bau33
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salut
tocmai am facut un drum mai lung si mi s-a stricat ventilatorul ce baga aer in interior, in sensul ca nu merge decit la viteza maxima (a ventilatorului nu a masinii ) Daca incerc sa-l dau mai incet se opreste. Am fost in service, au pus testerul si mi-au zis ca climatronicul functioneaza cum trebuie si alta ii problema. Din discutiile avute cu niste prieteni mi-au sugerat ca s-ar putea sa fie stricat modulul de control al ventilatorului.
Problema ii ca la cei de la Opel le-a intrat in cap ca s-ar putea sa fie un fir dezlipit si au de gind sa-mi demonteze tot bordul sa verifice. Eu nu prea as vrea chestia asta asa ca m-am gindit sa incerc sa schimb intii modulul de control. Ma poate ajuta cineva care are TIS sa-mi spuna unde este localizat acel modul si cum se schimba? (modelul cu climatronic)
mersi
tocmai am facut un drum mai lung si mi s-a stricat ventilatorul ce baga aer in interior, in sensul ca nu merge decit la viteza maxima (a ventilatorului nu a masinii ) Daca incerc sa-l dau mai incet se opreste. Am fost in service, au pus testerul si mi-au zis ca climatronicul functioneaza cum trebuie si alta ii problema. Din discutiile avute cu niste prieteni mi-au sugerat ca s-ar putea sa fie stricat modulul de control al ventilatorului.
Problema ii ca la cei de la Opel le-a intrat in cap ca s-ar putea sa fie un fir dezlipit si au de gind sa-mi demonteze tot bordul sa verifice. Eu nu prea as vrea chestia asta asa ca m-am gindit sa incerc sa schimb intii modulul de control. Ma poate ajuta cineva care are TIS sa-mi spuna unde este localizat acel modul si cum se schimba? (modelul cu climatronic)
mersi
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
bau33
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
bau33
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
bau33 a scris:Salut
tocmai am facut un drum mai lung si mi s-a stricat ventilatorul ce baga aer in interior, in sensul ca nu merge decit la viteza maxima (a ventilatorului nu a masinii ) Daca incerc sa-l dau mai incet se opreste. Am fost in service, au pus testerul si mi-au zis ca climatronicul functioneaza cum trebuie si alta ii problema. Din discutiile avute cu niste prieteni mi-au sugerat ca s-ar putea sa fie stricat modulul de control al ventilatorului.
Problema ii ca la cei de la Opel le-a intrat in cap ca s-ar putea sa fie un fir dezlipit si au de gind sa-mi demonteze tot bordul sa verifice. Eu nu prea as vrea chestia asta asa ca m-am gindit sa incerc sa schimb intii modulul de control. Ma poate ajuta cineva care are TIS sa-mi spuna unde este localizat acel modul si cum se schimba? (modelul cu climatronic)
mersi
tocmai am facut un drum mai lung si mi s-a stricat ventilatorul ce baga aer in interior, in sensul ca nu merge decit la viteza maxima (a ventilatorului nu a masinii ) Daca incerc sa-l dau mai incet se opreste. Am fost in service, au pus testerul si mi-au zis ca climatronicul functioneaza cum trebuie si alta ii problema. Din discutiile avute cu niste prieteni mi-au sugerat ca s-ar putea sa fie stricat modulul de control al ventilatorului.
Problema ii ca la cei de la Opel le-a intrat in cap ca s-ar putea sa fie un fir dezlipit si au de gind sa-mi demonteze tot bordul sa verifice. Eu nu prea as vrea chestia asta asa ca m-am gindit sa incerc sa schimb intii modulul de control. Ma poate ajuta cineva care are TIS sa-mi spuna unde este localizat acel modul si cum se schimba? (modelul cu climatronic)
mersi
Daca in timp va merge doar din cand in cand si dupa aceea deloc, inseamna ca electroventilatorul are periile duse. Mai bine verifici intai acolo (eu am patit la fel pe Vectra mea, am fost cu ea la electrician si mi-a spus ca sunt periile colectoare, "carbunii" uzati; i-am schimbat si acum e ok); oricum, e mai ieftin decat sa te apuci sa desfaci bordul.
Bafta
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mr.hat a scris:daca nu functioneaza pe toatea treptele , s-ar putea sa fie vorba de o prerezistenta , asa am patit si eu (mergea numa pe treapta 3) si multi altii.
masinile cu ECC nu au prerezistente.
from TIS a scris:vehicles with ECC are equipped with a line duct for the wiring harness to the fan instead of the series resistor.