vectrapxi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Am o nelamurire, iata despre ce este vorba. Motorul se comporta normal cind sint eu la volan, cind conduce sotia ( vechime 1 an conduce execrabil dupa parerea mea ) motorul capata o turatie de relanti mare , la aprecierea mea 1200 -1400 . Ea conduce ceva mai turat. Sa fie vorba de acel motor pas cu pas care regleaza turatia sa ramina blocat intr-o anumita pozitie ?
Am mai observat acest fenomen cind am mers eu la drum lung in afara localitatilor timp indelungat cu viteze mari ( vezi si turatii mari pe perioade indelungate ) , dar daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine.
Ce ar putea sa fie si ce sa fac ?
Am mai observat acest fenomen cind am mers eu la drum lung in afara localitatilor timp indelungat cu viteze mari ( vezi si turatii mari pe perioade indelungate ) , dar daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine.
Ce ar putea sa fie si ce sa fac ?
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 327 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- george_gopo
- *
- 20 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Vectra 2001
- Iasi
george_gopo
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Dragossh
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
Buna tuturor. Nu am mai postat de mult, asa ca iata-ma din nou cu noutati in legatura cu opelul meu.
Aveam pana acum ceva vreme, o supapa "impuscata", care am schimbat-o in service, iar acum motorul nu mai da rateuri la evacuare, merge rotund.
Dar, crezand ca asta e singura problema, dau cheie si observ ca relantiul imi sta la 600 RPM,iar daca sunt in mers cu ea, si scot din viteza asa incat sa revina turatia la relanti, imi scade uneori sub 500, aproape 400, tremura putin motorul si revine la 600. Asta in cazurile fericite, in cele tragice mi se aprinde pentru 1 sec becul de la ulei, apoi uneori se mai si opreste motorul.
Mentionez ca am testat, IAC, TP sensor, (prin testat ma refer masurat cu multimetrul) si se incadreaza in valorile din Autodata. I
Imi da pe deasupra si eroarea 45, de care se pare ca nu reusesc sa scap nicicum, probabil o sonda noua ar rezolva.
Anyway, voiam sa va spun un lucru interesant despre supapa EGR, cand o misc in sus si in jos, se simte la apasare un fel de joc pe tija de pe mijloc , cea care se deplaseaza pe verticala. Nu stiu sa spun daca e dusa sau nu, pentru ca supapa pare in regula.
nu mai stiu ce sa fac, desi acum motorul , parerea mea, e ok, (i-ar mai trebui o segmentare, dar later on, bugetul ), relantiul tot foarte jos imi sta. Lipsa de putere nu are, trage , se intinde la drum, pleaca bine de pe loc. Dar imi e frica, mereu cand opresc la semafor, trebuie sa fiu atent sa nu iim moara motorul.
Va rog, ajutati-ma cu un sfat.
Sper ca joi la polus sa o vada cineva mai priceput ca mine, poate imi ofera o solutie.
have a nice sunday...
Aveam pana acum ceva vreme, o supapa "impuscata", care am schimbat-o in service, iar acum motorul nu mai da rateuri la evacuare, merge rotund.
Dar, crezand ca asta e singura problema, dau cheie si observ ca relantiul imi sta la 600 RPM,iar daca sunt in mers cu ea, si scot din viteza asa incat sa revina turatia la relanti, imi scade uneori sub 500, aproape 400, tremura putin motorul si revine la 600. Asta in cazurile fericite, in cele tragice mi se aprinde pentru 1 sec becul de la ulei, apoi uneori se mai si opreste motorul.
Mentionez ca am testat, IAC, TP sensor, (prin testat ma refer masurat cu multimetrul) si se incadreaza in valorile din Autodata. I
Imi da pe deasupra si eroarea 45, de care se pare ca nu reusesc sa scap nicicum, probabil o sonda noua ar rezolva.
Anyway, voiam sa va spun un lucru interesant despre supapa EGR, cand o misc in sus si in jos, se simte la apasare un fel de joc pe tija de pe mijloc , cea care se deplaseaza pe verticala. Nu stiu sa spun daca e dusa sau nu, pentru ca supapa pare in regula.
nu mai stiu ce sa fac, desi acum motorul , parerea mea, e ok, (i-ar mai trebui o segmentare, dar later on, bugetul ), relantiul tot foarte jos imi sta. Lipsa de putere nu are, trage , se intinde la drum, pleaca bine de pe loc. Dar imi e frica, mereu cand opresc la semafor, trebuie sa fiu atent sa nu iim moara motorul.
Va rog, ajutati-ma cu un sfat.
Sper ca joi la polus sa o vada cineva mai priceput ca mine, poate imi ofera o solutie.
have a nice sunday...
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu relatiul la Vectra B 98 1.6 XEL
Imi da cate un rateu (se aude) si nu sta fix, fluctueaza intre 600 si 800 ture
Iar cand accelerez ca sa plec, prima data decelereaza si apoi dupa cca 1-1,5 sec se accelereaza
Cu capota ridicata, cand accelerez se aude ca si cand ar trage aer fals, dar nu stiu exact pe unde se aude(zgomotul se aude undeva in jurul clapetei de acceleratie); Este normal sa se auda asa ?(ca trage aer fals ?)
Imi da cate un rateu (se aude) si nu sta fix, fluctueaza intre 600 si 800 ture
Iar cand accelerez ca sa plec, prima data decelereaza si apoi dupa cca 1-1,5 sec se accelereaza
Cu capota ridicata, cand accelerez se aude ca si cand ar trage aer fals, dar nu stiu exact pe unde se aude(zgomotul se aude undeva in jurul clapetei de acceleratie); Este normal sa se auda asa ?(ca trage aer fals ?)
vectra_- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Astra X16XEL
- ***
- 536 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
costel_38
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2009
- Mesaj Privat
Stimati colegi,sant nou in club,si am o problema .Am adus acum un Opel Vectra B an 1996 din Germania si am probleme cu relantiul,adica am relantiul mare in jur de 3000 de ture iar la drum intins nu are vlaga motorul.Mentionez ca asa avea turatia si cand l-am luat,dar am zis ca o rezolv in tara.Cine ar putea sa ma ajute va rog sa-mi spuna ce ar putea fi,dar daca puteti fara prescurtari de termeni tehnici,fiindca nu prea ii stiu. Va multumesc anticipat !