Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • danielstanciu82

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut!Sunt nou pe forum si as vrea si eu un sfat sau o parere in legatura cu problema pe care o am la pompa de injectie.Am un opel astra g din 2001,2.0dti(y20dtl),cu cutie automata.Defectiunea consta in faptul ca porneste mereu la prima cheie (de dimineata spre exemplu sau dupa cateva zile) dar dupa ce merg cu ea si se incalzeste motorul,porneste si moare sau nu mai porneste deloc.Am ascultat tot feluri de pareri(ba ca prinde aer pe conductele de motorina,ba ca bateria nu mai are amperajul necesar,etc) si am incercat sa le remediez dar masina se comporta la fel:porneste la rece si dupa ce se incalzeste motorul nu mai porneste deloc.Am ajuns cu ea la un service unde initial nu au gasit nici o eroare dar cand am vrut sa plec din service a facut din nou figura si nu a mai pornit.Atunci au gasit pe tester ca are un senzor defect la pompa de injectie(senzor unghi rotire) senzor care ar citi rotatia motorului si care se afla pe capacul pompei de injectie.Rugamintea mea este sa-mi spuneti si mie care varianta este mai buna vis-a-vis de calitatea si de costul reparatiei;sa schimb pompa cu totul sau sa inlocuiesc acel senzor.Astept parerile voastre.Multumesc.
Skip ads

  • sorindsi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut ai rezolvat problema cu pompa adica cu senzorul?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din februarie 2008....tu ce crezi?
  • sorindsy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ca sa inlocuiesti senzorul de pe pompa se demonateaza pompa ?de pe motor?

si ce pret are ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu se demonteaza pompa, dar e putin probabil sa pice el .
In majoritatea cazurilor, problema este in calculatorul pompei.
  • midgard

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am aceias masina. Y20DTL din anul 2001. Am incercat sa gasesc pe forum raspuns la problema mea dar nu am gasit. Sper sa nu ma repet. Plecarea este foarte grea. Scoate foarte mult fum. Din ce am vazut eu e fum alb. Am schimbat senzorul de turatii (crank sensor) care se afla sub motor in baia de ulei si are un singur surub. Am schimbat toate bujiile. Am schimbat si toate filtrele cu filtre originale.(aer, ulei,motorina). Am curatat si valva egr. Nu se aprinde beculetul cu cheie la bord. La verificarea la calculator nu am primit nici o eroare. A ramas numai pompa de motorina , dupa parerea mecanicilor. Aceasta pompa ,am inteles, costa o avere.Dupa aprinderea motorului masina merge toata ziua fara nici o problema. Chiar daca o las 3-4 ore stinsa se aprinde imediat. Numai dimineata la pornire face aceste probleme. Daca cine va are vreo idee as fi bucuros sa primesc un sfat. Am si pus un anunt ca sunt interesat sa cumpar aceasta pompa, dar daca e vorba de o problema mult mai simpla si mai ieftina? Va multumesc anticipat. Orice sfat e bine venit!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR