Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Opel Astra G 1,7 CDTI 59Kw/80cp. Porneste greu cand e motorul cald si becul ala cu cheia de service nu se stinge decat maxim 1 secunda inainte sa pornesc motorul. Atunci cand e rece porneste la sfert. Mentionez ca chiar "tinut pe bujie" , desi la tipul asta de motor nu e necesar din cate stiu, atunci cand e cald porneste greu. Am citit posturile cu diverse probleme: supapa EGR, debimetru si altele si nu am gasit nicio solutie. Nici macar supapa Egr nu am gasit unde este la tipul meu de motor (Z17DTL). Am schimbat filtru aer, ulei, motorina si uleiul dar degeaba. A mai patit cineva asa ceva la motorul asta? Sper sa nu fi deschis un topic aiurea, dar repet ca nu am gasit solutii care sa se potriveasca problemei mele.
Skip ads

  • valim

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am acesi problema si am demontat si verificat toti senzori ,am schimbat tot ce se poate schimba,am verificat compresi si injectie,presiuni in rampa de inalta si pompa de inalte ,calculatoarele demontate si verificate si tot nu porneste dar daca o imping si dau la cheie porneste la sfert si functioneaza impecabil pina o opresc .motor indentic 69 000 km piesele le-am schimbat dupa unul de 16 000 km,meu are 69 000 mai incerc si te anunt da-mi un telefon
---- Vali --- Braila. Sad Crying or Very sad
  • nicu88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
porneste f.bine cind e rece dar dupa ce se incalzeste putin e teroare.ori porneste si cam 5-10sec. nu are decit 4-500turatii.ori nu porneste deloc si cind dau cheie se aude ca si cind nu ar avea motorina si dupa citeva sec.porneste bine sau in turatie mica apoi se opreste.am schimbat distributia(oricum vroiam).Are 68500km.astra h 2005.59kw.80cp.z17dtl.acum mecanicii se bat in ami demonstra ca este ba pompa de inlta presiune,ba un senzor de temperatura,ba injector,ba nu mai stiu ce.a mai avut cineva asa probleme?daca da ajutorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!.filtru ulei nou,filtru motirina nou.bujiile merg. Crying or Very sad



[edit] Topicul tau a fost unit cu unul existent.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
zice ca ar fi tipic la km astia o supapa de suprapresiune de pe rampa comuna,incepe sa scape presiunea si porneste greu la cald cind e motorina mai fluida
  • nicu88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa mai zic dar ma dipera.e ciudat sa stai sa dai la cheie cite 5 min in fata blocului la o masina aproape noua.acum merg la alt mecanic.poate ii da de cap.
  • MIKY

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sper ca te ajuta un pic dar i-ti recomand sa incerci prima data daca ai posibilitate si nu sa cumperi.am avut aceeasi problema: sau bobina este slabita sau modulul de pornire amandoua le gasesti in delcou de obicei este recomandabil sa le schimbi pe ambele impreuna.incearca cu un delcou de pe alta masina.[la rece pornea fara probleme la cald daca pornea parca mergea in 2-3 pistoane si murea dupa un timp asta in situatia in care pornea]Sper ca te-am ajutat
  • nicu88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
multumesc,dar a mea e diesel.multumesc oricum
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Zi-mi daca ai un bec aprins in bord...Zi-mi unde ai fost cu ea in service.Ce ai schimbat pe ea au fost piese noi sau de la dezmembrai? De schimbat distributia ai schimbat-o degeaba, se schimba la 150 000km sau 10 ani. Apropos indiferent de cauza, tot ce e pe injectie se duce dracu din cauza combustibilului, nu are legatura cu nr de km....Asa mi-au zis nemtii mie...Astept raspunul tau.
  • nicu88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu am nimic aprins.nici un bec.distributia mi sa spus ca se schimba la max.80000km.motorina nu am luat decit de la pompa sau din canistre curate umplute de mine de la pompa.cea mai mare parte din km. sint pe extern pt. ca stau mult afara cca30000km.la test nu apare nici un cod de avarie deci e problema mecanica.distributia a fost noua-continental(cureaua).pt.rola si intinzator nu mai retin firma.le-am scimbat la un atelier dar nu la opel.acolo fac acelasi lucru dar la pret triplu.distributia 6000000si manopera 1000000.am schimbat-o pt.ca se stie ca pina la 100000km e bine sa verifici stringerea la pompa de ulei.are o pana pe ax si se mai slabeste si maninca din ax pina il rupe apoi ai sanse sa calezi motorul pt,ca in cele mai multe cazuri nu se aprinde becul la ulei.totusi eu cred ca nu e injectia ci ca din rezervor e problema.acum 3 saptamini am sarit peste un hop mai mare cam la 165km si rezervorul era la sfert.de atunci au inceput belele.simbata am lasat masina in panta cu botul in sus si nu am putut pornii pina nu am lasat-o sa vina la vale si sa stea dreapta.cred totusi ca trage aer pe undeva.miercuri merge la doctor.o sa va zic ce are.asta daca ii da de cap.azi plec in germania si cind vin tare as fi bucuros sa o gasesc mergind bine(adica pornind la prima cheie).
  • nicu88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2005 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
in sfirsit sint linistit dupa 3 saptamini de nervi.am fost la opel pitesti unde in prima faza dupa ce i-au facut un test au zis ca e senzorul de arbore cotit.l-au schimbat si sa vezi minune... mergea tot la fel.la sugestia mea si a unui prieten mecanic au vrut in sfirsit sa schimbe senzorul de temperatura apa de pe motor iar de data asta masina porneste perfec la cald.deci asta a fost.pt.cei care urmaresc topicul asta si au aceleasi probleme ca si mine,acum pot sa incerce aceeasi rezolvare.
  • bestoflarry

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare - am un Opel Astra model nou, 1,7 CDTI 100 CP-2004
Azi pe al 6 mergeam pe Iuliu Maniu cu vreo 40 la ora cand brusc se opreste motorul. Am franat usor si am tras pe dreapta, incercand sa-l pornesc...A pornit mai greu ca de obicei, dar...SURPRIZA...dupa 8-10 sec (fara sa apuc sa demarez) se opreste din nou. Incerc sa-l pornesc...a pornit ff greu si dupa 3 -4 secunde se opreste iar, dupa care nu am mai reusit sa-l pornesc...Initial am zis ca mi s-a terminat motorina, desi mai aveam vreo 6 litri, pt. ca dupa ultima alimentare (am bagat doar vreo 10 litri:)) computerul de bord nu a mai detectat noua motorina si de 2 zile imi arata 0 km RANGE (adica imi zicea ca nu mai pot sa merg nici 1 km).
Am zis ca o fi de la asta...am mai pus 10 litri de mana...si a luat-o computerul de bord....insa la fel motorul prima data porneste greu si se opreste dupa cateva secunde, dupa care nu mai vrea sa porneasca (Nu cred ca e bateria ca merg toate luminile de bord si farurile iar la cheie se vede ca are curent).

Poate cineva sa ma ajute?

Mersi
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie de la calculatorul de injectie...daca este poate ai noroc si gasesti vreun "mester" bun care poate sa refaca lipiturile reci.Gasesti si pe forum pe cineva care se ocupa cu asa ceva.Da un search...
  • filcea

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am tot aceeasi problema la motorul meu 1,7 CDTI porneste greu cand este cald, dar am fost la un mecanic si a pus testerul pe injectoare si a spus ca am doua care dau mai mult pe retur si din cauza asta ar fi pornirea asta mai grea .
  • filcea

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
filcea a scris:Si eu am tot aceeasi problema la motorul meu 1,7 CDTI porneste greu cand este cald, dar am fost la un mecanic si a pus testerul pe injectoare si a spus ca am doua care dau mai mult pe retur si din cauza asta ar fi pornirea asta mai grea .

Am schimbat si acea sonda despre care se vorbea inaite sperand ca aceasta e problema dar tot asas porneste.Totusi am observat ca daca prima data pun doar contactul (adica se aprind doar martorii la bord) si nu dau sa invarta motorul si apoi dau sa porneasca porneste bine.

  • terrymada

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Injectoare si probabil rampa....e o electrovalva in capul rampei de motorina (pe factura mea de la nemti scrie "senzor de commonrail " ) care face deobicei probleme. Cauta daca ai posibilitate un banc pt injectoare si pompa de inalta. Dar nu te duce la toti "meseriasii" priceputi. Pune-o pe tester si vezi ce coduri iti da....daca iti da. Nu te apuca sa schimbi aiurea ca e posibil sa schimbi multe piese si tot sa nu ii dai de cap. Vezi ca Di-Bas din ploiesti e varza. Service-ul e praf pe tester......si au niste mecanici numai cu impresii in cap.....Am primit rezultatul la tester pe o coala A4 murdara, scris cu pixul un cod de eroare si o descifrare....si raspunsul mecanicului......"poate fi orice....codul asta poate sa-l dea din cauza la altceva....." ma rog...un raspuns total aiurea...care m-a lamurit bustean.
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu credeti ca toate problemele ar trebui comunicate la OPEL?
Toti producatorii de automobile pentru imbunatatirea permanenta a produselor
au o procedura de tratare si comunicare a reclamatiei astfel incit produsele sa fie imbunatatite in si se poate ajunge pina la chemarea in service pentru a preveni aparitia unor defectiuni s.a.m.d.
  • redovidiu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
...OK...pana la urma care este rezolvarea acestei probleme?...eu am fist la Di-Bas in Bucuresti, au pus testerul pe ea...si nimic...nici un cod. Mi-au spus sa incerc sa bag motorina mai buna Shocked (aici, in Romania!), am incercat cea de la OMV, euro5...si nimic....Recent m-am intors din afara, cam 3000 de km, cu motorina de la ei...aceasi problema...daca opresc si pornesc pana intr-un minut, doua, e OK....dupa....trebuie sa tin contactul vre-o 6-8 secunde....Ma exaspereaza....nicu88 e suspendat, deci adio raspunsuri de la el! A rezolvat cineva problema asta?...pe Z17DTL?
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
redovidiu , verifica totusi si supapa de retur a pompei de injectie sa nu fie blocata pe deschis, ca ti se dezamorseaza pompa, la cald. are un arc care se decalibreaza. La mine asta a fost-se afla in "surubul" de retur motorina care se infileteaza in pompa de injectie.
  • redovidiu

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2006

  • Mesaj Privat
vidoo a scris:redovidiu , verifica totusi si supapa de retur a pompei de injectie sa nu fie blocata pe deschis, ca ti se dezamorseaza pompa, la cald. are un arc care se decalibreaza. La mine asta a fost-se afla in "surubul" de retur motorina care se infileteaza in pompa de injectie.

Multumesc pentru indicatie....dar....unde se afla exact acea supapa?...nu am inteles din descrierea ta... Question
  • vidoo

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Se afla exact pe corpul pompei de injectie si practic este surubul de retur (sau stut sau nu stiu cum se numeste) cu care este prins furtunul de motorina in pompa. daca il desfaci vei obserca ca este ca un cilindru cu gauri laterale , care inauntru are o supapa cu arc. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR