- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sunt nevoit ca in scurt timp sa imi cumpar un kit de ambreiaj pt ca atunci cand bag in treapta 1 si 2 intra greu iar dupa ce se incalzeste motorul imi scapa putin. Am fost la mai multe service-uri auto si toti mi-au dat acelasi verdict.
Poate sa-mi spuna cineva care din urmatoarele firme este mai buna:
SACHS
LUK
VALEO
Sau sa imi recomande o alta!
Poate sa-mi spuna cineva care din urmatoarele firme este mai buna:
SACHS
LUK
VALEO
Sau sa imi recomande o alta!
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
sigur ca ansamblul de cuplare verifica daca are joc(deoarece tijele sunt nituite.
pe undeva am explicat cum se regleaza maneta,dar nu mai stiu..da o cautare.
am mai explicat 1data: (2 persoane trebuie pt reglat, unul tine maneta si celalalt strange surubul)
1. pe cutie exista un dop de plastic(adica 2) dar tu pe cea mica trebuie sa o scoti...este orientata spre sofer.
2. scoti la liber,iei un burghiu de 5mm si il bagi in gaora de unde ai scos dopul,va intra un pic iar tu sucesti atata din ansamblu pana intra mai mult si iti blocheaza ansamblul.(asa poti verifica cat joc ai in ansamblu).
3.vezi daca are joc si astfel reglezi maneta, daca nu are atuncea pozitionezi maneta intre vitezele 1 si 2(la liber), si cealalta persoana strange surubul.dupa ce lai reglat il incerci si cu motorul pornit..eventual faci o tura.daca nu merge ceva in regula atuncea il reglezi din nou.daca nuti intra in viteza 1 si a 2 sau greu verifica in ce parte intra mai bine dreapta sau stanga(daca spre dreapta merge mai greu,ridici blocatorul de la masalier si in incerci sal bagi in a 2....simti tu cat sa te deplasezi spre stanga si vezi cati mm merge,max 0.8cm daca ii mai mult atunci vei avea mari probleme cu maneta si trebuie sa schimbi ansamblul....eventual daca ai 4 viteze atuncea se poate regla si asa dar cu 5 nici 1 sansa deoarece se deplaseaza prea mult maneta si vei depasi cursa ei).
Ps. daca te duci la mecanici din astia 'profesionisti' vei constata ca te belesc de bani si iti explica ca trebuie schimbata cutia!
daca imi aduc aminte este un surub de 13 si iti trebuie o tubulara cu un prelungitor....altfel inbatranesti.
eu miam facut un prelungitor de aprox jumatate de metru dintrun fier beton sudat in forma de T si polizat capatul patrat sa intre in tubulara.
pe undeva am explicat cum se regleaza maneta,dar nu mai stiu..da o cautare.
am mai explicat 1data: (2 persoane trebuie pt reglat, unul tine maneta si celalalt strange surubul)
1. pe cutie exista un dop de plastic(adica 2) dar tu pe cea mica trebuie sa o scoti...este orientata spre sofer.
2. scoti la liber,iei un burghiu de 5mm si il bagi in gaora de unde ai scos dopul,va intra un pic iar tu sucesti atata din ansamblu pana intra mai mult si iti blocheaza ansamblul.(asa poti verifica cat joc ai in ansamblu).
3.vezi daca are joc si astfel reglezi maneta, daca nu are atuncea pozitionezi maneta intre vitezele 1 si 2(la liber), si cealalta persoana strange surubul.dupa ce lai reglat il incerci si cu motorul pornit..eventual faci o tura.daca nu merge ceva in regula atuncea il reglezi din nou.daca nuti intra in viteza 1 si a 2 sau greu verifica in ce parte intra mai bine dreapta sau stanga(daca spre dreapta merge mai greu,ridici blocatorul de la masalier si in incerci sal bagi in a 2....simti tu cat sa te deplasezi spre stanga si vezi cati mm merge,max 0.8cm daca ii mai mult atunci vei avea mari probleme cu maneta si trebuie sa schimbi ansamblul....eventual daca ai 4 viteze atuncea se poate regla si asa dar cu 5 nici 1 sansa deoarece se deplaseaza prea mult maneta si vei depasi cursa ei).
Ps. daca te duci la mecanici din astia 'profesionisti' vei constata ca te belesc de bani si iti explica ca trebuie schimbata cutia!
daca imi aduc aminte este un surub de 13 si iti trebuie o tubulara cu un prelungitor....altfel inbatranesti.
eu miam facut un prelungitor de aprox jumatate de metru dintrun fier beton sudat in forma de T si polizat capatul patrat sa intre in tubulara.