Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Buna seara. Inainte de toate, vreau sa va asigur ca am dat searchuri si am citit foarte mult pe acest forum, dar vad ca tind sa fiu un antitalent in rezolvarea acestei probleme. Am sa incep cu inceputul despre problema mea. Am un vectra C 2.0 dti din 2002, In decembrie 2007, mi se aprinde acel beculetz cu o masina si o cheie pe mijloc, iar masina nu mai tragea peste 3 mii de ture orice i-as fi facut. Inchid motorul, repornesc in secunda urmatoare, timp de 3 zile nu s-a mai intamplat nimic. Dupa aceste zile, s-a aprins iar, si tot se aprindea de vreo 5-6 ori pe zi, moment in care am decis sa merg la DIBAS. A pus-o omul pe tester, si mi-a spus ca trebuie schimbata clar.Neavand bani sa o cumpar la acel moment, (la dibas este 20 de milioane iar la magazine noname este 13 milioane), am asteptat de atunci din decembrie pana astazi, deci aproape 3 luni in care am mers cu ea asa. Vrand astazi sa o cumpar, am zis totusi sa mai merg o data sa o pun pe tester sa vad poate s-a mai intamplat ceva de atunci. nu am mai mers la dibas ca trebuia programare, ci la un alt service de pe sos. Giurgiului. O pune omu, si imi zice ca functioneaza perfect si ca sa plec acasa sa nu schimb nimic. Din ce am putut vedea acolo la el pe ecran..pot sa va spun atat..la relanti, in majoritatea timpui statea la 5% cu oscilatii pana la 21%, iar la turatie pe loc de 4000 rture, a ajuns pana la 90%. Intrebarea mea este urmatoarea..ce fac? Fiindca unu zice ca e zob, altu zice ca e perfecta, ce e drept, la 3 luni interval distanta, din decembrie cand s-a dat dibas cu parerea, pana azi cand am fost la alt service, deci curiozitatea mea este, avea ce sa i se intample in aceste 3 luni sa isi revina de la sine? Mentionez ca din decembrie i-am schimbat motorina, obisnuiam sa alimentez cu diesel simplu euro 4 de la petrom, si am trecut pe top nordic de la PetromV, si mai mentionez ca ca acel bec cu masina si cheia care nu ma lasa sa trec de 3 mii de ture s-a tot aprins pana la jumatatea lui ianuarie, dar de atunci pana astazi, deci o luna si, nu s-a mai aprins niciodatya..acesta fiind de fapt motivul major pt care incep sa cred ca poate chiar nu e stricata. De cei de la dibas nu pot sa zic ca au mintit, fiindca vedeam cu ochii mei ca scrie MALFUNCTION continuu..Asa ca daca a auzit cineva de valve egr care sa isi revina de la sine, sau daca stie ca aceste valori sunt cele perfecte, sa imi faca va rog o bucurie si sa posteze aici Smile Momemtan sunt in cautarea unei a treia opinii..da nu mai gasesc pe nijmeni care sa aiba tester si sa stiu clar ca se pricepe. daca are cineva si ma poate ajuta...Multumesc tuturor anticipat. faza e dificila fiindca acum stau cu 15 milioane in buzunar pt egr si nu stiuj daca sa o cumpar sau nu..nici nu imi vine sa-i cheltui si pest 2 sapt sa vad ca iar se aprinde zi de zi..Masina trage bine, si nu mai are detonatii, fiindca a avut si din acestea cand se aprindea acel bec, si a inceput iar sa dea fum negru in acceleratii puternice.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
EGR-ul de 15.000.000 costa de fapt vreo 11.000.000 si vine cu tot cu galeria de admisie. Cauta pe la "Publicitate" poate ai noroc sa-l gasesti fara galerie.
Bafta.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
acum o ora am testat o interfata pe masina mea. intamplator m-am uitat la egr, si am vazut ca inainte de pornire e 100% iar la ralanti pe la 30%. era ceva de genul valoarea dorita 30% si valoarea citita oscila 29-30. maine mai testez atent si iti pot spune exact valorile.
  • Ambro

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.0 TDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
e vorba de 2.0 dth da? Pai daca la mine statea in 5% inseamna ca nu e bine.. edit: Da, 20dth ai ca am citit la semnatura ta.. Of Sad Ma ce oameni..deci mie imi oscila intre 5 si 20 la relanti..iar ala imi spune ca e perfecta, desi tu zici ca tre sa fie la 30 valoarea ideala
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Oscilatia trebuie sa fie foarte mica la relantii , cu cat o turezi acea valva se3 inchide si ar trebuii sa ajunga la aproape 100% !

Corectati+ma daca ma gresit !

La ce oscilatii ai tu mai mult ca sigur ai un furtun de vacum crapat sau membrana valvei fisurata !
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
azi am testat mai atent la masina mea. la ralanti sta la 100%. daca o accelerez se face 30%, iau piciorul dupa acceleratie si dupa cateva secunde revine la 100%. daca iti functioneaza corect egr poti afla cu testerul(care are functia de test valve,ceva de genul ii dai un setpoint si valva trebuie sa se duca acolo).
  • state marius

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:azi am testat mai atent la masina mea. la ralanti sta la 100%. daca o accelerez se face 30%, iau piciorul dupa acceleratie si dupa cateva secunde revine la 100%. daca iti functioneaza corect egr poti afla cu testerul(care are functia de test valve,ceva de genul ii dai un setpoint si valva trebuie sa se duca acolo).
La relanti cca 3%
  • Podar Felician

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceias problema si a trebuit sa o schimb , a fost 1200 ron , se dadea numai cu galerie. dupa ce am schimbato am gasit pe site ca se putea curata si nu te costa mult
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR