- vectra_turbata
- OP
- 0 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Vectra 2005
- Bucuresti
vectra_turbata
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat
salut, incep prin a va spune ca detin un opel vectra 1.9cdti de 150 de cai cu care am aproape 60000km. azi am fost la radacini sa ma programez la revizie, nimic anormal pana aici! dar... dupa cateva minute de discutat cu domnisoara de acolo, raman masca! imi spune ca trebuie sa schimb distributia (cica se schimba la 60000km), discurile de frana si amortizoarele la aceasta revizie pe langa cele obisnuite (filtre, ulei etc)! si o intreb cam cat ar putea sa coste toata afacerea asta ca sa-mi fac si eu ca omu un calcul! raspunsul a fost scurt si la obiect: in jur de 5-6000 ron! am ramas stupefiat! nu a dat un prieten la un A6 3.0TDI quattro atata la revizia de 60000! va rog daca imi puteti spune daca voi ati schimbat cele mentionate mai sus si kt va dus? va rog ca sunt intr-o mare dilema!
unQ
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nu pot sa te ajut decat la doua din punctele enumerate de tine , daca la distributie te referi la cureaua de distriutie , costa in jur de 130 ron si cu mana de lucru (te descurci si tu cu un mecanic bun) in jur de 200 ron, uleiul 150 lei + filtrul vreo 50 lei , mana de lucru(te descurci si singur pe o rampa ce naiba). cu amortizoarele si discurile de frana nu pot sa te ajut ca nu stiu nici eu prea multe dar poate o sa te ajute colegi forum-isti
mai cauta si tu cu search-ul legat de problema ta si o sa aflii foarte multe...GOD Bless...
Ultima modificare făcută de unQ la Mie 20 Feb, 2008 4:22 pm
mai cauta si tu cu search-ul legat de problema ta si o sa aflii foarte multe...GOD Bless...
Ultima modificare făcută de unQ la Mie 20 Feb, 2008 4:22 pm
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- vectra_turbata
- OP
- 0 mesaje
- din 09 Jan 2008
- Vectra 2005
- Bucuresti
vectra_turbata
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
ti-o spun cu toata sinceritatea... cei de la Radacini au vazut ca masina a iesit din garantie, dar daca te-ai dus tot la ei pentru revizie vor sa te stoarca de bani. Garantat ! Ei stiu ca odata iesite masinile din garantie, putini mai revin la reprezentanta pentru revizii, pentru simplul motiv ca preturile sunt enorme. Nu am auzit pana acum de discuri de frana schimbate asa de repede si nici amortizioarele nu cred ca au nimic, sa fim seriosi. Distributia nu stiu sa-ti spun la cati km se schimba prima data, dar poti sa-ti cumperi singur piesele si sa te programezi la un service bun (sunt destule discutate pe forum, daca vrei recomandari da-mi PM). Si te ajunge maxim 1000 Ron distributia schimbata cu tot cu filtre ulei, etc.
unQ
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
Au dreptate baietii vorbeste si tu cu prietenii tai sa te indrume la un service serios la care au mai fost si ei.
Poate chiar cineva de pe forum te poate ajuta cu o adresa . Dar iti sugerez ca schimbul de ulei sa ti-l faci singur .....ce rost are sa ii mai platesti si pentru un lucru atat de simplu?
Poate chiar cineva de pe forum te poate ajuta cu o adresa . Dar iti sugerez ca schimbul de ulei sa ti-l faci singur .....ce rost are sa ii mai platesti si pentru un lucru atat de simplu?
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
DoubleG
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mai oameni buni eu stiu urmatoarele:
Distributia se schimba la un interval maxim de 90.000KM.
Discurile daca au uzura mare se vede su se simte la buza, sau in mers daca sunt ovalizate.
Placutele posibil. La fel si la ele, se poate verifica si "ochio-metric".
Despre amortizoare, cel mai indicat este sa gasesti un service care are stand electronic de verificat amortizoare si sa faci un test. Nu face o verificare din aia la ochi sau pipait, ca e discutabil, si asa nu se poate vedea decat un singur lucru. Daca amortizorul a curs sau nu.
Exemplu ar fii AUGSBURG-ul, insa stiu ca au preturi cam mari. Poti gasi si mai ieftin.
Cel mai recomandat este sa gasesti un service (nu reprezentanta OPEL) unde sa mergi la o constatare, pe ceea ce ti-au spus astia de la Radacini, si sa vezi ce zic. Preferabil sa stai langa masina sa vezi ce fac acolo si ce verifica, poate ai noroc si dai peste vreun mecanic "dragut" si iti si explica cum stau lucrurile.
Numai bine si fara "costuri aditionale"
Distributia se schimba la un interval maxim de 90.000KM.
Discurile daca au uzura mare se vede su se simte la buza, sau in mers daca sunt ovalizate.
Placutele posibil. La fel si la ele, se poate verifica si "ochio-metric".
Despre amortizoare, cel mai indicat este sa gasesti un service care are stand electronic de verificat amortizoare si sa faci un test. Nu face o verificare din aia la ochi sau pipait, ca e discutabil, si asa nu se poate vedea decat un singur lucru. Daca amortizorul a curs sau nu.
Exemplu ar fii AUGSBURG-ul, insa stiu ca au preturi cam mari. Poti gasi si mai ieftin.
Cel mai recomandat este sa gasesti un service (nu reprezentanta OPEL) unde sa mergi la o constatare, pe ceea ce ti-au spus astia de la Radacini, si sa vezi ce zic. Preferabil sa stai langa masina sa vezi ce fac acolo si ce verifica, poate ai noroc si dai peste vreun mecanic "dragut" si iti si explica cum stau lucrurile.
Numai bine si fara "costuri aditionale"