- Daxy
- OP
- 202 mesaje
- din 26 Sep 2007
- Vectra 2004
- Bucuresti
Daxy
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Daxy
- OP
- 202 mesaje
- din 26 Sep 2007
- Vectra 2004
- Bucuresti
Daxy
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Daxy
- OP
- 202 mesaje
- din 26 Sep 2007
- Vectra 2004
- Bucuresti
Daxy
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
S-a mai raspuns, la sectiunea tuning. Concluzia e ca intra cam mult praf si ulei de pe filtru de aer in motor si exista riscul defectarii debitmetrului. Cat despre performanta, am facut test cu unul normal si unul in carcasa K&N, si cu cel K&N pierdeam 1 secunda la acceleratia de la 100 la 140km/h in treapta 5 fata de cel normal. Daca te uiti la ele, ai sa intelegi si de ce: filtrul normal are o suprafata de contact cu aerul cu vreo 50% mai mare decat cel K&N.
Daca inca vrei, ti-l dau pe al meu cu 1 milion, ca si asa sta aruncat printr-un colt
Daca inca vrei, ti-l dau pe al meu cu 1 milion, ca si asa sta aruncat printr-un colt
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Daxy
- OP
- 202 mesaje
- din 26 Sep 2007
- Vectra 2004
- Bucuresti
Daxy
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat