- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am un opel corsa b, motor X12sz. De cam 6-8 luni mi-am pus GPL pentru ca nu ma mai tineam la consum cu ea. Consumul pe benzina inainte era de 10-12 urban (Bucuresti) si 6-8 extraurban. Acum, cu GPL, imi ia 20 urban si 10 extra. Nu prea am avut probleme cu ea cu exceptia valvei egr care era semi-blocata si imi aprindea martorul in bord. Dupa ce am curatat-o, am deconectat bateria pentru a reseta ce a invatat ECU, asa cum a sugerat cineva de aici de pe forum, nu ii retin numele.
Problema se manifesta in felul urmator:
In afara de faptul ca "haleste" mult, se simte o lipsa de putere la acceleratie pana in 3500-4000 rpm (nu am turometru) - daca o calc in aceasta plaja abia-abia prinde demaraj, insa dupa ce trece de 3500-4000, dintr-o data se simte un zvac, si trage cum ar fi normal. Exact senzatia pe care o ai cand sufli pe o teava infundata si dintr-o data se desfunda.
Am mers pe autostrada si daca schimbam pana in acel punct (3500-4000) nu treceam de 120 km/h, iar de la 100 la 120 i-au trebuit cam 5 minute. Daca schimbam peste 3500, am ajuns la viteza din carte, adica 140.
Se manifesta si pe GPL si pe benzina, deci zic eu sunt excluse problemele de alimentare (cand merge pe gpl, injectorul nu este alimentat). Instalatia de gpl este pentru injectie monopunct, mixer pe admisie aer.
Nu am debitmetru (asa este modelul).
Pe gaz mai da din cand in cand rateuri in admisie, in special cand o calc la turatii scazute - este cam imposibil in bucuresti sa schimbi mereu intai-doi-intai-doi, eu merg de obicei cu a doua si daca ajunge turatia aproape de relanti schimb in treapta intai (pana acum am spart doua carcase de filtru aer).
Am curatat idle control.
Din cand in cand s-a mai intamplat ca la rece, daca o accelerez, sa ramana accelerata (undeva pe la 2000 rpm) si sa nu mai coboare decat daca opresc motorul. Am verificat si potentiometrul de throttle (cu multimetrul), nu pare sa agate nicaieri iar valorile sunt ca in carte.
La rece bat tachetii cam 3-4 minute. Daca este foarte frig (sub -5 grade), nu bat deloc la pornire, apoi incep sa bata dupa un minut, continua bataia cam 3-4 minute si dintr-o data se opresc.
Am tot verificat sonde, valve, circuit vacuum, toate par ok. Uleiul, filtrele, bujiile, fisele sunt schimbate de 1500 Km. Avansul lucreaza ok (cel putin asa zic cei de la service unde l-au masurat cu stroboscopul), gazul este reglat cu analizorul.
As fi tare recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva de aici, cu o sugestie, informatie etc... am cautat pe forum dar nu am gasit nimic similar.
Am un opel corsa b, motor X12sz. De cam 6-8 luni mi-am pus GPL pentru ca nu ma mai tineam la consum cu ea. Consumul pe benzina inainte era de 10-12 urban (Bucuresti) si 6-8 extraurban. Acum, cu GPL, imi ia 20 urban si 10 extra. Nu prea am avut probleme cu ea cu exceptia valvei egr care era semi-blocata si imi aprindea martorul in bord. Dupa ce am curatat-o, am deconectat bateria pentru a reseta ce a invatat ECU, asa cum a sugerat cineva de aici de pe forum, nu ii retin numele.
Problema se manifesta in felul urmator:
In afara de faptul ca "haleste" mult, se simte o lipsa de putere la acceleratie pana in 3500-4000 rpm (nu am turometru) - daca o calc in aceasta plaja abia-abia prinde demaraj, insa dupa ce trece de 3500-4000, dintr-o data se simte un zvac, si trage cum ar fi normal. Exact senzatia pe care o ai cand sufli pe o teava infundata si dintr-o data se desfunda.
Am mers pe autostrada si daca schimbam pana in acel punct (3500-4000) nu treceam de 120 km/h, iar de la 100 la 120 i-au trebuit cam 5 minute. Daca schimbam peste 3500, am ajuns la viteza din carte, adica 140.
