Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.Am un Opel Astra Caravan motor 1.4 C14NZ. Vreau sa zic ca am un consum colosal: 16L in oras si vreo 10 in afara.Si mananca si ulei.Pana acum am avut un ulei Aral blue 10w40, si vreau sa zic ca se ducea una doua, si am bagat vreo 2 cutii de aditiv una 2+2 si una noname de prin selgros sau real, si vreau sa zic ca sa mai redus consumul de ulei, in fine ce vreau eu sa ma ajutati daca puteti este sa-mi dati vreo schita sau niste desene ca vreau sa-mi segmentez motorul singur si acasa.Si astept cu placere idei si indicatii despre cum sa fac toata treaba asta, as vrea sa-mi puteti spune ce trebuie sa desfac, ce trebuie sa am grija, ce e indicat sa schimb etc etc, deci orice idee e binevenita.De ce am ajuns in situatia asta, pentru ca nu am bani sa ma duc la un service si imi este mila sa o vad zi de zi in parcare ca nu am bani sa-i dau sa manance cat vrea ea.Ce vreau sa va mai zic este daca puteti atasa si poze ceva ca nu prea cunosc denumirile prea bine si nici nu prea ma pricep Sad.Si daca cineva este destul de amabil sa-mi spuna operatiile, adica ce desfac prima data dupa aia a 2-a oara etc pana la ultima(doar daca se poate ca si asa nu am bani si nici nu vreau sa mai stric si altceva).

Eu unul va multumesc anticipat
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
E greu sa faci singur o segmentare, daca nici macar nu ai vazut sau asistat la cum se face.
  • Vick

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa fim seriosi ca nu este chiar asa de greu.Daca ai fi fost din Bucuresti te ajutam.Sa-ti fie cat mai simplu mai bine dai bice lui "Googuta" cauta cartea de service pentru Daewoo Cielo si o sa ai toate informatiile de care ai nevoie.Inainte de a desface motorul mai bine verifica compresie, simeringurile de la supapape(evenual schimba-le.)Poate cel mai dificil o sa-ti fie cu sdv-urile de care o sa ai nevoie.Spor la treaba!

sdv-scule si dispozitive


Ultima modificare făcută de Vick la Joi 17 Jan, 2008 8:59 am
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca imi spui si ce sunt alea sdv-uri as fi recunoscator Smile))
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am facut astazi testul cu agrafa.Si mi-a iesit ****_**** acest cod.Am intrat frumos sa vad ce cod este si la codul meu adica 44 era scris asa: "44 Oxygen sensor Air/Fuel mixture too lean (weak)".Acum eu am tras concluzia ca ar fi sonda lambda(ceea ce va rog sa ma corectati daca nu este asa).Acum ma gandesc asa:
1. Ori sonda lambda este bulita
2. Ori trebuie segmentat motorul ca imi arde uleiul in mers si evacueaza gaze mai multe si sonda lambda imi mareste in felul asta cantitatea de combustibil.
3. Ori este cu totul altceva

Daca poate sa-mi zica si mie cineva care ar fi cauza va rog mult.Tin sa specific ca am un consum de 16l in oras si 10 afara si cand merg constant(indiferent de viteza) sau o las la relantiu dupa un timp se aprinde check-ul.Daca incep sa schimb vitezele adica sa modific turatia se stinge checku-ul.Ati mai intalnit asa ceva?

Va rog daca are cineva o idee as fi recunoscator.Multumesc anticipat !
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
SDV = Scule, Dispozitive, Verificatoare.

Era de preferat sa pui in semnatura masina si tipul de motor!
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ori ai simeringurile de supapa terminate !
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
eu zic ca e sonda lambda. Stiu o seama de oameni care, circuland cu sonda lambda busita, aveau consumuri de astea, mirifice.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
jE a scris:eu zic ca e sonda lambda. Stiu o seama de oameni care, circuland cu sonda lambda busita, aveau consumuri de astea, mirifice.


bun dar ce vreau sa stiu este daca imi trebuie o segmentare la motor si el consuma ulei(dau exemplu) poate sa-mi dea peste cap sonda lambda?Adica sa o faca sa consume mai mult?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da...se poate sa o strice daca conduma ulei. consumul de ulei nu este neaparat de la segmanti...ci cum s-a mai precizat si de la ghidurile supapelor. Eu zic sa nu te grabesti sa desfaci motorul. Vezi la supape cum sta treaba. cu consumul e mai usor...te uiti la sonda lambda, la termostat...si il mai poti scadea considerabil. bafta
  • lazar razvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ma ajuta cineva cu un manual reparatii pt c16nz? sau ceva asemanator?
mail-ul meu: lazar_razvan2000@yahooo.com
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Problema partial am rezolvato, segmentat motorul dar tot mi se aprindea check engine(am resetat si ecu cu scoaterea bornei de la baterie ) si am schimbat sonda lambda, si nu se mai aprinde check engine acum dar parca consumul e tot mare zic eu, vreo 10-11 in oras si vreo 7-7.7 in afara la vreo 120 dar nu mers constant cu 120 am mers si cu 80 si 90 etc
  • Cheloo.

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
am si eu 1 astra f,motor 1,4 an 93 si am fost la mecanic...zice k e aceeasi problema k imi consuma mult ulei...am fost cu o alta problema dar mi-a gasit si pe aceasta...acum intrebarea mea ar fi cat te-a costat segmentatul la astra f?sa vad daca ma incadrez in bani...zice k trebuis sa schimbe si garnitura de la chiuloasa...in legatura cu consumul la mn e f ok,in jur de 5,5-6 in afara,depinde de viteza,cand depasesc 100 creste consumul...ms mult
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine la astra f segmentarea m-a costat aprox. 1100 ron cu schimb de ulei cu tot.Garnitura chiulasa 46 ron,semering ax cu came 12 ron,segmenti 244 ron,filtru ulei 25 ron,ulei mobil 100 ron,garnitura baie ulei 20 ron,garnitura capac supapa 10 ron,pasta etansare 20 ron.Preturile pieselor le-am luat de pe devizul lucrarii.Pe langa astea eu am mai schimbat si 4 supape dar ca idee cam astea sunt preturile la piese,daca ajuta pe cineva.
  • ph87alm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:Problema partial am rezolvato, segmentat motorul dar tot mi se aprindea check engine(am resetat si ecu cu scoaterea bornei de la baterie ) si am schimbat sonda lambda, si nu se mai aprinde check engine acum dar parca consumul e tot mare zic eu, vreo 10-11 in oras si vreo 7-7.7 in afara la vreo 120 dar nu mers constant cu 120 am mers si cu 80 si 90 etc

eu am tot c14nz iti pot spune din propia mea experienta un sfat legat de consum de benzina si codul de eeroare de sonda lambda eu am aceasta problema frecvent , dar despre consum de ulei nu ma pot pronunta , daca ai segmentat motorul si nu mai papa ulei dar consuma benzina si se aprinde martorul de indicand codul de sonda lambda trebuie reglat avansul ( eu am dat avansul mai mare intentionat am un consum mai mare decat cel normal raspuns la aceleratie mai bun , rar se intampla sa creasca turatia la relantiu dar se aprinde foarte des martorul cu codul de sonda indicand consum bogat din cauza avansului dat mai mare) iti sugerez sa faci un reglaj al avansului si inca ceva am avut consum mare de carburant foarte mare cand m-i sa infundat catalizatorul pe care l-am anulat si a scazut . daca te mai pot ajuta cu ceva iti stau la dispozitie ID mess "ph87alm"
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema atunci!indicatorul statea aprins din cauza sondei lambda! nu era buna!cu segmentarea de atunci nu am avut probleme!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR