- mctoto
- ****
- 1,825 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,825
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- marius_2999
- **
- 246 mesaje
- din 09 Jan 2006
- Corsa 2005
- Bucuresti
marius_2999
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2006
- Mesaj Privat
din pacate trebuie sa mergi la acelasi service deoarece au o baza de date comuna si daca ai fost inregistrat la unul si apoi respins, trebuie tot la el sa o rezolvi sau sa astepti o luna ca sa fii sters din baza de date. (la mine nu se poate ca deja mi-a expirat)
am aflat chestiile astea azi dand un telefon la cineva de la noi de pe forum - Jojo. am gasit numarul aici.
imi pare rau ca nu am stiut de el de la inceput.
se pare ca nu imi ramane decat sa ma duc sa pierd niste ore bune azi sau maine acolo. 😠
sau sa astept pana dupa Sarbatori, pe riscul meu (ridicare talon+vreo 20 mil amenda) si sa rezolva totul in ianuarie. 😢(
- claudiu-cld
- *******
- 6,510 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,510
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
ma duc sa fac itp ca imi expirase,pun baieti sonda pt opacitate- o tureaza ei pana pe la 5000rot/min de vreo doua ori,totul ok,suie masina pe tamburi pt franare-pe fata ok,pe spate nu tine putin pe dreapta (sabotii noi si nu au avut timp sa se aseze pe tambur),o muta mai in fata sa ii faca poze cica asa trebuie.Auzi la ei sa dau jos pleoapele(vezi in garaj) ca nu poate sa imi faca poze si in acelasi timp sa imi faca itp.si imi dau baieti cu revenire pana imi dau pleopele jos,si sa rezolv frana pe spate,pt frana am inteles e ok dar pt pleoape m-am certat cu ei ca stric farurile,ca nu am cum sa le dau jos,el nu ca nu poate sa imi dea itp si tot asa imi recita din nu stiuce lege ca am adus modificari masini ca nu este din fabrica asa,el o tinea pe a lui.In fine plec sa rezolv cu frana,am airisit-o si tine bine acum ,la pleoape am pus autocolant alb peste ele(la culoare cu masina)si revin la itp.O baga pe tamburi -ok ii fac poza cu pleoapele albe-ok si abia asa imi dau itp-ul,fara sa mai comenteze ceva.
concluzia:aveau nevoie de bani si mi-au dat cu revenire sa mai platesc o taxa de 26 ron ,dupa ce platisem 70 ron taxa de itp
voi cei cu pleoape ati intampinat ceva probleme la itp
eu am vrut sa fac itp-ul pe bune fara sa dau spaga(aveam o optiune sa il fac cu 150ron,doar pozele si atat)
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
dupa ce l-ai "aranjat", poate ca nu se mai vedea in poza ca ai pus pleoape si de aia te-au lasat.
nu cred ca pleoapele alea strica ceva, dar daca scrie la ei ca trebuie sa te respinga, nu ai ce sa le faci. nu o sa isi puna gitul pentru nimeni.
- claudiu-cld
- *******
- 6,510 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,510
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
a doua oara am pus autocolant alb pe ele si mi-au dat itp eu ce sa inteleg ,si nu le-am dat spaga ca sa trec
adevarul ca nu deranjeaza absolut deloc ,dupa cum stiti sunt puse pe partea mata a farului,dar dk ei nu vroiau sa imi dea asta e
- smecherson
- *
- 3 mesaje
- din 10 Feb 2008
- Astra 2002 2.0 DTI
- Bucuresti
smecherson
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
- robertt_rct
- **
- 321 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
1. deci! nu conteaza unde locuiesti si a cui este masina. poti face verificarea i.t.p. oriunde.
2. preferabil este sa faci verificarea inainte sa expire termenul. ca la R.C.A.
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Cei de la RAR verifica toate pozele trimise, iar data de introducere in sistem nu poate fi modificata (pentru manevre).
Uneori fac inspectii in statiile ITP, cei de la RAR. Suspenda aplicatia, apar la statia ITP si se apuca sa verifice masina, daca testele sunt facute sau nu pe bune. Nu prea se mai pot face manevre cu una, cu doua. De-asta multi nu se mai baga.
- robertt_rct
- **
- 321 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 321
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
inspectorii de la r.a.r. vin regulat in statiile i.t.p. si participa fizic la revizie!
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mihdoi
- ***
- 721 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 721
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
Asa este. Eu sunt Stan Patitu'.
Am fost la un asa zis cunoscut. Ii spusesem ca daca e nevoie... sunt baiat subtire. Baga masina, totul ok, pic la noxe. Hai doml'le... chiar asa... nu se poate sa scutesc un drum? NU si NU!
Vin peste 2 zile, baga masina lui pe stand pt noxe, OK. Ne ducem in birou sa faca actele, baga masina in calculator si hop! Blocaj de la RAR. Rezultatele sunt trimise in baza de date a RAR si astia trimit mesaj de OK sau blocheaza masina pentru o suprainspectie, sa-i zicem asa. N-ai voie, cica, sa pleci!
Apare dupa juma' de ora inspectorul RAR si o ia de la inceput: mase pe axe, frane, lumini, serii, etc. Se baga pe dedesubt, verifica tubulatura esapament si incepe sa zbiere la aia: Baa, unde vedeti voi neetanseitate la tubulatura? (asa scrisesera in raportul de revenire, plus noxe!). Iese din canal, baga sonda si da-i relanti, da-i ture si OK si noxe!
Uite asa m-a tepuit "amicul".
- Corsafuhrer
- ***
- 868 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 868
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- jojo
- ***
- 938 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 938
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
cel putin pentru pozitii verzi, albastre si alte culori eu le-as respinge.
poate ca cei cu modificari duc masina la verificat cu farurile "originale" si apoi le schimba iar. poate ne spune cineva care si le-a modificat.
@mihai_39: le vezi pentru ca inca se mai poate trece itp-ul pe "obraz subtire" si probabil ca se va putea intotdeauna. unii vor fi prinsi, unii vor scapa.
patania lui mihdoi e chiar hazlie, privita din afara. te gindesti ca de obicei inspectorul ii prinde ca dau drumul unei masini care ar tebui respinsa, nu invers. si asta imi aduce aminte de revenirile mele pentru noxe. o turau nebunii la 6000 (desi nu am inteles cum masurau turatia, nu aveam turometru), cica asa scrie in calculator, desi fabricantul da turatia maxima 5600.
- mihdoi
- ***
- 721 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 721
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
Datorii tot el avea la mine. S-a bucurat la pretul unei reveniri. Oricum s-a ingalbanit ca lamaia: "Bine ca n-a fost o dacie"
Inaintea mea fusese o dacie, iar la rand, dupa mine, urma tot o dacie. 😃
Nu dau cu periuta, dar voiam sa apelez la tine. Singurul inconvenient este ca imi vine peste mana. Din Berceni pana in Barbu Vacarescu... si in itervalul 07.00 - 19.00 nu pot sa fac nici o miscare. D'aia si pe la intalniri apar destul de rar.
@ticodriver
Eu am lampile spate asa: dreapta originala si cea de pe stanga de Suzuki. Cel de la RAR ori nu a bagat de seama, ori s-a facut ca nu vede (putin probabil, deoarece ordinea in care sunt dispuse luminile bate la ochi)
@sezran
Pe moment am fost foarte nervos, mai ales ca la nici 5 minute dupa anuntul ca trebuie sa vina RAR, am primit telefon, de la un sofer, care deja era in fata atelierului unde lucrez cu marfa care trebuia sa ne fie livrata abia peste 2 zile! Si nimeni nu mai avea chei, patronul fiind plecat. Distanta dintre statia ITP si atelier este de aprox 7-10min pe jos, dar zic astia ca procedura este ca si cel ce s-a prezentat cu masina sa ramana pe loc 😶
Acum, dupa ce m-am linistit, pot sa zic ca este o situatie intr-adevar hazlie. Cred ca mai trista este pt "amic". La un moment dat, toate... actiunile... negative, sa le zic asa, pot lua o intorsatura neplacuta.
- johnny_sibiu
- **
- 217 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Astra 1995 1.6 X16XEL
- Sibiu
johnny_sibiu
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.6 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
I`am lasat cheile si masina si am plecat .Dupa cateva ore m`a sunat ca am fost respins din mai multe motive, acestea fiind:
lampa mers inapoi nefunctionala(cu o seara in urma mergea)
pivot inferior st + dr.
bucsi brat inferior st + dr
semibielete st + dr.
noxele in loc sa imi iasa 0,3 mi`au iesit 0,63 desi cu o sapt in urm am schimbat toba finala pt ca cea veche era sparta.
Daca l`am intrebat de noxe mi`a spus sa o pun pe tester.Akum am la dispozitie 30 zile in care trebuie sa imi remediez problemele.
Intrebarile mele sunt :
Cum credeti ca este mai bine sa procedez, sa cumpar separat pivoti si bucsi sau sa iau bascula (bratul) cu totul? unii mi`au spus ca ar fi bine sa iau tot bratul pt ca din fabrica vin nituite si dupa inlocuirea lor separata vor fi prinse cu surub si piulita si nu mai sunt ca noi.
A doua intrebare ar fi care crede`ti si cum as putea remedia problema becurilor de mansalier (becurile sunt bune ,le`am verificat).
Iar a treia din ce motive crede`ti ca nu mi`au iesit noxele .
Va multumesc anticipat !
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Iti plac cloncaniturile si troncaniturile?
Eu zic sa iei tot bratul, mai ales ca trebuie sa schimbi si o bucsa si pivotul.
Cu noxele o rezolvi mai greu, filtru de aer schimbat de curand, catalizator intreg, bujii, sonda lambda etc.
buratino28- Suspendat
- 129 mesaje
- din 20 Apr 2008
- Corsa 2001 Z14XE
- Iasi
buratino28- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2008
- Mesaj Privat

- johnny_sibiu
- **
- 217 mesaje
- din 01 Feb 2009
- Astra 1995 1.6 X16XEL
- Sibiu
johnny_sibiu
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.6 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2009
- Mesaj Privat
Iar legat de brat ,asa am zis si eu ca vreau sa fac, mai bine il cumpar cu totu si am liniste .
Iar cu filtru de aer am pe ea un filtru sport ,dar toata lumea zice ca filtru sport nu are nici o treaba cu noxele .
Bujiile vreau sa le schimb akuma cand voi schimba si bratele, iar cu sonda lambda am si eu o neclaritate mai ales ca mi se tot aprinde "beculetul fermecat " in bord ,check engine .
- rudisoft
- **
- 336 mesaje
- din 15 Oct 2010
- Corsa 1997 X12SZ
- Alta tara
rudisoft
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am gãsit totuși ceva, poate este de folos cuiva: Lista documente necesare
1. Dacã merg la ITP, sã zicem, cu o lunã-douã înainte și "mã picã" pot sã mai circul cu mașina pânã la termenul din certificatul de înmatriculare, sau rãmâne blocatã acolo și trebuie reparatã la ei?
2. Dacã efectuez ITP în alt județ decât cel în care este îmatriculatã mașina, pot sã mã prezint la orice stație autorizatã, sau musai la RAR?
3. Pot sã am probleme cu parbizul din pozele de mai jos? DPDV ITP se considerã fisurat, crãpat, etc (problemã) și nu trec ITP sau e doar ciobit?


