Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
" Iar de Vectra de 2l n-am nimic de zis, dar prefer un BMW 330 Xi. "
Sa comparam masini din clase similare, nu Trabantul cu Ferrari Razz
Si unii nu isi iau masini doar pentru "a face pe altii" la stop Wink in cunoscutul stil al smecherasilor de cartier, pentru unii 4.5 l/100 de motorina e mai valabil decat 15 l/100 de benzina Cool
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sa va zic eu... eu cu rabla mea 2.0 16v am facut varza un megane d-ala hatchback, nu sedan, benzina, 2.0 16v . La 210 pe A2 ii dadeam flashuri sa sa dea pe banda 1 Very Happy. Si la acceleratie nu mai vorbesc. se citea disperarea pe fata soferului care era cu una bucatzica blonda in dreapta cand am trecut pe langa el. Si totusi, calibra e un tanc de masina, are vreo 1.258 kg in total, iar megane`u ala mic (fieru de calcat) cred, zic, ca e ceva mai usor.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca este cea mai buna optiune pentru mine la ora actuala Classicul asta. Are coeficient aerodinamic 0,28, o sa umblu la motor, daca avea si discuri pe spate scoteam o masina tare din el. Dar o sa ma descurc si asa...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ce pregatire ai in motoare, ca eu din aia cu "gura mare" am vazut multi... Wink Iar discurile pe spate... e chestie de marketing, nu prea se justifica la masini "normale" (chiar relativ puternice...) si in orice caz nu la masini fara ABS...
PS eu stiam ca din 2001 se pun 4 discuri in serie la toata gama... Rolling Eyes
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
N-as putea sa iti spun exact ce pregatire am in motoare, dar am si sunt departe de "gura mare", te invit sa vezi un motor de Nova pregatit de mine, ca sa iti dai seama cam ce stiu. Sunt adeptul tuning-ului "Results only", adica pe Astra un set de jante adevarate si o grila sport e absolut suficient (nu vreau sa stric aerodinamica masinii). Cinstit sa fiu, nu am mai umblat in 1,7l CDTI (care se pare ca nu e tocmai o baza ideala pentru tuning), dar eu sper sa ma descurc sa ii mai dau macar 10 CP (nu cred ca poti scoate mai mult de 100 CP cu cheltuieli rezonabile - max 1500 euro).

Cat despre discuri, asa e, oricum masina are ABS de serie, insa nu are discuri pe spate intrucat e modelul Classic (poti verifica pe site la DiBas sau www.opel.ro). Astra G normala avea discuri pe spate la motorul de 1,7l DTI dar acum nu se mai ofera la Classic. Se poate trai si cu discuri pe spate, mai sila imi e de schimbat ferodourile, la discuri in cinci minute le schimbi acasa. Despre performante de franare, are destule si cu tamburi - regula generala este ca la masini de peste 100 CP se monteaza obligatoriu discuri, iar Astra are doar 80. Marele scandal si la Logan ca nu are discuri pe spate nu este justificat, francezii respecta aceasta regula.
  • GeorgeB

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2005

  • Mesaj Privat
vezi anuntul meu :

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2352

aceeasi masina ti-o pot oferii la aproximativ 11 000 E DDP Smile sau pe acolo pe undeva .
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:
Slick a scris:Eu zic la 13K euro, o Vectra B+ (de prin 2002-2003) din Germania este mult mai buna decat toate comparate aici...


Vectra B s-a facut pana in 2001 (inclusiv)


asa este...dar o gasesti inregistrata in 2002.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
turatii a scris:N-as putea sa iti spun exact ce pregatire am in motoare, dar am si sunt departe de "gura mare", te invit sa vezi un motor de Nova pregatit de mine, ca sa iti dai seama cam ce stiu. Sunt adeptul tuning-ului "Results only", adica pe Astra un set de jante adevarate si o grila sport e absolut suficient (nu vreau sa stric aerodinamica masinii). Cinstit sa fiu, nu am mai umblat in 1,7l CDTI (care se pare ca nu e tocmai o baza ideala pentru tuning), dar eu sper sa ma descurc sa ii mai dau macar 10 CP (nu cred ca poti scoate mai mult de 100 CP cu cheltuieli rezonabile - max 1500 euro).

