Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal , mi-am luat si eu un calibra sfi(150cp), motor c20xe si as vrea sa stiu daca se poate pune turbo ea si eventual de unde pot sa imi procur ceea ce am nevoie pt modificare . Oricum masina merge super bine , putere o gramada dar daca se poate mai mult .....de ce nu?!
Skip ads

  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos,si bine ai venit in marea familie a membrilor ClubOpel.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sper ca esti constient ca turbo + alea alea ce vrei tu pentru putere mare inseamna mii de euro.
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ma gandeam ca nu e asa de scump , am vazut niste foto cu un motor turbo si cel putin pe dinafara seamana cu al meu doar ca nu are sfi si are turbo , de aceea ma gandeam ca e destul de simplu sa imi pun turbo . Se pare totusi ca nu e asa simplu , imi explica si mie cineva cam ce ar presupune?
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Presupune mai multe lucruri. Au fost enumerate de mai multe ori pe aici si le poti gasi dacacauti putin.
Solutia cea mai ieftina si buna este sa cumperi un let si o cutie si sa le montezi pe masina ta.
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca as incerca sa ii fac o resoftare la calculator cam ce putere as obtine in plus , eu mai am un logan 1.4 si i-am facut o resoftare iar diferenta e enorma , adica inainte sa imi iau calibra m-am intrecut cu un passat (eu cu logan 1.4 )si pana la 170km/h as stat in spatele lui iar la 170km/h , ocupantii pasatului din spate au intors capul pt ca nu le venea sa creada ce poate un logan . Dupa resoftare , loganul 1.4 ajunge destul de repede la 160km/h in treapta 4 . Oare la calibra ar fi la fel de mare diferenta dupa resoftare ?!
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
150 de ponei ~ 11% ~ 165 de ponei Smile, si cuplul creste proportional
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
si intra 5-cea cat aveai?190 nu?reali presupun
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
in a 5-a lua un pic peste 180 dar destul de greu , pana la 160 e ok dar dupa moare !
  • deleted-16555

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
mai fa tu vreo cateva intreceri de astea si ai sa vezi cum incepi a ramane incetisor in urma iar Passat-ul rotunjindu-si cifra zecilor de mii de Km....interesante comparatii.....
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am mers in stilul asta vreo 70.000km si nu am avut nici o problema! Desigur loganul acum se odihneste pe dreapta , prefer calibra!
  • madicioco

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut ai facut remaparea la calibra cum e se simte ceva te intreb pt ca am si eu o vectra a tot sfi si vreau zilele astea sa i fac si eu o remapare si eram curios sa stiu daca totusi se simte vreo difernta
  • ionescu mihai

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1992 c20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu am facut remapare , dar daca faci tu zi-mi si mie daca merita !
  • madicioco

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ok o sa te anunt
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
salut, uite ce am facut noi la atelier unui calibra sfi:

cold air intake BMC in carcasa de carbon - 620 ron (diferenta enorma fata de stoc)
bujii ngk iridium IX race - 160 ron
evacuare cat back miltek completa - 2000 ron

omul si-a facut resoftarea in lata parte apoi dyno
188 cp pe dyno.
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cold air intake BMC in carcasa de carbon - 620 ron (diferenta enorma fata de stoc)
bujii ngk iridium IX race - 160 ron
evacuare cat back miltek completa - 2000 ron

deci di toate astea a scos 25cai?ca presupun ca resofterea nu i-a dat mai mult de 13-14cai
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da, dyno-ul a fost facut cu toate upgrade-urile montate....
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR