- gandrei1979
- OP
- 2 mesaje
- din 12 Jan 2008
- Astra 2000 17dti
- Neamt
gandrei1979
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2000 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2008
- Mesaj Privat
am un opel astra 1.7 dti din 2000 (75 cp)
sa va exemplific;sa spunem ca avem o panta mai dificila si ca trebuie sa plecam de la baza ei.Teoretic treapta a I a trebuie flosita doar la plecarea de pe loc dupa care ar trebui sa te poti juca macar cu treapata aII a sau a III a (cel putin).
ei la masina mea nu prea stau lucrurile asa plec cu a I a de pe loc tureez motorul in 3000 ture dau a II a si motorul moare .
sau alta "problema" la 3000 ture in treapta a V a cu pedala de acceleratie la fund nu prind mai mult de 110 sau 120 km/h nici sa mor.
nu am avut masina diesel pana acum este foarte posibil sa aiurez eu dar vreau si parerea voastra.
sa va exemplific;sa spunem ca avem o panta mai dificila si ca trebuie sa plecam de la baza ei.Teoretic treapta a I a trebuie flosita doar la plecarea de pe loc dupa care ar trebui sa te poti juca macar cu treapata aII a sau a III a (cel putin).
ei la masina mea nu prea stau lucrurile asa plec cu a I a de pe loc tureez motorul in 3000 ture dau a II a si motorul moare .
sau alta "problema" la 3000 ture in treapta a V a cu pedala de acceleratie la fund nu prind mai mult de 110 sau 120 km/h nici sa mor.
nu am avut masina diesel pana acum este foarte posibil sa aiurez eu dar vreau si parerea voastra.
- 34KLA
- ******
- 4,369 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,369
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
debitmetru de aer .. cauta pe forum
- Valva EGR - se vede la diagnosticare cat si cum se deschide
- Switch Over Vaccum Unit - vezi daca iti merge reciclarea aerului in masina. Chestia aste e legata de Valva EGR, deci o verifici prima
- Stare / cureti filtrul de aer.
- MAF (debitmetrul) - diagnosticare la relanti si in viteza a 3 a cu acceleratia la blana, sau il deconectezi si vezi daca merge la fel.
- cureti injectoarele.
- alearg-o vreo 50 km (dupa ce s-a incalzit ~ 80 grade) ii dai in gura ~ 3.000 ture, ai grija la oprire sa o lasi la relanti ~ 2 min.
- curatare galerie de admisie.
- Valva EGR - se vede la diagnosticare cat si cum se deschide
- Switch Over Vaccum Unit - vezi daca iti merge reciclarea aerului in masina. Chestia aste e legata de Valva EGR, deci o verifici prima
- Stare / cureti filtrul de aer.
- MAF (debitmetrul) - diagnosticare la relanti si in viteza a 3 a cu acceleratia la blana, sau il deconectezi si vezi daca merge la fel.
- cureti injectoarele.
- alearg-o vreo 50 km (dupa ce s-a incalzit ~ 80 grade) ii dai in gura ~ 3.000 ture, ai grija la oprire sa o lasi la relanti ~ 2 min.
- curatare galerie de admisie.
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
In primul rand, debitmetrul.
In al doilea rand, abtine-te de la a jigni colegii de forum. Te-a corectat. Ai gresit pluralul si ai incurcat termenii. In panta poti avansa cu motorul oprit, ca e la vale.
In al treilea rand, seriozitatea unui site nu este data de singurul user care te-a deranjat pe tine. Abtine-te de la astfel de comentarii.
In al patrulea rand, bine ai venit in club!
Citeste regulamentul, respecta-l si iti va placea aici.
@bertone: ca sa nu fii 100% off-topic puteai sa ii ne comunici si parerea lui nea Vasile despre treaba asta cu urcatul in rampa.
In al doilea rand, abtine-te de la a jigni colegii de forum. Te-a corectat. Ai gresit pluralul si ai incurcat termenii. In panta poti avansa cu motorul oprit, ca e la vale.
In al treilea rand, seriozitatea unui site nu este data de singurul user care te-a deranjat pe tine. Abtine-te de la astfel de comentarii.
In al patrulea rand, bine ai venit in club!
Citeste regulamentul, respecta-l si iti va placea aici.
@bertone: ca sa nu fii 100% off-topic puteai sa ii ne comunici si parerea lui nea Vasile despre treaba asta cu urcatul in rampa.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
@gandrei1979 - eu voi fi mai putin diplomat decat maiandrei. La urmatoarea jignire a unui coleg iti ei o pauza.
Noi nu ne jignim aici, ci ne ajutam intre noi, glumitele sunt permise atat timp cat nu jignesc. Ai fost corectat intr-un mod cat se poate de frumos, nu am vazut chiar nici o jignire in asta.
Daca in loc sa jignesti dadeai o cautare iata ce gaseai:
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
astea fiind numai cateva din zecile de posturi.
Lasand off-topicul la o parte la tine cred ca sunt mai multe probleme adunate, si cred ca au fost enumerate corect: Debitmetru de aer, EGR, filtru aer, injectoare. Ca sa iti faci o idee despre asta da si tu o cautare despre tot ce inseamna debitmetru si EGR pe forum(nu te sfii sa folosesti functia "Cautare" ) si ai sa gasesti posturi cu explicatii si fotografii. Apoi aplica si tu pe masina ta ce ai gasit pe acolo(modalitati de testare a diferitelor solutii) si vzi cum reactioneaza. Inainte de toate eu iti recomand (tu faci cum crezi) o diagnoza buna facuta de cineva care stie sa citeasca informatii nu numai sa dea click pe un buton la calculator, sa vezi parametrii de lucru ai motorului tau si apoi sa te apuci de treaba. Vad ca esti din Neamt, si din pacate nu stiu nici un baiat bun la diagnoza pe acolo. Daca ai drum in Iasi vorbeste cu Dan Cuciureanu pt o diagnoza profi. Ai sa gasesti pe forum posturile lui si ai sa iti faci idee despre cat de bun sau nu este. Drept exemplu stiu cel putin 3 persoane din P.Neamt care au venit la Dan si si-au reparat masinile. Bafta si sper sa intelegi ceva din acest post.
Noi nu ne jignim aici, ci ne ajutam intre noi, glumitele sunt permise atat timp cat nu jignesc. Ai fost corectat intr-un mod cat se poate de frumos, nu am vazut chiar nici o jignire in asta.
Daca in loc sa jignesti dadeai o cautare iata ce gaseai:
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
astea fiind numai cateva din zecile de posturi.
Lasand off-topicul la o parte la tine cred ca sunt mai multe probleme adunate, si cred ca au fost enumerate corect: Debitmetru de aer, EGR, filtru aer, injectoare. Ca sa iti faci o idee despre asta da si tu o cautare despre tot ce inseamna debitmetru si EGR pe forum(nu te sfii sa folosesti functia "Cautare" ) si ai sa gasesti posturi cu explicatii si fotografii. Apoi aplica si tu pe masina ta ce ai gasit pe acolo(modalitati de testare a diferitelor solutii) si vzi cum reactioneaza. Inainte de toate eu iti recomand (tu faci cum crezi) o diagnoza buna facuta de cineva care stie sa citeasca informatii nu numai sa dea click pe un buton la calculator, sa vezi parametrii de lucru ai motorului tau si apoi sa te apuci de treaba. Vad ca esti din Neamt, si din pacate nu stiu nici un baiat bun la diagnoza pe acolo. Daca ai drum in Iasi vorbeste cu Dan Cuciureanu pt o diagnoza profi. Ai sa gasesti pe forum posturile lui si ai sa iti faci idee despre cat de bun sau nu este. Drept exemplu stiu cel putin 3 persoane din P.Neamt care au venit la Dan si si-au reparat masinile. Bafta si sper sa intelegi ceva din acest post.
- potorac ionut daniel
- **
- 169 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
SCUZE. NU VREAU SA MA BAG UNDE NUMI FIERBE OALA DAR PAREREA MEA ESTE CA AM INTRAT TOTI IN ACEST CLUB CA SA NE AJUTAM UNUL PE ALTUL DACA PUTEM. TREBUIE SA INTELEGEM CA SUNT UNII MAI VECHI CARE STIU FOARTE MULTE SI MA BUCUR PT EI DAR MAI SUNT SI COLEGI MAI NOI CARE NU STIU NIMIC SI DEAIA AU INTRAT IN ACEST CLUB SI PE ACEST SITE CA SA CAUTE AJUTOR SA MAI INVETE CATE CEVA. SI EU AM VAZUT SI INVATAT FOARTE MULTE SI LE MULTUMESC PE ACEASTA CALE COLEGILOR. SI MAI E SI PROBLEMA CA NU TOTI NEAM NASCUT LA CALCULATOR
Dar inca nu am invatat sa scriu fara majuscule, asa cum cere regulamentul.
Edit by Iulian
Dar inca nu am invatat sa scriu fara majuscule, asa cum cere regulamentul.
Edit by Iulian
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- **
- 169 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
4speed
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2007
- Mesaj Privat
- potorac ionut daniel
- **
- 169 mesaje
- din 30 Dec 2007
- Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Brasov
potorac ionut daniel
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2007
- Mesaj Privat
alexnorbi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat