jos.
se desface din suruburile de prindere,apoi cu o presa se scoate placa de presiune, apoi cu o alta presa se scoate fulia,apoi se se scoate electromagnetul.depinde ce defect ai.
daca cauti bine o sa gasesti si poze puse de cineva ,referitoare la presa ambreiaj etc.
in cazul tau nu cred ca este valabil. asa ca trebuie dat jos.
se desface din suruburile de prindere,apoi cu o presa se scoate placa de presiune, apoi cu o alta presa se scoate fulia,apoi se se scoate electromagnetul.depinde ce defect ai.
daca cauti bine o sa gasesti si poze puse de cineva ,referitoare la presa ambreiaj etc.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
MihailO
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- OP
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
dany_m2v
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat