Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
N-am mai auzit sa nu ti se mai opreasca motorul!. Poate sa nu porneasca , sa mearga instabil, dar sa nu se mai opreasca?. Iata pe scurt istoria: Aseara am ajuns acasa si cand am luat contactul sa opresc motorul, stupoare: motorul mergea frumos in relanti, de parca eram la semafor. Am scos cheia din contact, nimic! el isi vedea de treaba lui. Am luat borna de la baterie, s-a oprit. Azi dimineata, pun borna , pornesc, totul in regula, pornesc,dar, mai opreste motorul!Am luat iara borna!Dupa ce s-a oprit motorul, am pus borna la loc si , la bord, becuri aprinse ca si cum ar fi contactul pus, cheia fiind la mine in buzunar. Dupa cautari si cautari pe la relee, sigurante, fire, mufe, etc, am descoperitr problema: becul de iluminare portbegaj! l-am scor si totul s-a rezolvat. Dar daca il pun inapoi... M-am gandit sa-l las asa , poate pierd chaeile si cine stie... Voi ce parere aveti?
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ht=opreste+masina


Nu esti singurul. De unde ati luat voi masinile Smile
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
o metoda mai simpla de a opri motorul naravas nu ar fi sa bagi in viteza si sa franezi fara sa apesi ambreiajul?
Very Happy
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la mine opresc motorul si apoi reinvie ca sa se mai invarta de vreo 3-4 ori
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asteptam cu nerabdare un coleg de forum,caruia nu i se mai opreste motorul si nici nu se goleste rezervorul...Ala da,de Cartea Recordurilor... Laughing Rolling Eyes
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit in sfarsit problema: Ati ras putin de mine, era si cazul, dar eu am luat masina noua, a fost numai la mine si sunt al naibii de tipicar cand e vorba de masini.
Deci, orice bec care se aprinde prin contact la masa caroseriei, avand firul de + conectat continuu, poate afecta -prin condens, pierdere caracteristici(rezistenta), apa, rugina, mizerie, etc. - oprirea motorului prin scurgeri de curenti(curenti cica linearo-turbionari, asa a zis electricianul) si care sunt suportati de relee si sigurante da duc la blocari de senzori sau "pacalesc" ECU.
Asa ca daca un bec nu mai functioneza corect sau deloc trebuie verificat soclul, firul lui de + si butonul care inchide circuitul. la mine intrase apa de la spalatorie in haion si imi afecta butonul din partea de jos si firul , asta a fost problema. In rest instalatia este in regula . A! mi-a intrat apa pe la burduful care protejeaza firele instalatiei intre haion si caroserie , iesise si nu l-am vazut. Si mi-a placut si treaba cu rezervorul.Buna!
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am mai auzit chestia asta si la alte marci, dar aici unde exista un contact fizic, la cheie, nu ma asteptam.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
SF-uri,dom'le!
ce nu inteleg eu este ,cum de dai cheia inapoi(intrerupi circuitul de curent intre motor si pompa benzina,injectie,ecu.....)dar un prapadit de bec face toate astea..... Rolling Eyes sau nu am inteles bine!?
astept cu nerabdare sa-mi pornesc masina de la becul de la numar.. Laughing
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Uite ca este posibil. Dovada ca si alti colegi de forum au patit-o. Toate cele bune si intamplarile de genul asta sa va fie cat mai rare.
A! SF ar fi daca o pornesi cu becul de la numar(desi am specificat ca problema o constituie becurile cu masa pe buton- gen plafoniere) sa te deplasezi apoi cu motorasul de la stergatoare . Nu?
  • rpopa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@vidoo: explicatia se potriveste perfect cu cazul meu: a inceput sa faca asa dupa ce mi-a fost inlocuit stopul pe spate.

Pana acum nu am intalnit problema asta decat la diesel-uri, la benzina nu cred ca se poate intampla unde trebuie si scanteie ca sa mearga motorul.
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Asa e, si eu am fost reticent la explicatia electricianului, pana cand mi-a curatit butonul, soclul becului si a izolat firul de + , care, aparent nu avea o scurgere la masa , dar l-a "tras " printr-un furtun , pentru mai multa siguranta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR