- alias
- OP
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
Datorita faptului ca m-a cam lasat ambreiajul, si mi-a venit cel nou de la Sachs, am hotarat sa gasesc un service sa mi-l monteze.
Pana aici toate bune, saptamana trecuta 07.01.2008 am sunat la reprezentanta Erebus si mi-am facut programare pt azi 15.01.2008, mentionand la telefon tipul masinii, tipul tractiunii si toate caracteristicile masinii. Reprezentantul Erebus spunandu-mi ca imi poate rezolva orice problema mecanica, electrica fiind exclusa pt ca cei de la opel romania nu dispun de soft pt calibra.
Astazi la ora 07:15 am fost prezent cu masina la reprezentanta opel ( Erebus) , am facut actele de intrare in service, cei de la erebus au inspectat vizual masina, au notat toate caracteristiciile masinii, inclusiv tipul motorului si tractiunea 4x4, am facut actele , ramanand sa ma sune cand e gata masina.
In jurul orei 11:30 , primesc un telefon de la erebus, prin care eram anuntat sa ma prezint la service sa ridic masina. Am fost uluit, cata promtitudine ...
E gata? intreb eu. si raspunsul lor a fost urmatorul : Nu, nu e gata, de fapt nu va putem ajuta in problema asta, pt ca nu avem oameni care sa poata face o astfel de operatiune, de ce nu mi-ati spus ca e 4x4?
- Pai v-am spus, ati si scris pe hartie!
- Da , dar noi nu am mai facut asta decat acum 4 ani , si i-am stricat masina omului. Nu mai dorim sa avem astfel de probleme.
Am fost , am ridicat masina , m-am intors la birou si am inceput sa sun la toate reprezentantele Opel .... DIBASS, GTT, GTC, RADACINI, AUGSBURG, DAN-DON
si la toate acelasi raspuns..... E 4x4 ? Nu ne bagam !
Deci... cam asta e situatia in Romania, cu reprezentantele Opel si cu mecanicii pe care ii au.
Sper sa nu patiti ca mine !
Pana aici toate bune, saptamana trecuta 07.01.2008 am sunat la reprezentanta Erebus si mi-am facut programare pt azi 15.01.2008, mentionand la telefon tipul masinii, tipul tractiunii si toate caracteristicile masinii. Reprezentantul Erebus spunandu-mi ca imi poate rezolva orice problema mecanica, electrica fiind exclusa pt ca cei de la opel romania nu dispun de soft pt calibra.
Astazi la ora 07:15 am fost prezent cu masina la reprezentanta opel ( Erebus) , am facut actele de intrare in service, cei de la erebus au inspectat vizual masina, au notat toate caracteristiciile masinii, inclusiv tipul motorului si tractiunea 4x4, am facut actele , ramanand sa ma sune cand e gata masina.
In jurul orei 11:30 , primesc un telefon de la erebus, prin care eram anuntat sa ma prezint la service sa ridic masina. Am fost uluit, cata promtitudine ...
E gata? intreb eu. si raspunsul lor a fost urmatorul : Nu, nu e gata, de fapt nu va putem ajuta in problema asta, pt ca nu avem oameni care sa poata face o astfel de operatiune, de ce nu mi-ati spus ca e 4x4?
- Pai v-am spus, ati si scris pe hartie!
- Da , dar noi nu am mai facut asta decat acum 4 ani , si i-am stricat masina omului. Nu mai dorim sa avem astfel de probleme.
Am fost , am ridicat masina , m-am intors la birou si am inceput sa sun la toate reprezentantele Opel .... DIBASS, GTT, GTC, RADACINI, AUGSBURG, DAN-DON
si la toate acelasi raspuns..... E 4x4 ? Nu ne bagam !
Deci... cam asta e situatia in Romania, cu reprezentantele Opel si cu mecanicii pe care ii au.
Sper sa nu patiti ca mine !
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Pai cine te-a pus domle` sa-ti iei 4x4 ?!
Ce sa le faci, e inadmisibil, avand in vedere ca nu e o masina noua, poate asa ar fi avut vreo scuza .
Daca nu as fi sunat si eu la service-uri cand aveam probleme cu aprinderea, diverse motive invocate de ei, ca e mai veche de 2000, ca nu avem soft,pana mi-am bagat picioarele , noroc cu colegii de club care m-au ajutat cu informatii si am reusit sa rezolv .
Nu dispera , un mecanic/service care sa-ti efectueze operatiunea vei gasi, ca doar nu o fi prima Calibra 4x4 din Bucuresti careia i se schimba ambreiajul .
De curiozitate, care ar fi fost costul manoperei in cazul in care iti executau operatiunea de schimbare ?
Toate cele bune !
Fii calm, trage aer in piept si nu uita ca "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" .
Ce sa le faci, e inadmisibil, avand in vedere ca nu e o masina noua, poate asa ar fi avut vreo scuza .
Daca nu as fi sunat si eu la service-uri cand aveam probleme cu aprinderea, diverse motive invocate de ei, ca e mai veche de 2000, ca nu avem soft,pana mi-am bagat picioarele , noroc cu colegii de club care m-au ajutat cu informatii si am reusit sa rezolv .
Nu dispera , un mecanic/service care sa-ti efectueze operatiunea vei gasi, ca doar nu o fi prima Calibra 4x4 din Bucuresti careia i se schimba ambreiajul .
De curiozitate, care ar fi fost costul manoperei in cazul in care iti executau operatiunea de schimbare ?
Toate cele bune !
Fii calm, trage aer in piept si nu uita ca "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" .
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
1. e o masina veche , ceea ce presupune ieftina automat . ceea ce inseamna ca proprietarii nu se vor da in vant sa plateasca zeci de euro manopera la dealerii Opel . Concluzia : nu renteaza sa-si pregateasca oamenii pt interventii la 4X4 . Pt o data la 4 ani .
2. E unul din putinele Opeluri cu 4X4 functionabil . Dupa ce ca n-au fost in stare din fabrica sa-i puna o tractiune integrala fiabila , tu te astepti ca dupa 15 ani de la lansarea modelului , niste amarati de la un dealer Opel din lumea a treia sa stie sa-ti schimbe amortizoarele ?
Ceri prea mult !
Sfat : Gaseste un mecanic care lucreaza la Radacini la Subaru . Nu la Opel ca si aia sunt de kko !
P.S. : De-abia astept sa vad daca macar pe Antara , au reusit sa fac o integrala fiabila . Sau daca va avea soarta Fronterei .
2. E unul din putinele Opeluri cu 4X4 functionabil . Dupa ce ca n-au fost in stare din fabrica sa-i puna o tractiune integrala fiabila , tu te astepti ca dupa 15 ani de la lansarea modelului , niste amarati de la un dealer Opel din lumea a treia sa stie sa-ti schimbe amortizoarele ?
Ceri prea mult !
Sfat : Gaseste un mecanic care lucreaza la Radacini la Subaru . Nu la Opel ca si aia sunt de kko !
P.S. : De-abia astept sa vad daca macar pe Antara , au reusit sa fac o integrala fiabila . Sau daca va avea soarta Fronterei .
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
- alias
- OP
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat