- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Problemele ar fi:
1. Cum scot acel mecanism pentru a verifica actuatorul mai sigur.
2. Eu am dezizolat firele ce vin la actuator cat mai aproape de acesta proband sa vad daca vine curent pe ele la actionarea din telecomanda a inchiderii.
3. La actuator vin trei fire negru/rosu, negru/galben, negru/albastru, eu am facut rost de un alt actuator care are doar 2 fire plus si minus si care nu seamana deloc cu cel de pe masina.
4. Pe furtunul dintre stalpul usii si usa am gasit cateva fire crapate plasticul dupa ele ceea ce ma duce cu gandul la un scurt intre ele si o posibila ardere a acelui actuator.
5. Se poate pune pune alt fel de actuator.
6. Mecanismul de blocare daca ar fi sa fie cu tot cu actuator se va potrivi de la vectra A.
7. A desfacut cineva aceast actuator pentru a ma ajuta cu ceva informatii si pe mine.
8. Are cineva unul in plus.
- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
pai vezi ca are parca are nituri sau ceva de gen,clipsuri...se desface in doua in sectiune...nu mai stiu exact ca am desfacut mai demult....
legat de fire...daca e de pe usi din spate au 3 fire,cele din fata care au si comanda de inchidere au cate 4 sau 5...
- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pif
- OP
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- geo_dezu2000
- *
- 27 mesaje
- din 26 Dec 2006
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
geo_dezu2000
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2006
- Mesaj Privat
buna
o problema similara am avut eu recent dar pe un astra g.initial am fost 'sfatuit'sa iim cumpar un actuator de stinga spate ca mai apoi la o depanare serioasa sa descoperim firul albastru-negru intrerupt in zona racordului usa-prag(in tubul gofrat de protectie). si la astra g actuatorul face corp comun cu broasca.acum am unul in plus pe care vrea sa=l vind.daca est interesat astept mesaj.
bafta multa
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
De la un timp nu se mai inchidea/deschidea usa stanga spate din chieie, din telecomanda nu merge din cauza actuatorului de la usa sofer care nu se inchide/deschide doar din cheie.Am sa incerc sa rezolv si problema cu usa de la sofer,o sa revin cu detali daca o rezolv.
Sa revenim la actuator stanga spate.
Am facut cateva poze pentru a intalege cum decurge rezolvare problemei.
Asa arata actuatorul: Se desfac cele 3 suruburi si se gaureste nitul cu burghiu de 4.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Asa arata desfacut fara placa de circuit.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Problema este aici: intrerupatorul inchiderea circuitului spre (motoras) care actioneaza usa deschis/inchis, pentru a scurta timpul intrari curentului in motoras.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Aici este intrerupatorul si acel plastic era (butonul) care oprea intrarea de curent dupa inchiderea/deschiderea usi.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Problema anulari acestui intrerupator face ca motorasul dupa ce face inchiderea/deschiderea usi sa stea cuplat 2 secunde pana nu mai primeste curent de la unitatea de comanda a inchiderii centralizate.
Iar pentru siguranta actuatorului pentru ca ramane cuplat 2 secunde am incercat sa-l intaresc putin.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am pus acel carton pentru ca motorul cand sta cuplat acel plastic tinde sa se ridice.
Iar la exterior am folosit un colier.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Asta a fost rezolvarea problemei. Daca aveti alte soluti nu ezitate sa le postati sau daca am gresit la ceva.
Sper sa va fie de folos acest mic tutorial. BAFTA 😂
mari0tir
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
De la un timp nu se mai inchidea/deschidea usa stanga spate din chieie, din telecomanda nu merge din cauza actuatorului de la usa sofer care nu se inchide/deschide doar din cheie.Am sa incerc sa rezolv si problema cu usa de la sofer,o sa revin cu detali daca o rezolv.
Sa revenim la actuator stanga spate.
Am facut cateva poze pentru a intalege cum decurge rezolvare problemei.
Asa arata actuatorul: Se desfac cele 3 suruburi si se gaureste nitul cu burghiu de 4.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Asa arata desfacut fara placa de circuit.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Problema este aici: intrerupatorul inchiderea circuitului spre (motoras) care actioneaza usa deschis/inchis, pentru a scurta timpul intrari curentului in motoras.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Aici este intrerupatorul si acel plastic era (butonul) care oprea intrarea de curent dupa inchiderea/deschiderea usi.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Problema anulari acestui intrerupator face ca motorasul dupa ce face inchiderea/deschiderea usi sa stea cuplat 2 secunde pana nu mai primeste curent de la unitatea de comanda a inchiderii centralizate.
Iar pentru siguranta actuatorului pentru ca ramane cuplat 2 secunde am incercat sa-l intaresc putin.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am pus acel carton pentru ca motorul cand sta cuplat acel plastic tinde sa se ridice.
Iar la exterior am folosit un colier.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Asta a fost rezolvarea problemei. Daca aveti alte soluti nu ezitate sa le postati sau daca am gresit la ceva.
Sper sa va fie de folos acest mic tutorial. BAFTA 😂
Se poate muta la tutorial? 😂 Multumesc o zi buna.
Numa bine (ssergiiu).
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
misto tutorialul cu repararea acuatorului... dar are cineva idee cum se poate deschide usa? Este inchisa "deadlock", am demontat fata de usa si ma uit la motorasul asta pe care nu-l pot actiona in nici un fel (am incercat inclusiv cu 12V direct de pe baterie pe fiecare contact, pentru 1-2 secunde). Nu mai am idei. N-as vrea sa trec la flex sau autogen, Dupa forma platnicului, nici prin desfacerea balamalelor usii nu cred sa rezolv ceva.
Cine stie cum lucreaza efectiv "dealock"-ul, are vreo parghie sau ceva asemanator de care pot impinge/trage pentru a putea deschide usa?
- ady762
- **
- 104 mesaje
- din 18 Jan 2010
- Zafira 2001 Y 20 DTH
- Bucuresti
ady762
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
kayari
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Stimate conducator auto de Astra G-te rog intra pe sectiunea Astra G si nu mai posta aiurea ca sa ma faci sa pierd timp incercand cu disperare sa evit postarile tale ..si apropo oile se "cara" cu masini speciale pentru animale si au un regim special.
Daca eu caut ceva,sap si iar sap pe forum pana gasesc-este imposibil sa nu gasesti aici ceea ce vrei si nu pot sa imi pierd timpul pentru ca tu esti un comod invatat de mamica sa primeasca baiatu repede ceea ce doreste si nu sa caute singur..si postezi unde apuci..scuze pentru postul acesta dar incep sa il inteleg pe moderator ..si inteleg ca traiesc in Romania..tara lu "gheorghita"unde toti "nteligentii stie cu iele"