- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
20CRS
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
20CRS
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Sigur e discul..
Bucura-te,la y 20 dth cu cutie f 23 e 500ron numai rulmentul de presiune (are pe el o pompa hidraulica)si tot ansamblul(placa,disc,rulment) e undeva la 14-15 mil....cred ca ar fi nimerit sa sch. tot daca e modelul fara fereastra de vizitare.Unele astra f au fereastra de vizitare in carterul ambreiajului si nu necesita sa dai jos cutia-caz in care sch. doar discul daca placa mai merge...Si ar mai fi ceva-zgomotul cu ambreiajul neapasat e din rulmentul de presiune...daca ai incercat cumva sa mai strangi cablul e posibil ca el sa fi ajuns in contact cu placa si atunci se aude acel suier slab dar continuu ce dispare im momentul in care apesi pedala pt ca intra in sarcina,nu mai e liber....
tonytm a scris:aceasi problema o am si eu... si plec greu de pe loc cu ea
n-am turometru dar o aud, vreau sa iau tot kittu de ambreaj, e vreo 4 milioane
n-am turometru dar o aud, vreau sa iau tot kittu de ambreaj, e vreo 4 milioane
Bucura-te,la y 20 dth cu cutie f 23 e 500ron numai rulmentul de presiune (are pe el o pompa hidraulica)si tot ansamblul(placa,disc,rulment) e undeva la 14-15 mil....cred ca ar fi nimerit sa sch. tot daca e modelul fara fereastra de vizitare.Unele astra f au fereastra de vizitare in carterul ambreiajului si nu necesita sa dai jos cutia-caz in care sch. doar discul daca placa mai merge...Si ar mai fi ceva-zgomotul cu ambreiajul neapasat e din rulmentul de presiune...daca ai incercat cumva sa mai strangi cablul e posibil ca el sa fi ajuns in contact cu placa si atunci se aude acel suier slab dar continuu ce dispare im momentul in care apesi pedala pt ca intra in sarcina,nu mai e liber....
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cam in aceiasi situatie sunt si eu, pe liber scos din viteza se aude o bataie "clonc clonc", insa cand apas ambreajul dispare.
De putin timp am inceput sa aud o batie infundata regulata, sesizabila mai usor la relanti, creste odata cu turatia. Sunt momente cand dispare mai ales la rece.
M-am uitat initial am crezut ca e de la pompa de injectie insa am fost la un pompagiu si a spus ca nu are cum sa fie de acolo.
Bataie vine din spate sau de sub motor si este mai usor sesizabila din masina decat de afara.
Posibil sa vina de la cutia de viteza? Dupa pompa m-am gandit la cutie.
Cat m-ar ajunge manopera+piese sa skimb kitul de ambreaj.
Din ce am inteles cutia ar fi F18 acum nu stiu rapoarte scurte sau lungi.
De putin timp am inceput sa aud o batie infundata regulata, sesizabila mai usor la relanti, creste odata cu turatia. Sunt momente cand dispare mai ales la rece.
M-am uitat initial am crezut ca e de la pompa de injectie insa am fost la un pompagiu si a spus ca nu are cum sa fie de acolo.
Bataie vine din spate sau de sub motor si este mai usor sesizabila din masina decat de afara.
Posibil sa vina de la cutia de viteza? Dupa pompa m-am gandit la cutie.
Cat m-ar ajunge manopera+piese sa skimb kitul de ambreaj.
Din ce am inteles cutia ar fi F18 acum nu stiu rapoarte scurte sau lungi.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat