- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am si eu urmatoarea problema, si nu stiu ce sa fac: cand trec prin gropi sau denivelari, sau chiar la acele hop-uri puse intentionat ca sa reduci viteza, se aude de parca se dezmembreaza masina... Am pus masina pe elevator si am verificat cu ranga pe la fiecare bucsa/articulatie si nu sunt jocuri, rotile suspendate nu au joc pe nici o directie. Am observat insa ca telescoapele au urme de ulei pe ele, ceea ce inseamna ca au curs. Poate fi de la amortizoare?
Edit: am verificat de asemenea si tampoanele la motor cu masina pe elevator si par a fi ok.
Ultima modificare făcută de alexandru.ast la Sam 23 Jun, 2007 10:51 am, modificat de 2 ori în total
Edit: am verificat de asemenea si tampoanele la motor cu masina pe elevator si par a fi ok.
Ultima modificare făcută de alexandru.ast la Sam 23 Jun, 2007 10:51 am, modificat de 2 ori în total
VS-03-MIC
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
daca iti "zdrangane" la gropi denivelari poate fi si din cauza placutelor de frana joaca in etrier ele stau stabile cu ajutorul unuor tablite care le tin fixe daca s-au ros alea iti zdrangane de te ia dracii asa am patin eu si am schimbat placutele frana acum merge perfect parca ma simt in alta masina nimic nu se mai aude
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am observat ca am un disc ovalizat deoarece cand misc de roata suspendata cu frana apasata putin agatza. Se simte si la franare la viteze mari si la viteze mici cand tin apasata frana franeaza in hopuri. O sa schimb cat de curand discurile si placutele, poate se rezolva cu asta. Ce recomandati? Discuri pline sau ventilate? Masina e din 1994. Diferenta nu e mare, un disc plin e 50 ron iar unul ventilat e 62 ron. Care sunt mai fiabile?
VS-03-MIC, nu zdrangane, cand trec peste hopurile alea puse intentionat pentru reducerea vitezei se aude de parca as lua cu rotile un canal fara capac!
Si se mai intampla ceva: cand apas pe ambreiaj se aude un scartzait cum este cel normal de pedala fara ungere, numai ca se aude din zona cutiei, unde este acel levier care este tras de cablul de ambreiaj cand apesi pedala.
VS-03-MIC, nu zdrangane, cand trec peste hopurile alea puse intentionat pentru reducerea vitezei se aude de parca as lua cu rotile un canal fara capac!
Si se mai intampla ceva: cand apas pe ambreiaj se aude un scartzait cum este cel normal de pedala fara ungere, numai ca se aude din zona cutiei, unde este acel levier care este tras de cablul de ambreiaj cand apesi pedala.
VS-03-MIC
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am avut exact aceeasi problema.
Zgomotul aparea la roata stanga fata in momentul cand treceam cu viteza redusa poeste hopuri mici. La hopuri mari (mers mai lung pe drumuri pietruite) ambele roti aveau un sunet mai ciudat, ca si cum ar sta metal peste metal, dar totusi nu foarte deranjant. Amortizoarele sunt noi, deci problema nu era de acolo.
Am fost cu ea la service si mecanicul a constatat, dupa o plimbare scurta pe un drum mai rau, ca zgomotul era dat de caseta de directie. Spuneau ca nu am joc la directie si ca bucsele, bieletele, etc., sunt ok.
M-am speriat, stiind ca o caseta de directie este foarte scumpa, insa m-am speriat degeaba.
Pentru cei care au probleme asemanatoare, le spun ca exista kit reparatie Caseta directie, care costa doar 150 RON, plus manopera (ceva mai scump, pt ca dureaza cca 4 ore reparatia casetei, plus reglaj unghiuri directie). Deci am ajuns in jur la 4 milioane toate costurile, la reprezentanta. Piesele sunt originale, cu garantie 18 luni. Nici nu se compara, volanul e mai ferm ca inainte, masina suna foarte bine (s-a schimbat si uleiul casetei) si masina este cu mult mai silentioasa pe drumuri denivelate sau cu pietre multe. Inainte cand mergeam pe drumuri mai rele, parca se darama toata masina, acum, parca masina este alta.
Deci, s-a rezolvat prin reparatia casetei de directie. Nu mai exista niic urma de cel mai mic zgomot
Am avut exact aceeasi problema.
Zgomotul aparea la roata stanga fata in momentul cand treceam cu viteza redusa poeste hopuri mici. La hopuri mari (mers mai lung pe drumuri pietruite) ambele roti aveau un sunet mai ciudat, ca si cum ar sta metal peste metal, dar totusi nu foarte deranjant. Amortizoarele sunt noi, deci problema nu era de acolo.
Am fost cu ea la service si mecanicul a constatat, dupa o plimbare scurta pe un drum mai rau, ca zgomotul era dat de caseta de directie. Spuneau ca nu am joc la directie si ca bucsele, bieletele, etc., sunt ok.
M-am speriat, stiind ca o caseta de directie este foarte scumpa, insa m-am speriat degeaba.
Pentru cei care au probleme asemanatoare, le spun ca exista kit reparatie Caseta directie, care costa doar 150 RON, plus manopera (ceva mai scump, pt ca dureaza cca 4 ore reparatia casetei, plus reglaj unghiuri directie). Deci am ajuns in jur la 4 milioane toate costurile, la reprezentanta. Piesele sunt originale, cu garantie 18 luni. Nici nu se compara, volanul e mai ferm ca inainte, masina suna foarte bine (s-a schimbat si uleiul casetei) si masina este cu mult mai silentioasa pe drumuri denivelate sau cu pietre multe. Inainte cand mergeam pe drumuri mai rele, parca se darama toata masina, acum, parca masina este alta.
Deci, s-a rezolvat prin reparatia casetei de directie. Nu mai exista niic urma de cel mai mic zgomot
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Dap ...
Asa e ..
Numai ca am fost in reprezentanta , ei zic ca mi-au schimbat caseta .. si dupa 1500 km zgomotul a aparut din nou ... Cel mai tare se aude pe drum de tara ( din ala cu piatra ).
Am mai fost o data in service .. Mi-au gasit si o flansa de amortizor dusa.
S-a schimbat aia . Si acum zdrangane numai pe drum cu piatra. Inainte zdranganea si la gropi mai mari sau la gropi abrupte ( borduri ).
Tre sa ajung iar la service pentru caseta de directie ..
Ma rog cred ca le e mai simplu sa o schimbe cu totul decat sa ii puna chitul ala ( cred eu )
Asa e ..
Numai ca am fost in reprezentanta , ei zic ca mi-au schimbat caseta .. si dupa 1500 km zgomotul a aparut din nou ... Cel mai tare se aude pe drum de tara ( din ala cu piatra ).
Am mai fost o data in service .. Mi-au gasit si o flansa de amortizor dusa.
S-a schimbat aia . Si acum zdrangane numai pe drum cu piatra. Inainte zdranganea si la gropi mai mari sau la gropi abrupte ( borduri ).
Tre sa ajung iar la service pentru caseta de directie ..
Ma rog cred ca le e mai simplu sa o schimbe cu totul decat sa ii puna chitul ala ( cred eu )
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Pe spate am un scartait la denivelari, in spate. Nu este de la hayon. Cand a dat ploaia pe aici, a disparut zgomotul. Acum a reaparut, daca s-a uscat afara.
Am inteles ca flansele trebuiesc gresate, sau bucsele schimbate. Sunt afon, asa ca va cer si voua parerea.
Bogdan cu 'Galma' (membru) mi-a spus de flanse. S-a mai lovit cineva de problema asta? Multumesc.
Am inteles ca flansele trebuiesc gresate, sau bucsele schimbate. Sunt afon, asa ca va cer si voua parerea.
Bogdan cu 'Galma' (membru) mi-a spus de flanse. S-a mai lovit cineva de problema asta? Multumesc.
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu masinuta: troncaneli la denivelari si scartait pe spate. Astea sunt boli specifice ale corselor; caseta de directie, care la drumurile noastre cade la 30-35 de mii de km, timoneria, senzorul de ulei si scartaitul pe spate. Abea astept si eu un comentariu de la un specialist, care sa ne ajute sa le reparam mai ieftin. Au fot o gramada de comentarii pe problemele astea dar parca nici unul nu ma multumit. Cred ca de la primavara ma fac mecanic, ca service-urile mi-au mancat zilele. Bafta
edgji
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z 13 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Deja vad ca a devenit "contagioasa" chestia cu zgomotul, de zici ca pleaca rotile care'ncotro. Aceeasi problema si la mine la un Corsa 1.3 CDTI, pe care l-am adus de trei zile. Ieri am fost la Di-Bas Ploiesti la verificare si au zis ca trebuie sa schimbe caseta de directie ...eu speram sa fie un cap de bara , o bucsa,...ceva mai "usor". Bine ca am citit aici ca exista si kit de reparatie caseta, ca cei de la reprezentanta ziceau ca nu se repara (ceeace oricum nu credeam).
alta problema , mi-au spus ca are foarte putine pierderi pe la pompa de inalta presiune ?!....dar motorul merge excelent si are reprize de zici ca nu este adevarat (pt un diesel "piticot"). Consumul mediu pe o distanta de 2500km, mers sportiv(sch. de vit intre 2800-3000rot/min), a fost de 4,3% cu o viteza de ~120-130km/h, mai putin in Romania unde s-a ales "praful" de media orara.
alta problema , mi-au spus ca are foarte putine pierderi pe la pompa de inalta presiune ?!....dar motorul merge excelent si are reprize de zici ca nu este adevarat (pt un diesel "piticot"). Consumul mediu pe o distanta de 2500km, mers sportiv(sch. de vit intre 2800-3000rot/min), a fost de 4,3% cu o viteza de ~120-130km/h, mai putin in Romania unde s-a ales "praful" de media orara.
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
Cupidon
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
Cupidon
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Si eu am acelasi zgomot, am dat cu WD40 la flansele fata, la bucsele de la bara stabilizatoare, degeaba. Tind sa cred ca trebuie schimbate bucsele de la bara pt ca a imbatranit cauciucul si la frig se contracta sau ceva si face urat(precizez ca doar la temperaturi sub 0 grade scartaie),e o operatie de max 30 lei, care cred ca merita efectuata
- _mihai_
- **
- 434 mesaje
- din 20 Nov 2005
- Astra 2010 A14NET
- Bucuresti
_mihai_
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2005
- Mesaj Privat
e un deja-vu ... daca ai Corsa-C si dai un search o sa ma gasesti pe mine disperat cautand o solutie la aceeasi problema.
Deci daca ai C-ul, e haionul, umezeste chederul si o sa vezi/auzi diferenta.
Bafta
Apropos, un mecanic mi-a uns chederul ala cu o substanta uleioasa cumva, care a ramas acolo vreo luna. Are careva idee ce a fost? am avut liniste tot timpul ala
Deci daca ai C-ul, e haionul, umezeste chederul si o sa vezi/auzi diferenta.
Bafta
Apropos, un mecanic mi-a uns chederul ala cu o substanta uleioasa cumva, care a ramas acolo vreo luna. Are careva idee ce a fost? am avut liniste tot timpul ala
- bogdan tanase
- *
- 9 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Corsa 2004 ecotec 1.2
bogdan tanase
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 ecotec 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
salut, sunt posesorul unui opel corsa din 2004 motor 1.2, si am remarcat o bataie , un zdranganit la roata fata stanga atunci cand merg pe piatra cubica sau un drum mai prost cu gropi, acest zgomot seamana mult cu cel de la vechea dacie cand treb uia sa-i schimbi bucsa de la cuplu volan.
Am fost la service ca cica ar fi bieletele , le-am schimbat si pe alea, dupa aia ca ar putea fi bucsele de la bara de torsiune, le-am schimbat si pe astea...dar vreau sa va zic ca m-am saturat sa schimb asa de dragul de a schimba si sa nu rezolv nimic ca zdranganitul tot il am.
De curand un mecanic mi-a zis ca ar fi de la etriera ca a mai intalnit el problema si la matizuri , cica ar fi vb de o bucsa din bronz care s-a largit de la drumurile aste super de la noi si din cauza asta "joaca" etriera pe disc
merge reparata dar sa cumpar nu stiu ce subansamblu de la etriera si m-am interesat si ma costa in jur de 300 ron pt ca nu se gaseste doar bucsa separat
va rog sa-mi spuneti si mie cum as putea sa rezolv problema fara dau atatia bani ca nu prea ma dau afara din casa
tot mecanicul mi-a zis ca ar putea sa bage un adaos acolo sau ceva de genul asta?
mersi!
Am fost la service ca cica ar fi bieletele , le-am schimbat si pe alea, dupa aia ca ar putea fi bucsele de la bara de torsiune, le-am schimbat si pe astea...dar vreau sa va zic ca m-am saturat sa schimb asa de dragul de a schimba si sa nu rezolv nimic ca zdranganitul tot il am.
De curand un mecanic mi-a zis ca ar fi de la etriera ca a mai intalnit el problema si la matizuri , cica ar fi vb de o bucsa din bronz care s-a largit de la drumurile aste super de la noi si din cauza asta "joaca" etriera pe disc
merge reparata dar sa cumpar nu stiu ce subansamblu de la etriera si m-am interesat si ma costa in jur de 300 ron pt ca nu se gaseste doar bucsa separat
va rog sa-mi spuneti si mie cum as putea sa rezolv problema fara dau atatia bani ca nu prea ma dau afara din casa
tot mecanicul mi-a zis ca ar putea sa bage un adaos acolo sau ceva de genul asta?
mersi!
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat