Salutare !
Am desfacut si eu partea aia insa doar din curiozitate(am si eu becurile arse insa atunci cand am desfacut nu aveam becuri pe care sa le pun in loc) .
Pentru inceput trebuie scoase cele 2 guri de ventilatie, din stanga, respectiv dreapta butonului de avarie . Pentru a le scoate bagi usor(sa nu zgarii plasticul) o surubelnita(dreapta) in partea superioara si impingi gura de ventilatie in jos . Acum ar trebui sa vezi in spate un surub, e cate unul in spatele fiecarei guri de ventilatie. Gurile de ventilatie trebuiesc scoase de tot afara. Dupa ce le-ai tras in jos, bagi surubelnita intre gura de ventilatie restul bordului pe lateral si incerci sa ajungi cu ea la mijloc unde e prinsa intr-un capat de ax.
Desfaci cele doua suruburi(vezi ca acestea tin si display-ul TID) . Dupa asta trebuiesc scoase cele 3 butoane(dirijare flux aer, viteza flux aer, rece/cald) .
Cel de rece/cald il dai in pozitia de rece la maxim dupa care tragi de el cu mana si ar trebui sa iasa usor . Cel de dirijare flux aer il pui pe pozitia aer catre parbriz si picioare dupa care , la fel, tragi usor cu mana de el si iese .
Pe cel care comanda viteza fluxului de aer si dezaburirea lunetei nu il vei putea scoate cu mana si vei avea nevoie de o surubelnita micuta pe care va trebui sa o bagi sub buton si sa fortezi butonul sa iasa .
Dupa asta, trebuie scos butonul de sub ele (cel cu recirculare sau aer de afara) . Acesta il scoti cu o surubelnita mica bagata sub el . Dupa ce l-ai scos trebuie scoasa acea bucata de plastic transversala pe care el culiseaza . Bagi o surubelnita in unul din capeta si tragi usor, e prinsa doar in 2 clipsuri .
Sub acesta bucata de plastic vei gasi inca 2 suruburi .
Spor la desfacut .
Iti atasez niste poze(pozele nu imi apartin) , in aceste poze vei vedea si procedurile pentru a schimba lumina tid-ul respectiv cea din bord .
Succes !
Daca ai intrebari , posteaza aici .
De asemenea dupa ce faci aceasta operatiune posteaza aici si zi-ne si noua ce becuri ai folosit si daca ai intampina dificultati .
P.S. Cred ca ai postat topicul gresit, ar fi trebuie la "Cum sa? "
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)