Cat despre discuri, asa e, oricum masina are ABS de serie, insa nu are discuri pe spate intrucat e modelul Classic (poti verifica pe site la DiBas sau www.opel.ro). Astra G normala avea discuri pe spate la motorul de 1,7l DTI dar acum nu se mai ofera la Classic. Se poate trai si cu discuri pe spate, mai sila imi e de schimbat ferodourile, la discuri in cinci minute le schimbi acasa. Despre performante de franare, are destule si cu tamburi - regula generala este ca la masini de peste 100 CP se monteaza obligatoriu discuri, iar Astra are doar 80. Marele scandal si la Logan ca nu are discuri pe spate nu este justificat, francezii respecta aceasta regula.

*
Cu 1500 de E iti iei o masna cu motorul de 100 de cai, garantati de Opel, nu de papagalii tunari si tepari de la firmulitele de "specialitate"...
Cai reali, verificati pe stand, nu cititi in prospecte colorate Twisted Evil
Daca ar fi sa-i crezi, ai monta 4-5 super kituri de la diverse firme si, adunand promisiunile, ai avea 1000 de cai iar consumul ar fi atata de mic incat rezervorul ar incepe sa se umple, in loc sa se goleasca...
Si mai ales, prin modificari in motor pierzi omologarea masinii (asiguratorul poate sa refuze sa te indemnizeze daca ai facut vreun accident grav si masina e suficient de "chipesa" ca sa-i treaca ideea prin gand) si vei avea o fiabilitate redusa, contrar, inca o data, promisiunilor Wink
In rest cu grilele si jantele... e chestie de gust, eu in general evit sa atrag atentia asupra masinii mele (care doarme in strada...) jantele de la mama ei (pe 16...) imi ajung...
Discurile pe spate la o masina fara ABS sunt considerate periculoase (blocheaza, tamburii nu cunosc fenomenul, sau mult mai greu...) La fel, ABS-ul la o masina diesel de 80 de cai si peste o tona nu este neaparat justificat, in conditii de utilizare normale. La acest tip de masini "cu cat este mai simplu, cu atata mai bine"
In rest, scuze, sub-masina numita Logan nu imi spune nimic, de fapt nu am vazut-o decat in poze, deci... no comment...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La Logan scandalul e ca are discuri pline pe fata in loc sa fie ventilate.
Eu am luat masina din Germania si are discuri pe spate, dar inafara de design si de moda nu e mare lucru, mai ales ca daca te uiti sa vezi ce dimensiune au zici ca-s de bicicleta.
Eu consider mult prea mare zgomotul de la peste 140km/h in sus in Astra G 1.7DTI pentru ca am mers cu masini mult mai silentioase, chiar si masina mea veche, Vectra A din '92 1.8i era ceva mai silentioasa la viteze mari.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
GeorgeB a scris:vezi anuntul meu :

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2352

aceeasi masina ti-o pot oferii la aproximativ 11 000 E DDP Smile sau pe acolo pe undeva .

*
Ce e aia DDP Question Idea
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
pret final cu toate taxele
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sorin, ABS-ul nu are nici olegatura cu tonajul masinii. Eu conduc cu aceeasi placere si masini fara ABS si pana acum m-am descurcat si in situatii periculoase. Daca Astra are ABS de serie, asta e, nu ma deranjeaza, as fi preferat sa am TC (traction control). Am avut o Zafira cu pneuri de iarna si TC acu vreo 5 ani (cand se lansase, parca...) si puteai intra cu ea in zapada pe unde vroiai, fara frica. Asta ma oftica la Classic acum, ca nu iti ofera nimic din toate astea (TC, computer de bord, etc).

Repet, ABS-ul nu are legatura cu cat cantareste masina, de aia se pune ABS si pe Fiat Panda... Iar la chestia cu discurile, ca blocheaza, sincer nu cunosc cazuri, poate numai cand ai un dezechilibru in sistemul de franare (respectiv repartitorul de franare transmite gresit fortele de franare catre punti), dar asta inseamna deja o defectare a repartitorului.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Imi pare in primul rand bine ca discutia nu a luat-o pe panta polemicilor Wink
Pandei i se pune ABS pentru ca... este obligatoriu pentru omologarea in CE Wink Mie pana acum mi-a folosit, caci uneori merg "la limita", mai ales atunci cand nu am "regulatorul de viteza" pe scaunul de langa sofer... Wink
Dupa cate am vazut eu, ABS= eliminarea repartitorului, vorbesc din amintiri (si de la lucru... Wink ) iar TC=ABS obligatoriu (se folosesc aceiasi senzori de la roata...), deci TC fara ABS NU este posibil.
TC nu se pune decat de la motorul de 1.8 benzina in sus, pot sa-ti spun ca cu dispozitivul aclansat nu mai poti sa pornesti "in tromba" nici sa vrei... Wink In schimb este f eficace pe zapada si in noroi, drumuri ude, etc...
Contrar tie, mie un 1.7 DTI in stare "stock" mi-ar conveni... asi trece pe la pompa de benzina de 2 ori mai rar...
Cand spun "stock" ma gandesc evident si la unele mici imbunatatiri, dar un neaparat in sensul "politically correct" al miscarii actuale de tuning...
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai, cinstit sa fiu, eu am fost multumit de 1,7l CDTI asa nemodificat, mi se pare ca merge OK si vorbeam si cu tata, care e mare mester de motoare, si zicea ca n-ar fi bine sa umblam in el, macar pana pe la 100000 km.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Asa zic si eu, sa nu umbli cu tuning la el.
Motorul e ok, adica te descurci, nu sport dar nici varza.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Acuma ma preocupa scutul motor, ca e 40 de euro sa imi pun din fabrica scut, dar imi ridica si garda la sol si eu nu vreau decat scut. Treaba e ca la Di-bas e peste suta de euro scutul si nu stiu ce sa fac...
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea sa ridici garda la rol eu zic sa nu pierzi ocazia, pentru ca masina este destul de joasa iarna cand mergi pe carari facute de dacii, eu ating des iarna cu partea de jos a masinii zapada.
Bine, a mea e Astra G, din germania, dar cred ca e cam aceeasi treaba.
Scutul nu e mare chestie, e bun si ala de plastic pentru zapada, si de mers pe munte off-road nu cred ca se pune problema.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In mod normal se poate confectiona unul din tabla de ALU de vreo 3 mm... depinde de material si de cat te pricepi...
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am studiat-o pe aia care am avut-o la drive-test si scutul parea din plastic, dar imi placea ca era foarte bine facut aerodinamic, se integra perfect pe dedesubt. Sigur ca pot sa ii fac un scut si eu, nu e mare lucru, dar la 40 de euro merita asta original. Cred ca o sa ii pun pana la urma, ca si garda la sol nu are cum sa fie mai mare decat cu 1,5 cm, banuiesc ...

Ma enerveaza faza ca daca vreau sa cumpar scut de la Di-Bas sare de 150 de euro cu montat cu tot.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu iarna as vrea sa-i ridic garda la sol cu 5-10 cm sa fac un mic cangur. Laughing
Am mai auzit pe unii care isi puneau scut metalic ulterior si acesta era putin mai jos decat cel din fabrica de plastic si atingeau mult mai des pietre si alte obiecte din cauza asta.
Totusi de ce vrei scut metalic? Mergi pe drumuri f. grele?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR