alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
Nu-i bai... eu macar o scot la plimbare... adica pe strada... stii tu... afara din garaj... away de pe locul de parcare... dar nu-i bai...
In plus... mi-a mai zis tata o vorba... "cainele moare de multa alergatura si prostul (adica tu) de grija altuia"... ar fi totusi frumos din partea ta sa nu ma mai "freci" la cap pe toate forumurile posibile... esti neinteresant... daca nu ai ceva de spus atunci TACI draga dnI
In plus... mi-a mai zis tata o vorba... "cainele moare de multa alergatura si prostul (adica tu) de grija altuia"... ar fi totusi frumos din partea ta sa nu ma mai "freci" la cap pe toate forumurile posibile... esti neinteresant... daca nu ai ceva de spus atunci TACI draga dnI
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
sorin666 wrote
Nu sunt aici ca sa socializez... ci ca sa mai aflu si eu una, alta... pentru ca sincer nu prea am de unde... si oricum sunt satul si confuz, avand in vedere ca fiecare isi lauda motoru pe care il are... aia cu 8v zic ca e cel mai bun... 16v la fel (desi tind sa ii cred pe astia )...
Ai idee... a vandut-o lu JKV ??? cred ca il stiu pe noul proprietar
anyway... merci mult tuturor celor care au postat ontopic... adica roBERT... 10x man
Ajutati-l cu totii, ca stie sa fie recunoscator
... daca remarca alex102, tu vopseste masina aia in 3 culori si dupa motorul
ti se pare ca mi-a fost de mare ajutor la acest topic inseamna ca nu ai un IQ foarte ridicat... Daca nu ai nimic de spus... e chiar atat de mult de cerut sa taci?..
Nu sunt aici ca sa socializez... ci ca sa mai aflu si eu una, alta... pentru ca sincer nu prea am de unde... si oricum sunt satul si confuz, avand in vedere ca fiecare isi lauda motoru pe care il are... aia cu 8v zic ca e cel mai bun... 16v la fel (desi tind sa ii cred pe astia )...
Ca sa iti faci o idee autorul topicului de mai sus GSI a vandut deja masina
Ai idee... a vandut-o lu JKV ??? cred ca il stiu pe noul proprietar
anyway... merci mult tuturor celor care au postat ontopic... adica roBERT... 10x man
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
mai incearca si niste roti un pic mai mici (max 205/15'), tzeava in loc de evacuare(2-3cp), filtru (1-2cp)
offtopic:
Daca il cunosti pe noul proprietar, da-i 2 capace din partea mea si transmite-i ca 'e mai bine sa fi cu 3 femei in masina la 50km/h decat cu 4 martalogi care belesc fasolea la 100km/h'.
offtopic:
alex102 a scris:Ai idee... a vandut-o lu JKV ??? cred ca il stiu pe noul proprietar
Daca il cunosti pe noul proprietar, da-i 2 capace din partea mea si transmite-i ca 'e mai bine sa fi cu 3 femei in masina la 50km/h decat cu 4 martalogi care belesc fasolea la 100km/h'.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu stiu daca mai urmariti subiectul asta dar pe un site nemtesc am vazut un om care a adus motorul lui de 1.8 8V GSi de la 115 la 148 de cai prin :-schimbarea supapelor cu altele mai mari(si modificarile de rigoare in chiulasa biensur...)
-micsorarea greutatii volantei(niste orificii pe cercul exterior+alezat ceva din centru;omul a usurat chiar si fulia care invarte distributia prin orificii)
-micsorarea camerei de ardere(prin alezarea chiulasei 0.5 la motorul asta daca mai tin bine minte)
-slefuirea galeriilor de admisie si evacuare (pentru eliminarea turbulentelor)
-binenteles vreo doi trei cai de la filtru sport si evacuare directa.
Nu mai tin minte adresa si daca a mai facut si altceva.Tinand cont de faptul ca pentru acest tip de motor(injectie) nu exista chip de putere,e destul de bine ce iese in final-nustiu insa cat ar rezista motorul asta...
-micsorarea greutatii volantei(niste orificii pe cercul exterior+alezat ceva din centru;omul a usurat chiar si fulia care invarte distributia prin orificii)
-micsorarea camerei de ardere(prin alezarea chiulasei 0.5 la motorul asta daca mai tin bine minte)
-slefuirea galeriilor de admisie si evacuare (pentru eliminarea turbulentelor)
-binenteles vreo doi trei cai de la filtru sport si evacuare directa.
Nu mai tin minte adresa si daca a mai facut si altceva.Tinand cont de faptul ca pentru acest tip de motor(injectie) nu exista chip de putere,e destul de bine ce iese in final-nustiu insa cat ar rezista motorul asta...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
alex102
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: buc
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2005
- Mesaj Privat
1.8 litrii 8v are 115 cp ca si 2.0 litrii ?
pentru 2000 8v se poate face si cip, remapare, etc.
merita efortul pentru ca este un motor rezistent, cu componente ieftine, iar pretul eventualului "tuning" ar fi foarte scazut. spre exemplu o axa cu came este in jur de 150 euro. este cam dificil sa te apuci sa faci experiente pe un SFi pentru ca unu SFi in apele lui pleaca de pe la 700-800 de euro. parerea mea este ca pe un SFi nu merita sa incerci nimic. in plus ai de cumparat 2 axe cu came care costa in jur de 500 euro. in concluzie un 8v "umblat" bine, cu o cutie bine gandita si cu masina usurata pe unde se poate ar face o impresie buna in fata oricui. si asta la un pret final destul de mic.
pentru 2000 8v se poate face si cip, remapare, etc.
merita efortul pentru ca este un motor rezistent, cu componente ieftine, iar pretul eventualului "tuning" ar fi foarte scazut. spre exemplu o axa cu came este in jur de 150 euro. este cam dificil sa te apuci sa faci experiente pe un SFi pentru ca unu SFi in apele lui pleaca de pe la 700-800 de euro. parerea mea este ca pe un SFi nu merita sa incerci nimic. in plus ai de cumparat 2 axe cu came care costa in jur de 500 euro. in concluzie un 8v "umblat" bine, cu o cutie bine gandita si cu masina usurata pe unde se poate ar face o impresie buna in fata oricui. si asta la un pret final destul de mic.