dalex21ro
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
cititi asta si vedeti ce faza! E din orasul meu,Braila.
"Motorina Euro 4 de la "Petrom'' este de proasta calitate. Aceasta este concluzia certificatului de analiza efectuat de "Romcontrol" SA, lider in domeniul serviciilor de control al marfurilor la reclamatia facuta de "TCF Imex", unul dintre operatorii locali de transport in regim maxi-taxi. Concret, analiza probei de motorina Euro 4 prelevata luni, 18 februarie, de la statia PECO din Vidin, de unde se alimenteaza de 3 ani transportatorul, a scos la iveala faptul ca produsul nu se incadreaza in standarde si confirma astfel suspiciunile exprimate de catre agentul economic cu privire la calitatea motorinei.
Din buletinul de analiza al "Romcontrol" pentru proba prelevata de la Statia PECO Mircea Malaeru, rezulta ca pentru indicatorii "numar cetanic" si "indice cetanic" nu erau indeplinite cerintele minimale din standardul pentru Motorina Euro 4: numarul cetanic era 51, exact la limita minima, iar indicele cetanic era 45,62, comparativ cu valoarea minima impusa de 46. Potrivit specialistilor, cu cit indicele si numarul cetanic al unui combustibil sint mai mari, cu atit mai usor se aprinde combustibilul respectiv, iar arderea va fi mai buna. In certificatul emis de expertii "Romcontrol" la capitolul concluzii se arata clar ca "proba numita Motorina Euro 4 nu se incadreaza in specificatiile din standardul de produs SR EN 590/2004 - Conditii tehnice si metode de incercare, la parametrul indice cetanic"." Luat din Obiectiv (Braila),21 februarie 2008, http://www.obiectivbr.ro/in...;domeniu=Economie
"Motorina Euro 4 de la "Petrom'' este de proasta calitate. Aceasta este concluzia certificatului de analiza efectuat de "Romcontrol" SA, lider in domeniul serviciilor de control al marfurilor la reclamatia facuta de "TCF Imex", unul dintre operatorii locali de transport in regim maxi-taxi. Concret, analiza probei de motorina Euro 4 prelevata luni, 18 februarie, de la statia PECO din Vidin, de unde se alimenteaza de 3 ani transportatorul, a scos la iveala faptul ca produsul nu se incadreaza in standarde si confirma astfel suspiciunile exprimate de catre agentul economic cu privire la calitatea motorinei.
Din buletinul de analiza al "Romcontrol" pentru proba prelevata de la Statia PECO Mircea Malaeru, rezulta ca pentru indicatorii "numar cetanic" si "indice cetanic" nu erau indeplinite cerintele minimale din standardul pentru Motorina Euro 4: numarul cetanic era 51, exact la limita minima, iar indicele cetanic era 45,62, comparativ cu valoarea minima impusa de 46. Potrivit specialistilor, cu cit indicele si numarul cetanic al unui combustibil sint mai mari, cu atit mai usor se aprinde combustibilul respectiv, iar arderea va fi mai buna. In certificatul emis de expertii "Romcontrol" la capitolul concluzii se arata clar ca "proba numita Motorina Euro 4 nu se incadreaza in specificatiile din standardul de produs SR EN 590/2004 - Conditii tehnice si metode de incercare, la parametrul indice cetanic"." Luat din Obiectiv (Braila),21 februarie 2008, http://www.obiectivbr.ro/in...;domeniu=Economie
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
si infractoarea mov ce scrie in braila?
cu cit se mai plateste un articol la braila?
baietii aia cu maxi taxi se mai dau viteji in trafic? au mai invatat ce e prioritatea si la ce foloseste culoarea rosie la semafor sau tot ca pe cimp circula? mai ameninta lumea in trafic?
folosesc motorina petrom euro 4 de mult timp, filtrele au fost mereu curate si tot petrom voi folosi in continuare.
cu cit se mai plateste un articol la braila?
baietii aia cu maxi taxi se mai dau viteji in trafic? au mai invatat ce e prioritatea si la ce foloseste culoarea rosie la semafor sau tot ca pe cimp circula? mai ameninta lumea in trafic?
folosesc motorina petrom euro 4 de mult timp, filtrele au fost mereu curate si tot petrom voi folosi in continuare.
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Vreau sa-ti raspund la articol. In primul rand eu lucrez la Petrom. Poate ca motirina Euro4 este proasta ca majoritatea combustibililor de la noi din tara. De ex. cand am adus o Astra cu motorina din Germania masina a prins cam 200 Km/h; cu asta de aici mai mult de 190 nu stie. Iar restul benzinariilor cum ar fi : OMV, MOL si alti particulari se vinde aceeasi marfa de la rafinaria Petrobrazi dar la preturi mult mai piperate. Deci in concluzie motorina Euro4 de la Petrom este cea mai preferata si de catre firmele de transport ( zic ei ca, consumul este mai mic decat la Lukoil de la care alimentau intrecut) si la noi in benzinarie avem clienti pe care-i avem de ani de zile si nu ar alimenta altundeva zicand ca sunt multumiti plus ca au avut experiente proaste cand au alimentat de la particulari.
- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Motorina de la Petrom? Wow, ce a fost la gura mea cand am ramas in mijlocul drumului pentru ca la cateva grade sub minus a inghetat carburantul in mers. Din ziua aceea ocolesc cu sfintenie benzinarii Petrom. M-am orientat spre Lukoil si nu am mai avut surprize. Poate este doar o parere personala, dar in acest moment am un profund dispret pentru nesimtirea Petrom - raspunsul angajatului din benzinarie a fost ca am eu probleme la masina, in conditiile in care masina avea 700 de kilometri la bord.
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat