Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • TudorP

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Poate cineva sa-mi spuna cum se da jos nuca de la schimbatorul de viteze la Astra G ? M-am uitat pe toate partile la ea si nu am reusit sa-mi dau seama ...
Vreau sa o schimb, asta de acum e urata cu spume ... "imitatie mahon". As vrea sa o transform din mahon in carbon Very Happy

Am dat si search dar ... nici un rezultat .
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Majoritatea sunt pe filet-incearca sa o rotesti in ses invers acelor....poti sa o prinzi cu un cleste de tevi...vei reusi sigur.
  • Georges Astra G

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu incerca sa o rotesti pentru ca nu se roteste trebuie sa tragi tare de ea , eu m-am chinuit jumatate de ora. dai scaunu mai in spate , bagi a doua si tragi pana iese
  • TudorP

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri ... se pare ca, intr-adevar, se trage de ea, nu se roteste.

O sa incerc astazi sa o scot. Daca stric ceva va anunt Very Happy
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa facem schimb.
  • TudorP

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Schimb ?
Ia uita-te si aici , am facut un thread mai demult, poate esti interesat.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21690
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Si masina mea are cam aceeasi consola (tot "mahon") numai ca, nuca schimbatorului, este una metalica si as fi interesat sa o schimb.
Eu am zis de schimb in sensul ca, iti dau schimbatorul meu, caruia i se scoate nuca si mi-l dai pe al tau, eventual ofer si o diferenta, sau gaseste tu o solutie.
...
P.S. Daca schimbi nuca si vrei sa o vinzi, o cumpar eu.
  • TudorP

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pai hai sa ne intalnim sa vedem ce si cum, daca e ok si putem sa scoatem nuca de la schimbatorul meu (si imi place nuca ta, bineinteles) facem schimbul. Nr. meu este 0724237361.
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am incercat si eu sa scot nuca...am tras de ea de mi-a sarit ochii..si nimik...pana la urma am renuntat ca am impresia ca fixata prea bine pt a fii scoasa...nu stiu voi daca reusiti dar va rog sa ma anuntati si pe mine...succese in continuare:)
  • relutzu kla

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2008

  • Mesaj Privat
o intrebare mai pentru un incepator ca mine....stiu ca la cei care au astra g si au motor de 2.0dti au marsarierul simplu adica dreapta si inapoi....bun....dar eu am 1.7 si marsarierul e pe inel....ma intreb daca vreau sa schimb nuca de pe schimbator si o inlocuiesc cu alta aftermarket se potriveste perfect adik sa nu ma deranjeze cand dau in marsarier....multumesc
  • TudorP

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
relutzu kla a scris:ma intreb daca vreau sa schimb nuca de pe schimbator si o inlocuiesc cu alta aftermarket se potriveste perfect adik sa nu ma deranjeze cand dau in marsarier....multumesc


Sistemul de marche-arriere este separat de tija pe care sta nuca schimbatorului. adica culiseaza pe tija schimbatorului. deci nu sunt probleme.
Tija, intreaga, din timonerie pana sus iese prin scoaterea stiftului de la timonerie, dupa care se poate prinde in menghina (tija) si extrage nuca.

@Mihay : te rog sa ma scuzi ca nu te-am sunat ca sa ne intalnim dar sunt foarte-foarte prins cu serviciul .
  • euu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ct-13-shp a scris:am incercat si eu sa scot nuca...am tras de ea de mi-a sarit ochii..si nimik...pana la urma am renuntat ca am impresia ca fixata prea bine pt a fii scoasa...nu stiu voi daca reusiti dar va rog sa ma anuntati si pe mine...succese in continuare:)


vezi ca are jos,acolo unde este prinsa 2 aripioare de siguranta,usor cu o surubelnita se indeparteaza fara a fii rupte si iese usor
  • warzanelu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 c16 nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am o astra c16nz ....cum scot nuca de la schimbatorul de viteze?
  • keepwalking

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.

Problema e urmatoarea. Am vrut sa schimb nuca de la schimbator la Opel Astra G. Am tras de mi-au sarit creierii si am reusit, mai mult am rupto. Problema e ca marsarier la opel este pe inel, sau ma rog trebuie sa ridici pentru a reusit sa bagi in marsarier.

Mi-am luat o nuca de schimbator doar k se vede urat pentru k nu are capacelul negru care ocopera inelul.
Stiti k schimbatorul normal are un capacel jos, si unul sus, si la bagat in marsarier cel de jos intra sub cel de deasupra. Eu pe cel de deasupra l-am rupt...

Cum pot sa fac, sau unde gasesc altul ?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mai fratilor...care vreti sa va schimbati nucile intre voi...incercati..in masura posibilitatilor sa schimbati maneta cu totul..am impresia ca iese mult mai usor...cel putin la astra f am demontat-o in 2 min cu minim de efort...Scoateti frumusel capacele de la baza schimbatoruylui si analizati sistemul de prindere al manetei..si cre' ca o sa imi dati dreptate.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
La vectra C a scos careva nuca ? Nu am tras f. tare de ea ca-mi era frica sa nu raman cu schimbatorul in mana.... M-am uitat atent si nu pare sa aibe vreo siguranta, ceva ....

Pana la urma se trage-n sus sau e pe filet ?

Multumesc !
  • kiry

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am si eu consola si nuca de schimbator de mahon si as dori sa le schimb, asta daca ajuta pe cineva, daca nu le foliez Wink)
  • Alexandru Vlad

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am schimbat la astra f nuca cu una de g.
Am prins de ea cu ambele maine, am rasucit si am tras in sus, a iesit in maxim 10 secunde.
Cealalta ma pus-o in pozitie dreapta si i-am dat vreo doua si a intrat la loc.
Bafta!
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cum era si la dacie , nuca este lipita la card si nu numai de tija , in momentul in care tragi si rotesti o deteriorezi asa ca pe alta tija nu va mai sta fixa , cum a spus mai sus un coleg , schimbati toata tija cu tot cu maciulie . Trebuie sa fie la fel ca model de cutie de viteze la 1,7 dti si nu numai fata de 2,0 dti si nu numai difera treapta de mers inapoi( nu stiu cum se scrie corect) .

Numai bine !
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nuca la G,B,Fsi multe altele este turnata intr-o matrita,mai bine zis injectata sub presiune.Tija schimbatorului fiind randalinata,cand s-a racit,acolo moare.Solutii?Se apuca maciulia cu o bucata de smirghel,pe toata suprafata,apoi se roteste st/dr,cu toata forta.Iese instant.Mai grav e ca raman urmele de la smirghel `pi dansa`...Daca nu o refolositi,e in regula.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR