- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor !
Trebuie sa va spun ca acum cateva saptamani am curatit EGR-ul [nu l-am lipit ] pentru ca imi aparea becul portocaliu aprins la scurt timp dupa ce porneam motorul . Plecarea de pe loc era f "puturoasa". Dar mai grav mi s-a parut cand eram intr-o depasire si brusc s-a "inmuiat " de parca nu mai avea aer . Asa ca m-am pus pe treaba . De atunci tot am ulei de la motor in furtunase , se aprinde becul si partidele de pierdere a puterii nu au incetat.Mentionez ca m-am uitat si la racordurile din cauciuc .
Pe unda partunde uleiul in furtunase ?
Trebuie sa va spun ca acum cateva saptamani am curatit EGR-ul [nu l-am lipit ] pentru ca imi aparea becul portocaliu aprins la scurt timp dupa ce porneam motorul . Plecarea de pe loc era f "puturoasa". Dar mai grav mi s-a parut cand eram intr-o depasire si brusc s-a "inmuiat " de parca nu mai avea aer . Asa ca m-am pus pe treaba . De atunci tot am ulei de la motor in furtunase , se aprinde becul si partidele de pierdere a puterii nu au incetat.Mentionez ca m-am uitat si la racordurile din cauciuc .
Pe unda partunde uleiul in furtunase ?
- DIAGNOSTICMAN
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Cluj
DIAGNOSTICMAN
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DIAGNOSTICMAN
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Cluj
DIAGNOSTICMAN
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DIAGNOSTICMAN
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Cluj
DIAGNOSTICMAN
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DIAGNOSTICMAN
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Cluj
DIAGNOSTICMAN
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- DIAGNOSTICMAN
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2007
- Cluj
DIAGNOSTICMAN
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- catalinxxl
- OP
- 17 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Buzau
catalinxxl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
- antonescu mihai
- *
- 24 mesaje
- din 05 Jul 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
antonescu mihai
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- kostellyno_85
- **
- 94 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
va salut baieti,de curand mi se tot aprinde martorul de la motor, si cat timp sta aprins nu se mai tureaza normal (greu) fara vlaga si nu trage mai deloc,cand se stinge trage dar nitel mai bine , mentionez ca am umblat la supapa egr si era plina cu ulei,mecanicul care a umblat la ea mia zis ca normal trebuia sa iasa aer nicidecum ulei,de cand am aceasta problema masina numai trage deloc parca turbo numai lucreaza,plus ca masina are si remap,ce solutii aveti pt mine? ps. a pus si testerul pe ea si ia dat ceva la egr din ce am citi eu pe tester ca era in romana,el mia zis sa schimb pompa de vacuum ca asta este problema,astept ajutor va salut
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Atentie pentru toti, verificati pe loc vacuumul daca trage bine tija de la westgate-ul turbinei. Am patit si eu aceeasi chestie, pierdeam vacuum pe undeva la o sonda (nu stiu care e ) de langa filtru de polen si nu imi tragea pana la capat tija, cum am intrerupt vacuumul de la sonda de langa filtru de polen, cum tija statea fixa. Verificarea consta in pornirea motorului, si cu el la relanti trageti de tija sa vedeti daca mai are distanta pana la capat, daca sta tzapana inseamna ca e bine. Daca tot se mai aprinde beculetul si nu trage bine, verificati tot ce sta de etansarea admisiei,egr-ului, eventual desfaceti admisia si egr-ul si fiti darnici cu niste silicon negru din comert pentru etansare calumea. Iar uleiul pe furtunasele de vacuum este datorita pompei de vacuum care trebuie reconditionata. Pe net gasiti kituri si le puteti face acasa singurei.Succes !
P.S. : Daca tija nu se trage deloc, dar aveti vacuum pe la intrarea in valva electronica care comanda wastegate-ul, inseamna ca e defecta si trebuie schimbata, ori contact imperfect.
P.S. : Daca tija nu se trage deloc, dar aveti vacuum pe la intrarea in valva electronica care comanda wastegate-ul, inseamna ca e defecta si trebuie schimbata, ori contact imperfect.
- kostellyno_85
- **
- 94 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
salut alex,am observat la o alta vectra cu motor de 2.0 cred ca era dtl,ca tija la pornirte se trage foarte mult,in comparatie cu a mea care abia daca se misca cativa mm,cred ca maxim 5 sa zicem,plus ca lam pus sa accelereze brutal sa vedem dac scoata fum si mam tot uitat dupa el si nu am observat gram de fum cu toate ca e diesel,pompa de vacuum am schimbato dar tot cu una sh,ce sa fac ca la tester daca ma mai duc cn stie ce ma mai pune sa schimb si tot nu rezolv problema,si cu aceasta pompa tot am ulei pe furtunase chiar si in egr
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
NU demonta turbina ca sa vezi daca scapa ulei sau trebuie schimbate lagarele.Turbina este ultima la care trubuie sa umbli deoarece acest tip de turbine cad fff greu.
Ulei nu are cum sa iti ajunga de la turbina in furtunasele de vacum doar daca ai membrana de la valva EGR fisurata si trage ulei din admisie.Daca ai membrana EGR fisurata masina nu mai trage si ar trebui sa ai eroare.EGR-ul se verifica usor: scoti firtunasul care il actioneaza din electrovalva de langa baterie si tragi aer cu gura,daca tine vacumul care il faci este buna, iar daca nu este sparta.
Pt cei ce nu se actioneaza tija de la turbina,la fel scoti furtunasul din electrovalva si tragi cu gura tija pana in capat si vezi daca tine.Daca e OK si vrei sa verifici electrovalva de la turbo - scoti furtunasele din ea si le unesti, sau furtunul de vacum care intra in electrovalva il pui direct in turbina.Daca asa pe direct cu motorul pornit la ralanti se trage tija pana in capat inseamna ca este electrovalva dusa.Daca nici asa nu trage inseamna ca ai scapari de vacum sau pompa dusa.Cel mai probabil sa fie scapari pe la imbinaturi ca se coc
Cum a mai zis si un coleg poate fi si senzorul de pe galerie dus si odata functioneaza,odata nu si apar lipsurile de putere.
Iar uleiul din furtunase vine din pompa de vacum.
Ulei nu are cum sa iti ajunga de la turbina in furtunasele de vacum doar daca ai membrana de la valva EGR fisurata si trage ulei din admisie.Daca ai membrana EGR fisurata masina nu mai trage si ar trebui sa ai eroare.EGR-ul se verifica usor: scoti firtunasul care il actioneaza din electrovalva de langa baterie si tragi aer cu gura,daca tine vacumul care il faci este buna, iar daca nu este sparta.
Pt cei ce nu se actioneaza tija de la turbina,la fel scoti furtunasul din electrovalva si tragi cu gura tija pana in capat si vezi daca tine.Daca e OK si vrei sa verifici electrovalva de la turbo - scoti furtunasele din ea si le unesti, sau furtunul de vacum care intra in electrovalva il pui direct in turbina.Daca asa pe direct cu motorul pornit la ralanti se trage tija pana in capat inseamna ca este electrovalva dusa.Daca nici asa nu trage inseamna ca ai scapari de vacum sau pompa dusa.Cel mai probabil sa fie scapari pe la imbinaturi ca se coc
Cum a mai zis si un coleg poate fi si senzorul de pe galerie dus si odata functioneaza,odata nu si apar lipsurile de putere.
Iar uleiul din furtunase vine din pompa de vacum.