- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sa incepem cu inceputul, Opel Tigra 1.4 16v, x14xe, din 1996 .
Manifestari ale problemei :
Uneori are putere , uneori nu are . Din observatiile mele , daca motorul merge "prost", dupa ce ies la un drum lung, cel putin 50-60km de tinut constat 3000-3500 ture in a 5-a isi da drumul si revine la normal(pentru o anumita perioada de timp) , insa nu este o regula . Uneori am surprize si merge bine dupa ce pornesc motorul(chiar daca nu am scos- la alergat), insa dupa ce se incalzeste(90-95grade), revine la prostul obicei.
Cand merge "bine", de exemplu astazi cand am plecat de la munca, a mers ok, pana am ajuns in oras cand temp.apei a ajuns la 95grade, a pornit ventilatorul, dupa care a inceput sa mearga iar "prost" .
Nu inregistreaza nici un cod de eroare (in afara de 024 VSS-no signal care e de la cablul de km care e rupt), e doar lipsa de putere, in momentul in care functioneaza bine, parca volumul gazelor care ies pe esapament este mai mare(concluzie trasa dupa sunetul produs de toba) , cand merge prost nu mai am putere la turatii mici (intre 2000-3000 ture) si trebuie sa trag de ea .
Masina nu are debitmetru ci doar un senzor ptr temperatura aerului din admisie, bujiile(NGK) schimbate in toamna, fisele si blocul de aprindere tot in toamna, filtre schimbate la timp , ulei Castrol Edge Sport 10w60, benzina utilizata Petrom Premium 99(rareori Carrera 100) .
Masina mergea la fel si inainte de a schimba bujii, bloc de aprindere, fise s.a.m.d.
Nu e mersul specific de 3 pistoane , relantiul e ok , nu am rateuri in evacuare , motorul porneste la sfert...
Mentionez ca NU am umblat la clapeta de acceleratie si nici la EGR, intentionez sa le curat dar sa se incalzeasca vremea si de asemenea nu am nici catalizator(e pusa teava in locul lui) .
Primul gand care imi vine in minte ar fi injectoarele si banuiesc ca singura solutie ar fi sa merg undeva sa le curete, ii rog pe cei ce au facut asta recent sa-mi recomande un service, un pret estimativ si care varianta ar fi mai indicata(ultrasunete sau solutie) .
De asemenea, as vrea sa merg undeva sa-mi masoare compresia , orice informatie(recomandare service, pret) este binevenita ptr aceasta operatiune .
Va multumesc anticipat ptr timpul acordat !
Manifestari ale problemei :
Uneori are putere , uneori nu are . Din observatiile mele , daca motorul merge "prost", dupa ce ies la un drum lung, cel putin 50-60km de tinut constat 3000-3500 ture in a 5-a isi da drumul si revine la normal(pentru o anumita perioada de timp) , insa nu este o regula . Uneori am surprize si merge bine dupa ce pornesc motorul(chiar daca nu am scos- la alergat), insa dupa ce se incalzeste(90-95grade), revine la prostul obicei.
Cand merge "bine", de exemplu astazi cand am plecat de la munca, a mers ok, pana am ajuns in oras cand temp.apei a ajuns la 95grade, a pornit ventilatorul, dupa care a inceput sa mearga iar "prost" .
Nu inregistreaza nici un cod de eroare (in afara de 024 VSS-no signal care e de la cablul de km care e rupt), e doar lipsa de putere, in momentul in care functioneaza bine, parca volumul gazelor care ies pe esapament este mai mare(concluzie trasa dupa sunetul produs de toba) , cand merge prost nu mai am putere la turatii mici (intre 2000-3000 ture) si trebuie sa trag de ea .
Masina nu are debitmetru ci doar un senzor ptr temperatura aerului din admisie, bujiile(NGK) schimbate in toamna, fisele si blocul de aprindere tot in toamna, filtre schimbate la timp , ulei Castrol Edge Sport 10w60, benzina utilizata Petrom Premium 99(rareori Carrera 100) .
Masina mergea la fel si inainte de a schimba bujii, bloc de aprindere, fise s.a.m.d.
Nu e mersul specific de 3 pistoane , relantiul e ok , nu am rateuri in evacuare , motorul porneste la sfert...
Mentionez ca NU am umblat la clapeta de acceleratie si nici la EGR, intentionez sa le curat dar sa se incalzeasca vremea si de asemenea nu am nici catalizator(e pusa teava in locul lui) .
Primul gand care imi vine in minte ar fi injectoarele si banuiesc ca singura solutie ar fi sa merg undeva sa le curete, ii rog pe cei ce au facut asta recent sa-mi recomande un service, un pret estimativ si care varianta ar fi mai indicata(ultrasunete sau solutie) .
De asemenea, as vrea sa merg undeva sa-mi masoare compresia , orice informatie(recomandare service, pret) este binevenita ptr aceasta operatiune .
Va multumesc anticipat ptr timpul acordat !
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi ca ai ceva mai multi senzori, obligatoriu. Ar fi senzorul de temperatura a apei, senzorul de presiune de pe galeria de amdisie, lambda, etc; toti astia pot sa genereze problema pe care o ai, ei sau contactele lor imperfecte. Nu neaparat daca un senzor are probleme se va aprinde becul in bord, sunt niste marje destul de mari, din pacate prea mari.
Mai multe ... maine seara!
Mai multe ... maine seara!
- daniel30
- **
- 255 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Tigra 1999 x14xe
- Alta tara
daniel30
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
cozmino a scris:Injectoarele au fost curatate pe banc anul trecut in primavara.
Dupa cum am spus mai sus, lipsa de putere apare atunci cand motorul e cald, temp. apei peste 90gr.
Stiu aditivii de care spui, am mai utilizat dar efectul nu a fost scontat, deci exclud injectoarele.
Dupa cum am spus mai sus, lipsa de putere apare atunci cand motorul e cald, temp. apei peste 90gr.
Stiu aditivii de care spui, am mai utilizat dar efectul nu a fost scontat, deci exclud injectoarele.
salut Cozmino,cum ai rezolvat problema?
te rog zi-mi si mie si la mine e la fel...de cand am luat tigra asta a mea la fel face cand e rece motorul trage de rupe dar dupa ce se incalzeste merge intrerupt...am schimbat multe pe la ea..dar la senzori nu ma bag ca nu stiu...daca ai rezolvat ceva te rog spunemi si mie
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
cred ca nu stie noul propritar cum ar trebui sa traga masina, in principiu dupa simptomele care le-ai zis tu gandul ma duce la senzorul temp lichid racire, aceeasi problema am avut=o si eu, masina dadea urat in nat, afuma bujiile si era puturoasa imediat dupa ce se incalzea - aprox 10 min de la pornire
Am luat senzor nou si s-a schimbat treaba
Am luat senzor nou si s-a schimbat treaba
- cozmino
- OP
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
La asta m-am gandit si eu, ca poate la noul proprietar masina a mers prost de la bun inceput.
Dar vezi tu , daca o scoteam la drum lung isi revenea si pe urma intram in oras si mai circulam cateva zeci de km nu avea nimic, se dezmortea.
Eu am exclus senzorul.
Bujiile nu le afuma .
Alt lucru ciudat observat de mine e ca de fiecare data cand ploua masina isi revenea brusc. Am spus-o si o mai spun, masina aia nu e cu toate tiglele pe casa.
Dar vezi tu , daca o scoteam la drum lung isi revenea si pe urma intram in oras si mai circulam cateva zeci de km nu avea nimic, se dezmortea.
Eu am exclus senzorul.
Bujiile nu le afuma .
Alt lucru ciudat observat de mine e ca de fiecare data cand ploua masina isi revenea brusc. Am spus-o si o mai spun, masina aia nu e cu toate tiglele pe casa.
- victor_xx25
- **
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
cozmino a scris:La asta m-am gandit si eu, ca poate la noul proprietar masina a mers prost de la bun inceput.
Dar vezi tu , daca o scoteam la drum lung isi revenea si pe urma intram in oras si mai circulam cateva zeci de km nu avea nimic, se dezmortea.
Eu am exclus senzorul.
Bujiile nu le afuma .
Alt lucru ciudat observat de mine e ca de fiecare data cand ploua masina isi revenea brusc. Am spus-o si o mai spun, masina aia nu e cu toate tiglele pe casa.
Dar vezi tu , daca o scoteam la drum lung isi revenea si pe urma intram in oras si mai circulam cateva zeci de km nu avea nimic, se dezmortea.
Eu am exclus senzorul.
Bujiile nu le afuma .
Alt lucru ciudat observat de mine e ca de fiecare data cand ploua masina isi revenea brusc. Am spus-o si o mai spun, masina aia nu e cu toate tiglele pe casa.
o sa incerc sa schimb si eu acest senzor de temp pe lichid....si poate si pe cel de oxigen..deci senzorul de temp pe lichid este exact langa filtru de aer jos lana cureaua de transmisie?cel cu mufa electrica?
cu ambreiajul nus...ce sa zic...nu am probleme..dar e foarte p[robabil sa fie si de la el...la cald am inteles ca se dilata nus ce pe la disc...rulment...placa...
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut . aceeasi problema o am si eu acum
La rece merge frumos, cum ajunge la 95 grade cand porneste ventilatorul se taraie .......ohhh am schimbat lambda ,chiulasa (am cumparat un motor complet) de pe acest forum,injectoare,senzori inclusiv kNOCK,apoi cel de pe arbore ,apoi cel de pe axa cama,pompa benzina filtre .
NImic radical nu e schimbat doar...poate nu se taraie asa gretzos
Faza cu ploaia sAu ma rog cand e temperatura sub 20 grade .. intradevar merge mai frumos adica mai mult de 20 minute ) sau dimineata cand nu e caldura afara pot pleca in oras si sa ma si intorc
DACA A GASIT CINEVA O REZOLVARE VA ROG MULT SCRIE-TI CUM ATI REZOLVAT
TIGRA E O MASINA MINUNATA CU UN DESIGN UNIC DAR CU UN MOTOR BELEA
La rece merge frumos, cum ajunge la 95 grade cand porneste ventilatorul se taraie .......ohhh am schimbat lambda ,chiulasa (am cumparat un motor complet) de pe acest forum,injectoare,senzori inclusiv kNOCK,apoi cel de pe arbore ,apoi cel de pe axa cama,pompa benzina filtre .
NImic radical nu e schimbat doar...poate nu se taraie asa gretzos
Faza cu ploaia sAu ma rog cand e temperatura sub 20 grade .. intradevar merge mai frumos adica mai mult de 20 minute ) sau dimineata cand nu e caldura afara pot pleca in oras si sa ma si intorc
DACA A GASIT CINEVA O REZOLVARE VA ROG MULT SCRIE-TI CUM ATI REZOLVAT
TIGRA E O MASINA MINUNATA CU UN DESIGN UNIC DAR CU UN MOTOR BELEA