- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
incep o poveste de sezon..masina este astra 94 f tc 4ee1...
de cateva luni, la pornire,invartea de mai multe ori ....pana pornea
am pus-o pe seama bateriei,pt ca era f putin rulata dupa ce era ponita...
dupa ce a inceput sa se lase frigul pornea din ce in ce mai greu..dar pornea...
am cumparat baterie noua 74 Ah si 640 la pornire...
mentionez ca dupa ce era pornit si bine incalzit ,motorul avea aceeasi tendinta de pornire greoaie,adica invartea incet,motorul merge f bine,trage,are compresie,filtre schimbate,ulei etc.
deci, am eliminat bateria prin cumpararea alteia,am montat-o si... aceeasi problema,am refacut masa de legatura intre baterie si caroserie,pt ca era o improvizatie mai veche de a mea...rezolvat si asta prin achizitionarea unui fir de masa in firea lui.
buun!
a mai ramas electomotorul...saracu a invartit pana a pus pe butuci o baterie(prima) la cea de a doua a pornit,asta inainte de revelion,dupa ce am revenit de la munte,am vrut sa o pornesc!nimic,a invartit de doua ori dupa care s-a auzit un fel de harjait si gata, s-a blocat tot, tot ce se mai aude este un tacanit de relee si atat....trag eu concluzia ca domnii carbuni si-au dat obstescul sfarsit.
acu vine partea cu lamuririle
1.cumva, electromotorul este langa filtrul de ulei?
2.cum aflu ce fel de marca este?
3.cam cat costa o interventie la el ?(carbuni,rumenti,altu sh) cea mai scumpa.
am omis ceva in legatura cu problema mea?
ps:cred ca daca o trag, motorul porneste.dar nu vreau din considerente de distributie.
Ultima modificare făcută de octav13 la Lun 04 Feb, 2008 1:59 pm, modificat de 2 ori în total
de cateva luni, la pornire,invartea de mai multe ori ....pana pornea
am pus-o pe seama bateriei,pt ca era f putin rulata dupa ce era ponita...
dupa ce a inceput sa se lase frigul pornea din ce in ce mai greu..dar pornea...
am cumparat baterie noua 74 Ah si 640 la pornire...
mentionez ca dupa ce era pornit si bine incalzit ,motorul avea aceeasi tendinta de pornire greoaie,adica invartea incet,motorul merge f bine,trage,are compresie,filtre schimbate,ulei etc.
deci, am eliminat bateria prin cumpararea alteia,am montat-o si... aceeasi problema,am refacut masa de legatura intre baterie si caroserie,pt ca era o improvizatie mai veche de a mea...rezolvat si asta prin achizitionarea unui fir de masa in firea lui.
buun!
a mai ramas electomotorul...saracu a invartit pana a pus pe butuci o baterie(prima) la cea de a doua a pornit,asta inainte de revelion,dupa ce am revenit de la munte,am vrut sa o pornesc!nimic,a invartit de doua ori dupa care s-a auzit un fel de harjait si gata, s-a blocat tot, tot ce se mai aude este un tacanit de relee si atat....trag eu concluzia ca domnii carbuni si-au dat obstescul sfarsit.
acu vine partea cu lamuririle
1.cumva, electromotorul este langa filtrul de ulei?
2.cum aflu ce fel de marca este?
3.cam cat costa o interventie la el ?(carbuni,rumenti,altu sh) cea mai scumpa.
am omis ceva in legatura cu problema mea?
ps:cred ca daca o trag, motorul porneste.dar nu vreau din considerente de distributie.
Ultima modificare făcută de octav13 la Lun 04 Feb, 2008 1:59 pm, modificat de 2 ori în total
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Electromotorul la tipul asta de motor este situat intr-adevar oarecum sub carcasa filtrului de aer si ai acces la el numai cu masina suspendata pe rampa ori elevator ,marca este Mitsubishi din ce stiu ,carbunii se gasesc la Al padrino ...iar el este destul de sensibil la dat la automat mai mult,de aceea ati recomand sa rezolvi si problema pornirii deoarece fortandu-l dupa reparatie o sa faca iarasi figuri.
Curata-l cu grija si verifica tot inclusiv reductorul si unge-l ..iar rotorul se impusca pe colectoare foarte des.
Ultimul asemenea electromotor reparat de mine schimbat carbuni si rotor a costat in jur de 250 de ron.
Da ai dreptate este HITACHI si pentru a fi sigur de ce cumperi Al Padrino ati cere modelul asa ca indiferent cum se numeste trebuie mers cu piesa in mana la tejghea.
Ultima modificare făcută de mecaNIK la Vin 11 Jan, 2008 8:41 am
Curata-l cu grija si verifica tot inclusiv reductorul si unge-l ..iar rotorul se impusca pe colectoare foarte des.
Ultimul asemenea electromotor reparat de mine schimbat carbuni si rotor a costat in jur de 250 de ron.
Da ai dreptate este HITACHI si pentru a fi sigur de ce cumperi Al Padrino ati cere modelul asa ca indiferent cum se numeste trebuie mers cu piesa in mana la tejghea.
Ultima modificare făcută de mecaNIK la Vin 11 Jan, 2008 8:41 am
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
scrie cumva pe el?
am citit pe forum ca, sunt mai multe tipuri(marci) de electomotoare montate pe masina
ideea ar fi sa nu mai existe si alte motive in afara de electromotor.
mai mentionez ca inainte invartea f incet indiferent ca era frig sau cald afara (motorul cald sau rece)
cu toate ca incarca in parametri,bateria era buna,bujiile functioneaza.
am observat ca invartind asa de incet pana la urma motorul se inneca,si atunci cand pornea scotea fum negru de motorina nearsa.
am citit pe forum ca, sunt mai multe tipuri(marci) de electomotoare montate pe masina
ideea ar fi sa nu mai existe si alte motive in afara de electromotor.
mai mentionez ca inainte invartea f incet indiferent ca era frig sau cald afara (motorul cald sau rece)
cu toate ca incarca in parametri,bateria era buna,bujiile functioneaza.
am observat ca invartind asa de incet pana la urma motorul se inneca,si atunci cand pornea scotea fum negru de motorina nearsa.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ca sa repari electromotorul oricum al dai jos de pe masina si vei sti atunci exact ce marca este,daca ai dubii in privinta defectului sfatul meu este sa al demontezi direct atat timp cat incepuse sa invarta din ce in ce mai greu,daca era din contact ar fi murit de tot din prima si gata fara sa mai mearga greu.Cu cat o sa-l fortezi mai mult cu atat sunt mai mari sansele sa arzi colectorii de pe rotor si atunci pretul va fi pe masura,daca al faci la timp poate scapi doar cu un set de carbuni.
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
merci de raspuns!
intr-adevar invartea mai greu,insa eu incapatanat am dat la automat pana nu mai a invartit deloc,mai mult a scos un sunet de frecare fier pe fier....
acu astept pana mai trece frigul asta,ca oricum trebuie sa o tractez pana la o rampa.
inca ceva,incercand sa o pornesc am turnat putina apa calda peste motor si baterie,bateria am bagat-o in casa imediat ce a "murit" insa masina a ramas in frig,se poate sa fi intrat apa in electromotor?!
acu' nu mai schiteaza nimic,nu mai invarte deloc,se aud doar releele...cu toate ca am bateria noua,lumini....
intr-adevar invartea mai greu,insa eu incapatanat am dat la automat pana nu mai a invartit deloc,mai mult a scos un sunet de frecare fier pe fier....
acu astept pana mai trece frigul asta,ca oricum trebuie sa o tractez pana la o rampa.
inca ceva,incercand sa o pornesc am turnat putina apa calda peste motor si baterie,bateria am bagat-o in casa imediat ce a "murit" insa masina a ramas in frig,se poate sa fi intrat apa in electromotor?!
acu' nu mai schiteaza nimic,nu mai invarte deloc,se aud doar releele...cu toate ca am bateria noua,lumini....
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
reparatia te costa aprox 50ron
-perii
-bucsa
-manopera
ai hitachi
e boala lor
am si eu la fel
cad la efort indelungat(automat prelungit)
electromotorul a ramas blocat
periile nu mai fac contact si e mort
releul ptr electromotor se afla in cutia neagra de deasupra pompei de frana
Edit: by Iulian:
1. Nu mai posta mesaje unul dupa altul ci foloseste butonul cu "Modifica" .
2.Citeste te rugam regulamentul pentru a stii ce poti sa faci pe forum.
-perii
-bucsa
-manopera
ai hitachi
e boala lor
am si eu la fel
cad la efort indelungat(automat prelungit)
electromotorul a ramas blocat
periile nu mai fac contact si e mort
releul ptr electromotor se afla in cutia neagra de deasupra pompei de frana
Edit: by Iulian:
1. Nu mai posta mesaje unul dupa altul ci foloseste butonul cu "Modifica" .
2.Citeste te rugam regulamentul pentru a stii ce poti sa faci pe forum.
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
in sfarsit am demontat electromotorul si am schimbat carbunii...
mare grija cand comandati asa ceva,respectiv placa cu carbuni,sunt doar 2 lipiti...ciudat.. pt ca este nevoie de 4,
asa ca am comandat pt a doua oara, doar carbuni....
nici tipul de la magazin nu a stiut asta....
placa cu 2 carbuni 46 ron....setul de 4 carbuni 26 ron....manopera 40 ron.
mare grija cand comandati asa ceva,respectiv placa cu carbuni,sunt doar 2 lipiti...ciudat.. pt ca este nevoie de 4,
asa ca am comandat pt a doua oara, doar carbuni....
nici tipul de la magazin nu a stiut asta....
placa cu 2 carbuni 46 ron....setul de 4 carbuni 26 ron....manopera 40 ron.
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
amnesyy
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: madrid spania
- Masina: Astra 1993 1.7 tdi isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
salve , si eu am un tc4ee1 , il stiu pa dinafara si pe dinautru , mie mi s a intamplat sa gasesc electromotoru slabit din suruburile de prindere , din cand in cand mai fac cate o revizie la tot motoru, apropo de impins - la motorul acesta daca se rupe cureaua nu se intampla nimic grav , pui la puncct iar , alta curea si mergi mai departe ,daca stie cineva ca nu i asa sa ne zica ,cu plecaciune
ps . eu am scos senzoru de caldura de la bujii ,in felul acesta stau aprinse timpul maxim, si am o pornire foarte buna cu un timp scurt de folosire a electromotorului , prefer sa schimb o bujie decat electromotor , va salut
ps . eu am scos senzoru de caldura de la bujii ,in felul acesta stau aprinse timpul maxim, si am o pornire foarte buna cu un timp scurt de folosire a electromotorului , prefer sa schimb o bujie decat electromotor , va salut
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
amnesyy a scris: apropo de impins - la motorul acesta daca se rupe cureaua nu se intampla nimic grav , pui la puncct iar , alta curea si mergi mai departe ,daca stie cineva ca nu i asa sa ne zica ,cu plecaciune
stai putin! ca distrugi un mit cu aceasta afirmatie.fff multi stiu ca se distruge motorul daca se rupe cureaua..spune mai multe,detalii,unde ai citit...TOT.
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- OP
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat