- hvareksaeta
- *
- 26 mesaje
- din 27 Mai 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Neamt
hvareksaeta
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- state marius
- **
- 167 mesaje
- din 13 Nov 2007
- Astra 2001 y1.7dti
- Teleorman
state marius
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
mcross
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Covasna
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- hvareksaeta
- *
- 26 mesaje
- din 27 Mai 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Neamt
hvareksaeta
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
mcross
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Covasna
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- hvareksaeta
- *
- 26 mesaje
- din 27 Mai 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Neamt
hvareksaeta
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2007
- Mesaj Privat
mcross
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Covasna
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,660 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat

Asta vineri..Deabia azi-miercuri-am reusit sa inteleg principiul de functionare al motorasului-care de fapt este o pompita de dozaj,care tacane mai repede sau mai incet in functie de cantitatea de motorina necesara (1kw--3kw).Aceste impulsuri de curent(si nu tensiune constanta)sunt date din centrala montajului,dinauntrul acestuia.Evit sa-i spun WEBASTO pt.ca nu este,il cheama EBERSPRACHER.
Se observa ca este impartit in 2 sectoare.
1-primul din ele are 2 tevi prin care intra/iese apa,si cate 2 fire care cuc la niste chestii ce par a fi bujii,+ceva de cupru ce le uneste.
2-al doilea,care in fotografie este inca acoperit de capacul negru,are inauntru ceva ca o turbina,care la mine doar pulseaza in momentul cand pun contactul,si o teava de alimentare cu combustibil.

Am luat legatura cu reprezentanta Thermoking si sper ca vor reusi sa-l repare ei,in sarcina mea si a unui bun prieten/mecanicos a ramas de/montatul.Adica mai mult a lui,eu i-am tinut lampa... 😳 Dar tot amandoi se cheama ca l-am desfacut.
In orice caz,sugestiile sunt binevenite,si orice idee cred ca ar fi folositoare.
A...!Mai exista o teava de esapament in miniatura,care se poate scoate numai pe sub masina,in forma de "S",si care da multa bataie de cap.Voi incerca sa pun mai multe poze pe masura ce avansez cu lucrul,si de fapt cred ca s-ar putea tranforma usor in tutorial..Deci va voi tine "in curent"..


- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,660 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
si eu tot de`asta am .. si am avut si-o patanie cu el ... fiind montat de neamt (sper sa nu fi fost vreun neamt romanizat) si probabil ca la ei nu se foloseste cuiul de remorcare (sau nu l-a interesat), a ancorat furtunul de antigel care iese din blocul motor si intra in incalzitor de gaura de la cuiul de remorcare ... ramanand in mocirla, am vrut sa pun cuiul sa ma poata scoate un nene cu caruta din mocirla ... a trebuit sa rup soricelul care-mi incurca socotelile, fara sa-mi dau seama ca va atinge chestia care-am dezancorato pe undeva (mai tarziu am aflat ca e vorba de acel furtun) ... si am sectionat furtunul - atingea pe prima fulie de la cureaua de accesorii ... si daca ma grabisem sa ajung pe lumina acasa, am pierdut timpul incercand sa remediez problema cu furtunul - peticit cu banda izoler si completat cu apa plata Amfiteatru ... eram intr-un sat, statie peco destul de departe, se facuse deja si tarziu sa mai pot spera ca va fi deschisa ...
@ SuperDragos : poti face o poza cu teava de esapament ? la mine s-a sectionat furtunul ala de metal dintre incalzitor si esapament - probabil de la vreo bordura ... si n-am gasit nimic cu care sa pot inlocui ... chestia e ca la mine era prinsa evacuarea in continuarea incalzitorului si ancorata de claxon ... iesea cam cu 4 - 5 cm sub spoiler ...
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am si eu sirocou` pe un Signum 2005 1.9 cdti...
de mers merge dar e o problema ca scoate cam muuuuult fum (din cand in cand)...asta zic ca scoate pe langa aburul ce iese normal pe toba sa.......si dupa miros mi se pare ca e fum provenit de la motorina nearsa (albastrui la culoare) si miroase ascutit....
Fumul il scoate de multe ori cand functioneaza sirocoul dupa 5-7 minute (de functionare) si e dens de il poti lua cu lopata...
NU este doar aburul care e normal sa fie cand functioneaza el......
Acuma intreb si eu pe altiic aer au mai patit....se infunda ceva pe acolo si se aduna mult fum si dupa aia il arunca tot afara deodata?
sau e ceva probleme pe la bujia ce aprinde motorina...?
Popma baga intr`una...nu o aud sa se intrerupa din tacanit.....adica ma gandesc ca daca nu se aprinde motorina in el...se opreste alimentatul...dar uite ca nu se opreste...
si nu`mi place cu fum mult dupa mine ca il baga si in "casa" pe aerisitoare cateodata...
m`am aplecat sub masina in timpul functionarii si totul pare OK pe acolo...adica de iesit iese totul pe toba sa de esapament...nu pe langa sau stiu eu....
Ce sa fac?
Sa il dau jos sa il curat?
Ca am inteles ca se cam infunda camera de ardere cu calamina ....(gen ca si la EGR)....Em posibil de la aia?
Afectez ceva daca il iau jos?
Si inca o intrebare....cu testerul se poate programa ca sirocoul sa nu mia functioneze dupa ce apa are 50 Grade?
ca stiu ca se opreste doar cand are 80 grade...
Ma gandeam la consumul masinii ca e cam mare si poate asa il mai reduc putin...
Multumesc anticipat.