Se manifesta si pe GPL si pe benzina, deci zic eu sunt excluse problemele de alimentare (cand merge pe gpl, injectorul nu este alimentat). Instalatia de gpl este pentru injectie monopunct, mixer pe admisie aer.
Nu am debitmetru (asa este modelul).
Pe gaz mai da din cand in cand rateuri in admisie, in special cand o calc la turatii scazute - este cam imposibil in bucuresti sa schimbi mereu intai-doi-intai-doi, eu merg de obicei cu a doua si daca ajunge turatia aproape de relanti schimb in treapta intai (pana acum am spart doua carcase de filtru aer).
Am curatat idle control.
Din cand in cand s-a mai intamplat ca la rece, daca o accelerez, sa ramana accelerata (undeva pe la 2000 rpm) si sa nu mai coboare decat daca opresc motorul. Am verificat si potentiometrul de throttle (cu multimetrul), nu pare sa agate nicaieri iar valorile sunt ca in carte.
La rece bat tachetii cam 3-4 minute. Daca este foarte frig (sub -5 grade), nu bat deloc la pornire, apoi incep sa bata dupa un minut, continua bataia cam 3-4 minute si dintr-o data se opresc.
Am tot verificat sonde, valve, circuit vacuum, toate par ok. Uleiul, filtrele, bujiile, fisele sunt schimbate de 1500 Km. Avansul lucreaza ok (cel putin asa zic cei de la service unde l-au masurat cu stroboscopul), gazul este reglat cu analizorul.
As fi tare recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva de aici, cu o sugestie, informatie etc... am cautat pe forum dar nu am gasit nimic similar.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu ai debitmetru (MAF) ci MAP, il verifici.
Vezi regulator presiune carburant, ala nu se manifesta decit la benzina in mod normal, depinde cum este pus gazul.
Senzor tremperatura motor ECT :
0°C 5600 . approx.
20°C 2450 . approx.
40°C 1180 . approx.
60°C 650 . approx.
80°C 320 . approx.
100°C 180 . approx.
Poate fi si aprindere, verifica si mai vedem
Vezi regulator presiune carburant, ala nu se manifesta decit la benzina in mod normal, depinde cum este pus gazul.
Senzor tremperatura motor ECT :
0°C 5600 . approx.
20°C 2450 . approx.
40°C 1180 . approx.
60°C 650 . approx.
80°C 320 . approx.
100°C 180 . approx.
Poate fi si aprindere, verifica si mai vedem
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
1. Am verificat MAP-ul:
A&C - 4,5V
A&B 0 bar - 4,1V
Am pus un furtun si am tras din el cat am putut, ducandu-ma in plaja 4,1 - 1,6 V
Aparent functioneaza, dar am observat un lucru care pare putin ciudat: daca masor cu motorul pornit, indiferent de turatie, voltajul este de 1,4! Am testat forta de suctiune (tot ochiometric) si este cam la fel si la relanti si in turatie. De ce? Este normal?
Nu am manometru
2. Am mai observat inca ceva, m-am apucat sa verific si sonda lambda si am observat ca cu contactul pus, firul care se duce la sonda (decuplata, cu firul in aer) are 0,3 V ceea ce se contrazice cu ce zice autodata (parca 0,5 din cate imi aduc aminte). Acum nu stiu, cei care mi-au montat instalatia de gaz au foacut o modificare astfel incat cand trece pe gaz sonda lambda sa raporteze la controller-ul instalatiei gpl iar controller-ul simuleaza mai departe semnalul catre ECU. Cu motorul pornit pe benzina, la cald, cu sonda montata, intre masa si firul sondei am 0,5V (Ceea ce ar fi ok...) Daca comut pe gaz, tensiunea ramane aceeasi. Si nu fluctueaza! In autodata zice ca trebuie sa fie intre 0,04-1V fluctuating.
3. Am mai verificat o data throttle sensor, si este ok.
4. Nu am putut sa verific sonda de temperatura apa deoarece este intr-o pozitie imposibila, nu se poate masura fara sa o dau jos.
Idei legate de anomaliile de la punctele 1 si 2?
Am o vaga banuiala ca acea bataie de la tacheti tot din cauza asta ar fi, daca a mers cu amestec sarac iar in acceleratii se inneaca. De cand a crescut consumul si a inceput sa nu mai traga, la doua luni au inceput sa bata si tachetii.
A&C - 4,5V
A&B 0 bar - 4,1V
Am pus un furtun si am tras din el cat am putut, ducandu-ma in plaja 4,1 - 1,6 V
Aparent functioneaza, dar am observat un lucru care pare putin ciudat: daca masor cu motorul pornit, indiferent de turatie, voltajul este de 1,4! Am testat forta de suctiune (tot ochiometric) si este cam la fel si la relanti si in turatie. De ce? Este normal?
Nu am manometru
2. Am mai observat inca ceva, m-am apucat sa verific si sonda lambda si am observat ca cu contactul pus, firul care se duce la sonda (decuplata, cu firul in aer) are 0,3 V ceea ce se contrazice cu ce zice autodata (parca 0,5 din cate imi aduc aminte). Acum nu stiu, cei care mi-au montat instalatia de gaz au foacut o modificare astfel incat cand trece pe gaz sonda lambda sa raporteze la controller-ul instalatiei gpl iar controller-ul simuleaza mai departe semnalul catre ECU. Cu motorul pornit pe benzina, la cald, cu sonda montata, intre masa si firul sondei am 0,5V (Ceea ce ar fi ok...) Daca comut pe gaz, tensiunea ramane aceeasi. Si nu fluctueaza! In autodata zice ca trebuie sa fie intre 0,04-1V fluctuating.
3. Am mai verificat o data throttle sensor, si este ok.
4. Nu am putut sa verific sonda de temperatura apa deoarece este intr-o pozitie imposibila, nu se poate masura fara sa o dau jos.
Idei legate de anomaliile de la punctele 1 si 2?
Am o vaga banuiala ca acea bataie de la tacheti tot din cauza asta ar fi, daca a mers cu amestec sarac iar in acceleratii se inneaca. De cand a crescut consumul si a inceput sa nu mai traga, la doua luni au inceput sa bata si tachetii.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca tot vad ca ceilalti tac hai sa te ajut tot eu .
1. nu este corect, in functie de turatie trebuie sa varieze tensiune de iesire map. Sa caut poate am pe undeva un grafic turatie-map ca sa ma crezi. Detonatiile care au spart carcasa filtru posibil sa fi afectat MAP. Problema poate fi de la punct 2 ?!
2. tensiunea pe sonda trebuie sa varieze neaparat la benzina si valoarea aia sa ajunga la ECU. Posibil astia sa fi facut o minareala pe acolo. Mergi pe benzina o perioada dar pune sonda lambda inapoi (sa fie clar semnalul ei in ecu) vezi ce consum iti da.
1. nu este corect, in functie de turatie trebuie sa varieze tensiune de iesire map. Sa caut poate am pe undeva un grafic turatie-map ca sa ma crezi. Detonatiile care au spart carcasa filtru posibil sa fi afectat MAP. Problema poate fi de la punct 2 ?!
2. tensiunea pe sonda trebuie sa varieze neaparat la benzina si valoarea aia sa ajunga la ECU. Posibil astia sa fi facut o minareala pe acolo. Mergi pe benzina o perioada dar pune sonda lambda inapoi (sa fie clar semnalul ei in ecu) vezi ce consum iti da.
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
...pai consumul tot mare va fi chiar daca o sa pun sonda inapoi. De-aia i-am pus gaz, ca imi consuma mult si nu i-am dat de cap. Am preferat sa ii pun gaz (fac foarte multi km) si sa o bibilesc eu incet decat sa o las asa si sa ma rupa la consum. Oricum, am iesit mai bine asa
Later edit:
Am mai dat o raita pe la masina si am mai verificat o data MAP-ul si sonda lambda, de data aceasta inarmat cu mai multa rabdare:
MAP:
A&C, contact pus: 4,8V
A&B, 0 bar: 4,64V
am "supt" din furtunul de vacuum spre MAP cam asa cum ti-ai suge o masea: 3,80v
de doua ori mai mult: 2,70V
la maxim: 1,5V
Aparent functioneaza...
Am pornit motorul, am "ascultat" furtunul de vacuum daca variaza cu turatia - variaza.
Daca bag furtunul in MAP si pornesc motorul, am 1,6 V... WTF
O accelerez si degeaba, tot asa ramane.
Relantiul e stabil, nu tremura, nu face urat.
Am verificat si lambda, pe direct:
Fluctueaza cu motorul la relanti intre 0,02 si 0,8 (in autodata zice 0,04 - 1V), eu zic ca e OK.
Curios este ca la testul "Check supply voltage" - contact pus, masurat tensiunea care vine spre sonda: 0,17V (in autadata zice 0,43-0,47V)!
Nu stiu ce sa mai zic...
Poate fac rost si de un vacuumetru.
Sper sa apuc sa testez sonda de temperatura apa in weekend, ca am vazut ca este langa alternator daca tot o sa desfac alternatorul sa ii schimb rulmentii o sa verific si sonda.
Toate cele bune!
Ultima modificare făcută de alexandru.ast la Mie 16 Jan, 2008 8:56 pm
Later edit:
Am mai dat o raita pe la masina si am mai verificat o data MAP-ul si sonda lambda, de data aceasta inarmat cu mai multa rabdare:
MAP:
A&C, contact pus: 4,8V
A&B, 0 bar: 4,64V
am "supt" din furtunul de vacuum spre MAP cam asa cum ti-ai suge o masea: 3,80v
de doua ori mai mult: 2,70V
la maxim: 1,5V
Aparent functioneaza...
Am pornit motorul, am "ascultat" furtunul de vacuum daca variaza cu turatia - variaza.
Daca bag furtunul in MAP si pornesc motorul, am 1,6 V... WTF
O accelerez si degeaba, tot asa ramane.
Relantiul e stabil, nu tremura, nu face urat.
Am verificat si lambda, pe direct:
Fluctueaza cu motorul la relanti intre 0,02 si 0,8 (in autodata zice 0,04 - 1V), eu zic ca e OK.
Curios este ca la testul "Check supply voltage" - contact pus, masurat tensiunea care vine spre sonda: 0,17V (in autadata zice 0,43-0,47V)!
Nu stiu ce sa mai zic...
Poate fac rost si de un vacuumetru.
Sper sa apuc sa testez sonda de temperatura apa in weekend, ca am vazut ca este langa alternator daca tot o sa desfac alternatorul sa ii schimb rulmentii o sa verific si sonda.
Toate cele bune!
Ultima modificare făcută de alexandru.ast la Mie 16 Jan, 2008 8:56 pm
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am revenit cu noutati!
Am observat ca daca apas repetat pe pedala de frana variaza turatia de relanti, si daca ma joc asa cam 30 de secunde moare motorul.
Am forjat-o putin si mi s-a aprins si martorul in bord, dar ma gandesc ca a fost din cauza ca am umblat la MAP cu motorul pornit.
Ultimele 3 coduri de eroare:
25 - Injector valve - low voltage
33 - MAP - High voltage
34 - MAP - Low voltage
Tinand cont ca toate ma duc catre "voltage" iar alternatorul scartaie dimineatza rau de tot (scartait de rulment, nu de curea, chiar in weekend mi-am propus sa ii schimb rulmentii), exista probabilitatea sa fie de la alternator?
Am verificat incarcarea acum o saptamana, 13.8 fara consumatori s 12.8 cu toti consumatorii porniti. 12.5 cu motorul oprit. Pare in parametri, totusi daca am aeroterma pornita pe treapta 4 si apas pe acceleratie se simte ca creste turatia aerotermei. Nu am observat vreo schimbare de intensitate la faruri, am verificat. Bateria este noua (6 luni), 55Ah.
Any ideas?
Am observat ca daca apas repetat pe pedala de frana variaza turatia de relanti, si daca ma joc asa cam 30 de secunde moare motorul.
Am forjat-o putin si mi s-a aprins si martorul in bord, dar ma gandesc ca a fost din cauza ca am umblat la MAP cu motorul pornit.
Ultimele 3 coduri de eroare:
25 - Injector valve - low voltage
33 - MAP - High voltage
34 - MAP - Low voltage
Tinand cont ca toate ma duc catre "voltage" iar alternatorul scartaie dimineatza rau de tot (scartait de rulment, nu de curea, chiar in weekend mi-am propus sa ii schimb rulmentii), exista probabilitatea sa fie de la alternator?
Am verificat incarcarea acum o saptamana, 13.8 fara consumatori s 12.8 cu toti consumatorii porniti. 12.5 cu motorul oprit. Pare in parametri, totusi daca am aeroterma pornita pe treapta 4 si apas pe acceleratie se simte ca creste turatia aerotermei. Nu am observat vreo schimbare de intensitate la faruri, am verificat. Bateria este noua (6 luni), 55Ah.
Any ideas?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ar fi o idee, sa pui un alt injector de proba, poate al tau este decalibrat/scapa/picura.
Il gasesti identic pe :
Corsa A motoare C12NZ,C13N,C14NZ,C16NZ
Corsa B si Tigra motoare 12NZ,C12NZ,X12SZ
Kadette E motoare C13N
Regulatorul de presiune benzina (2 in poza) l-ai verificat ?
Poate nu isi mai face treaba si intra multa benzina.
Ai si pm
Cred ca mai intii ar trebui sa o faci sa aiba consum normal pe benzina si apoi pui instalatia de gaz, asta momentan te incurca la gasit buba. Partea prosta e frigul de afara.
Consumul tau inainte de montat gpl era 10-12 urban (Bucuresti) si 6-8 extraurban ? Era aproape bun, adica extraurban un 6 max 7 e normal.
Il gasesti identic pe :
Corsa A motoare C12NZ,C13N,C14NZ,C16NZ
Corsa B si Tigra motoare 12NZ,C12NZ,X12SZ
Kadette E motoare C13N
Regulatorul de presiune benzina (2 in poza) l-ai verificat ?
Poate nu isi mai face treaba si intra multa benzina.
Ai si pm
Cred ca mai intii ar trebui sa o faci sa aiba consum normal pe benzina si apoi pui instalatia de gaz, asta momentan te incurca la gasit buba. Partea prosta e frigul de afara.
Consumul tau inainte de montat gpl era 10-12 urban (Bucuresti) si 6-8 extraurban ? Era aproape bun, adica extraurban un 6 max 7 e normal.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu! Si inainte consuma. Consumul pe benzina a ramas acelasi (8-10 drum intins, 15-16 urban). De aceea i-am pus gaz, pentru ca dupa o luna de investigari nu i-am dat de cap si faceam multi kilometri. Pe gaz consumul este proportional cu cel pe benzina, adica 10-12 la drum intins si 20-22 in oras (Bucuresti).
TInand cont ca consumul este mare si pe benzina si pe gaz, eu am exclus posibilitatile de genul:
Pompa benzina, filtre, conducte
Injector si tot ce tine de traseul cu BENZINA strict si de GAZ strict.
In concluzie, masina consuma mult indiferent de combustibil.
Aluneca usor, nu este franata sau ceva de genul.
Are un zvac pe la 4000 rpm dupa care merge ceas. (dar din motive obiective nu pot sa merg peste 4000 rpm in mod uzual). Pana in 4000 rpm abia se taraie, parca da sa se innece.
TInand cont ca consumul este mare si pe benzina si pe gaz, eu am exclus posibilitatile de genul:
Pompa benzina, filtre, conducte
Injector si tot ce tine de traseul cu BENZINA strict si de GAZ strict.
In concluzie, masina consuma mult indiferent de combustibil.
Aluneca usor, nu este franata sau ceva de genul.
Are un zvac pe la 4000 rpm dupa care merge ceas. (dar din motive obiective nu pot sa merg peste 4000 rpm in mod uzual). Pana in 4000 rpm abia se taraie, parca da sa se innece.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Bujille sunt caramizii, uscate.
Pana nu verific si coolant temp sensor, nu ma linistesc. Ma gandesc ca daca ala indica eronat, masina merge ca si cum ar fi rece afara - soc tras si probabil si egr-ul este semi-deschis. Ma gandesc ca nu cumva clapeta de soc - obturatie debit aer admisie sa fie blocata. Din pacate nu stiu unde se afla sau ce mecanism executa aceasta functie.
Pana nu verific si coolant temp sensor, nu ma linistesc. Ma gandesc ca daca ala indica eronat, masina merge ca si cum ar fi rece afara - soc tras si probabil si egr-ul este semi-deschis. Ma gandesc ca nu cumva clapeta de soc - obturatie debit aer admisie sa fie blocata. Din pacate nu stiu unde se afla sau ce mecanism executa aceasta functie.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Diagnoza https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=418
Citeste de la pagina 15 spre sfirsit
Ai citit codurile cu AGRAFA pina acum ?
Citeste de la pagina 15 spre sfirsit
Ai citit codurile cu AGRAFA pina acum ?
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Noutati:
Am verificat ECT-ul, lucreaza in parametri!
In disperare, am obturat egr-ul. De ce? Nu mi se pare normal sa lucreze cu motorul cald cand se accelereaza. Cu toate ca la teste a iesit ok, prefer sa scot o componenta buclucasa de pe lista cu defecte posibile.
Verific consumul si mai vb.
Toate cele bune!
Am verificat ECT-ul, lucreaza in parametri!
In disperare, am obturat egr-ul. De ce? Nu mi se pare normal sa lucreze cu motorul cald cand se accelereaza. Cu toate ca la teste a iesit ok, prefer sa scot o componenta buclucasa de pe lista cu defecte posibile.
Verific consumul si mai vb.
Toate cele bune!
kla87
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alba
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
am mai intrebat si eu pe aici dar nu am primit nici un raspuns....am un opel corsa care daca o turezi de la 800-1200rpm are o tripidatie.nu stiu ce sa fac,am fost la 2 serviceuri care unu imi zice ca nu are nik iar unul imi ia ceva bani care sa constat ca nu afacut nik la masina.aceasta tripidatie o am daca plec de pe loc dar si daca e scoasa la liber si o accelerez.
- alexandru.ast
- OP
- 34 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 1994 X12SZ
- Bucuresti
alexandru.ast
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
kla87 a scris:am mai intrebat si eu pe aici dar nu am primit nici un raspuns....am un opel corsa care daca o turezi de la 800-1200rpm are o tripidatie.nu stiu ce sa fac,am fost la 2 serviceuri care unu imi zice ca nu are nik iar unul imi ia ceva bani care sa constat ca nu afacut nik la masina.aceasta tripidatie o am daca plec de pe loc dar si daca e scoasa la liber si o accelerez.
Te-am mai rugat si te mai rog o data:
1. Nu te mai bagi in topicul altuia! - daca nu stii ce inseamna, pot sa iti traduc: nu pui mesaj legat de problema ta intr-o discutie care trateaza o problema a altcuiva. Regula minima de bun-simt.
2. Nu mai scrie in limbaj mirc, ca aici nu suntem la gradinita, nu sta nimeni sa descifreze ce scrii tu. Pentru mine nu exista cuvintele "tripidatie", "afacut", "nik", din nou "tripidatie" - deci intentionat scris. Nu te mira daca nu iti va raspunde nimeni. Invata mai intai sa scrii!
3. Daca nu esti in stare sa citesti un regulament si sa folosesti functia "search", sau ti-e lene iti sugerez sa postezi pe alt forum. Eu nu promovez LENEA!
Rog din nou un moderator sa stearga mesajele care nu au legatura cu topicul.
Multumesc!
kla87
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Alba
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
@alexandru.ast, nu mai fii asa de vehement, ca nu e frumos. Mai ales cand nimeresti cam pe langa.
@kla87, cauta pe forum, daca gasesti o discutie care sa se refere la o problema similara cu a ta, posteaza acolo, indicand si motorizarea. Citeste regulamentele, atat pe cel general, cat si pe cele ale forumurilor in care postezi. renunta la limbajul de mirc.
Si, ca solutie, daca masina e benzinara, incearca sa bagi alta benzina. Eventual de aia scumpa. Fa0i un plin (cand e rezervorul cam gol) cu benzina scumpa, si vezi daca nu se potoleste...
LE:
https://www.clubopel.com/vie...hlight=trepidatie
https://www.clubopel.com/vie...hlight=trepidatie
poate te ajuta
@kla87, cauta pe forum, daca gasesti o discutie care sa se refere la o problema similara cu a ta, posteaza acolo, indicand si motorizarea. Citeste regulamentele, atat pe cel general, cat si pe cele ale forumurilor in care postezi. renunta la limbajul de mirc.
Si, ca solutie, daca masina e benzinara, incearca sa bagi alta benzina. Eventual de aia scumpa. Fa0i un plin (cand e rezervorul cam gol) cu benzina scumpa, si vezi daca nu se potoleste...
LE:
https://www.clubopel.com/vie...hlight=trepidatie
https://www.clubopel.com/vie...hlight=trepidatie
poate te ajuta