- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Buna seara !
Speram sa nu mai fiu nevoit sa postez aici , dar surprize sunt la tot pasul .
In aceasta dupa-amiaza am avut mare neplacere de a constata ca atunci cand m-am oprit si am vrut sa parchez masina, s-a facut o balta imensa cu lichid de racire .
Ma asteptam sa fi cedat radiatorul sau vreun furtun care duce spre acesta, insa lichid de racire din cate am vazut curgea de undeva din spate(cam in dreptul rampei de injectie), m-am uitat sub masina si din cate se vede, cam de undeva de pe la mijloc .
A pierdut tot(probabil mai e prin radiator....)antigelul, am turnat un litru de apa distilata, cum o turnam, asa o pierdea .
Daca are cineva o schema cu traseul de racire al motorului X14XE sau orice alta informatie , sfat , il rog , sa impartaseasca .
Distributia a fost schimbata la timp, la fel si pompa de apa . Eu ma gandesc ca poate a crapat vreun furtun care iese in jos din vasul de expansiune sau unul din cele ce duc la caloriferul din masina .
Nu am observat urme de ulei in vas, ce e drept incepuse sa se intunece, insa o sa ma uit zilele astea .
De asemenea, poate sunt paranoia, insa la verificare nivelului uleiului mi s-a parut ca joja miroase a benzina .
Multumiri anticipate !
Astept cu interes raspunsurile voastre.
Ultima modificare făcută de cozmino la Mar 11 Mar, 2008 10:30 am, modificat de 3 ori în total
Speram sa nu mai fiu nevoit sa postez aici , dar surprize sunt la tot pasul .
In aceasta dupa-amiaza am avut mare neplacere de a constata ca atunci cand m-am oprit si am vrut sa parchez masina, s-a facut o balta imensa cu lichid de racire .
Ma asteptam sa fi cedat radiatorul sau vreun furtun care duce spre acesta, insa lichid de racire din cate am vazut curgea de undeva din spate(cam in dreptul rampei de injectie), m-am uitat sub masina si din cate se vede, cam de undeva de pe la mijloc .
A pierdut tot(probabil mai e prin radiator....)antigelul, am turnat un litru de apa distilata, cum o turnam, asa o pierdea .
Daca are cineva o schema cu traseul de racire al motorului X14XE sau orice alta informatie , sfat , il rog , sa impartaseasca .
Distributia a fost schimbata la timp, la fel si pompa de apa . Eu ma gandesc ca poate a crapat vreun furtun care iese in jos din vasul de expansiune sau unul din cele ce duc la caloriferul din masina .
Nu am observat urme de ulei in vas, ce e drept incepuse sa se intunece, insa o sa ma uit zilele astea .
De asemenea, poate sunt paranoia, insa la verificare nivelului uleiului mi s-a parut ca joja miroase a benzina .
Multumiri anticipate !
Astept cu interes raspunsurile voastre.
Ultima modificare făcută de cozmino la Mar 11 Mar, 2008 10:30 am, modificat de 3 ori în total
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Deci, a venit Dragos(SUPERDRAGOS) si m-a tractat, ne-am oprit intr-un loc luminat, si-a scos sculele si s-a pus pe demontat sa vedem unde e buba .
S-a constat unde era, e un furtun gros sub rampa de injectie, care intra in blocul motor in vecinatatea alternatorului , furtun care trebuie inlocuit probabil .
Dupa ce s-au pus toate la loc am pornit motorul si am constatat ca am check engine-ul aprins. Am citit cu "agrafa" si am doua erori stocate:
085 - Immobiliser Wrong signal - Am mai avut-o si cu alte ocazii, nu-i dau mare importanta.
si
092 - Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit .
Motorul porneste, insa l-am tinut pornit mai putin de 1 minut, timp in care am parcat masina .
Se poate sa fi deranjat vreun contact ceva ? In operatiunea de mestereala, s-a decuplat si o mufa mare (albastra) cu foarte multe cabluri .
Din cate am citit, acest senzor ar trebui sa se afle sub capacul(negru) de plastic din stanga motorului .
Astept sugestii.
Multumesc !
S-a constat unde era, e un furtun gros sub rampa de injectie, care intra in blocul motor in vecinatatea alternatorului , furtun care trebuie inlocuit probabil .
Dupa ce s-au pus toate la loc am pornit motorul si am constatat ca am check engine-ul aprins. Am citit cu "agrafa" si am doua erori stocate:
085 - Immobiliser Wrong signal - Am mai avut-o si cu alte ocazii, nu-i dau mare importanta.
si
092 - Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit .
Motorul porneste, insa l-am tinut pornit mai putin de 1 minut, timp in care am parcat masina .
Se poate sa fi deranjat vreun contact ceva ? In operatiunea de mestereala, s-a decuplat si o mufa mare (albastra) cu foarte multe cabluri .
Din cate am citit, acest senzor ar trebui sa se afle sub capacul(negru) de plastic din stanga motorului .
Astept sugestii.
Multumesc !
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Problema partial rezolvata .
S-a taiat un furtun pe o portiune de aprox. 3 cm exact langa colier . Din pacate, nu s-a putut pune un alt furtun si trebuie sa astept pana la mijlocul saptamanii viitoare cand imi va veni unul nou .
Mai ramane problema cu senzorul de pozitie al axelor cu came, momentan prioritara fiind inlocuirea furtunului, dupa care voi demonta si capacul de plastic de la distributie sa vad daca s-a deranjat ceva pe acolo .
S-a taiat un furtun pe o portiune de aprox. 3 cm exact langa colier . Din pacate, nu s-a putut pune un alt furtun si trebuie sa astept pana la mijlocul saptamanii viitoare cand imi va veni unul nou .
Mai ramane problema cu senzorul de pozitie al axelor cu came, momentan prioritara fiind inlocuirea furtunului, dupa care voi demonta si capacul de plastic de la distributie sa vad daca s-a deranjat ceva pe acolo .
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Problema rezolvata.
Furtunul a venit mai repede decat m-am asteptat, astfel sambata a fost schimbat(Costuri: furtun 60RON, manopera 48RON , antigel+apa aprox. 70RON)
Am verificat mufa de la camshaft sensor, nici gand sa se fi deranjat de la ce umblasem noi pe acolo, in schimb era de la mufa mare care o deconectasem cu Dragos si care se pare ca nu o pusesem bine la loc .
Multumiri si toate cele bune !
Furtunul a venit mai repede decat m-am asteptat, astfel sambata a fost schimbat(Costuri: furtun 60RON, manopera 48RON , antigel+apa aprox. 70RON)
Am verificat mufa de la camshaft sensor, nici gand sa se fi deranjat de la ce umblasem noi pe acolo, in schimb era de la mufa mare care o deconectasem cu Dragos si care se pare ca nu o pusesem bine la loc .
Multumiri si toate cele bune !
- Patrick_Dan
- *
- 4 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Astra 1993 1.400F
- Prahova
Patrick_Dan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 1.400F
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cozmino a scris:Deci, a venit Dragos(SUPERDRAGOS) si m-a tractat, ne-am oprit intr-un loc luminat, si-a scos sculele si s-a pus pe demontat sa vedem unde e buba .
S-a constat unde era, e un furtun gros sub rampa de injectie, care intra in blocul motor in vecinatatea alternatorului , furtun care trebuie inlocuit probabil .
Dupa ce s-au pus toate la loc am pornit motorul si am constatat ca am check engine-ul aprins. Am citit cu "agrafa" si am doua erori stocate:
085 - Immobiliser Wrong signal - Am mai avut-o si cu alte ocazii, nu-i dau mare importanta.
si
092 - Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit .
Motorul porneste, insa l-am tinut pornit mai putin de 1 minut, timp in care am parcat masina .
Se poate sa fi deranjat vreun contact ceva ? In operatiunea de mestereala, s-a decuplat si o mufa mare (albastra) cu foarte multe cabluri .
Din cate am citit, acest senzor ar trebui sa se afle sub capacul(negru) de plastic din stanga motorului .
Astept sugestii.
Multumesc !
S-a constat unde era, e un furtun gros sub rampa de injectie, care intra in blocul motor in vecinatatea alternatorului , furtun care trebuie inlocuit probabil .
Dupa ce s-au pus toate la loc am pornit motorul si am constatat ca am check engine-ul aprins. Am citit cu "agrafa" si am doua erori stocate:
085 - Immobiliser Wrong signal - Am mai avut-o si cu alte ocazii, nu-i dau mare importanta.
si
092 - Camshaft sensor Faulty hall effect sensor or circuit .
Motorul porneste, insa l-am tinut pornit mai putin de 1 minut, timp in care am parcat masina .
Se poate sa fi deranjat vreun contact ceva ? In operatiunea de mestereala, s-a decuplat si o mufa mare (albastra) cu foarte multe cabluri .
Din cate am citit, acest senzor ar trebui sa se afle sub capacul(negru) de plastic din stanga motorului .
Astept sugestii.
Multumesc !
Ufa ce tigra ai omule ce an ce model ....ca eu nu cred ca am beculetu cu service in bord.... am incercat agrafa dar nu a mers.....sau nu am facuto bine..? ..... mor de nervi ... lol
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Scrie in semnatura ce Tigra(an 1996, motor x14xe ) am avut .
Ti se aprinde martorul "check engine" la punerea contactului ? Daca nu ti se aprinde poate e ars becul sau a fost scos intentionat de fostul proprietar ca sa ascunda erorile stocate . Daca ti se aprinde la punerea contactului , ar trebui sa mai incerci . Randul din stanga, numeri de jos in sus, pinul 5, respectiv 6 . Pui o sarma intre ei, eventual o agrafa dupa care pui contactul . Poate ai incercat fara contactul pus sau poate nu iti merge martorul din bord .
Nu are importanta din ce an e, atat timp cat ai x14xe sau x16xe .
Succes !
Ti se aprinde martorul "check engine" la punerea contactului ? Daca nu ti se aprinde poate e ars becul sau a fost scos intentionat de fostul proprietar ca sa ascunda erorile stocate . Daca ti se aprinde la punerea contactului , ar trebui sa mai incerci . Randul din stanga, numeri de jos in sus, pinul 5, respectiv 6 . Pui o sarma intre ei, eventual o agrafa dupa care pui contactul . Poate ai incercat fara contactul pus sau poate nu iti merge martorul din bord .
Nu are importanta din ce an e, atat timp cat ai x14xe sau x16xe .
Succes !
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- lexick
- **
- 172 mesaje
- din 03 Sep 2007
- Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Constanta
lexick
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1999 1.6 16V x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
cozmino a scris:Nu ai ce sa afli , o sa-ti dea doar 12 12 12 12 12 12 , incepere si incheiere diagnoza .
Ma indoiesc sa iti arate vreo eroare mai veche stocata, altfel s-ar fi aprins martorul in bord, banuiesc .
Ma indoiesc sa iti arate vreo eroare mai veche stocata, altfel s-ar fi aprins martorul in bord, banuiesc .
Lol de aia nu imi mergea ....eu aplecam metoda pseuso agrafa ............ ...ma rog...prost mai sunt cate o data....
Intrebare de baraj ....unde e mufa aia unde trebuie sa bag agrafa ..?
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat