Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • erol
  • OP
  • 5 mesaje
  • din 19 Oct 2007
  • Astra 2003 2.0DTI
  • Teleorman
  • erol

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 2.0DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pun contact totul ok
apare 3 sec se sting martori de tc si abs pornesc treapta 1 2 3 skimb a 4 si incepe sa palpaie martorul TC nu mai se poate tura imi taie ef alimentarea si tinde sa se franeze prob apare in treapta a patra sau in jurul vitezei de 50 km cum trec de ea sa blocat tot .Am verificat toti senzori de abs ok nici o eroare pe computer test am mers cu testerul pus pe ea nu e nici o dif la viteza de rulaj pe vreo roata nu se aprinde nici un alt martor la bord decat canal deschis cand scot senzorul de abs ca sa pot merge cu ea sau mai face o treaba ciudata daca merg pe un drum prost si dau in vreo denivelare isi revine pt moment ca alimentare si dupa faze din astea succesive apare martorul ABS si TC aprins continuu si C0550 ca cod de eroare (ecu malfunction internal write error ) pe test dupa care daca opresc si pornesc revine la normal becurile de tc si abs se sting si iarasi face acea problema.[b]
Skip ads

  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Deci Eroarea:
C0550 - ECU Malfunction - internal write / checksum malfunction
Se pare ca electronica din calculatorul de ABS a luat-o razna.
Am mai citit pe net si am vazut in unele cazuri ca se poate rescrie EEPROM-ul din calculatorul ABS.
Cu ce? Nu stiu.
Are cineva vre-o idee? Sa-l ajutam si pe baiatul asta.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
baietii care sterg crash data pot face asa ceva,si e foarte indicat sa se rescrie cu un soft nou(adica copiat de pe unul neprogramat) si apoi la reprezentanta sa il reprogrameze.poate ar merge si rescris cu un soft de pe o masina identica.pacat e ca nu ai buton de dezactivare a TC-ului si a ABS-ului.oare ar merge scoase sigurantele?sigur ca dupa asta apar si codurile de eroare legate de scoaterea sigurantelor,dar macar vedem daca merge masina.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am discutat cu Erol si mi-a zis ca prin scoaterea sigurantei (lor) ramane si fara directie.
Parca exista un tutorial pentru a pune un buton de dezactivare a TC-ului.
Cata ai idee cu ce se poate face citirea/rescrierea EEPROM-ului?
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se foloseste o interfata speciala si se lipesc niste fire pe procesor,sau chiar se scoate de pe placa.am vazut cum se face,e de munca si ii trebuie scule,timp si cunostinte.aici in cta se poate,sigur cei care se ocupa cu rescrieri de chei,km si tuning au astfel de interfete.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buun. Azi am facut ceva teste cu masina lui Erol. Nici un cod de eroare nu este stocat in memorie.
Masina se masifesta astfel:
La viteze pana in 50 km/h TC si ABS-ul functioneaza normal.
Intre 48-52 km/h intra TC-ul (ca si cum masina ar patina) si masina se comporta haotic (nu se mai accelereaza si rotile incep sa se blocheze).
Pe tester (OpelScanner) viteza raportata de senzori este reala.
Intre senzorii fata si cei din spate sunt diferente de pana la 4-5km/h. Intre stanga - dreapta maxim de 1km/h.
O anomalie a fost cand masina a accelerat de la 65 la 90 senzorii au ramas la 64 km/h si apoi au indicat viteza normal.
Aceasta anomalie nu s-a intamplat decat o singura data.
El are remap dar nu cred ca, conteaza chestia asta.
Pe fata are cauciucuri de 195/15/60 si pe spate 195/15/65.
Am dat mufa de la ABS jos si nu este oxidata si toate contactele sunt bune.
Maine a zis ca vrea sa-si puna buton de dezacftivare al TC-ului.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
inseamna ca ABS-ul are pitici pe creier,iar citind acea diferenta intre rotile fata>spate,ea ar sesiza ca rotile de fata patineaza,si din aceasta cauza intrind in functie TC-ul,la viteze mici fiind mica diferenta ea este neglijata,dar crescind viteza si crescind si acea diferenta TC-ul face ceea ce stie,adica reduce motorul pentru a micsora aceasta diferenta.
as mai da o idee,dc se schimba rotile de pe spate (acestea fiind cu balun mai mare) cu cele pe fata (cu balon mic) este posibil aceasta diferenta sa nu mai poata fi luata in considerare,deoarece viteza rotilor de pe spate va fi mai mare decit cele pe fata,deci ea nu ar mai trebui sa intre TC-ul.sau sa pui pe masina 4 roti identice si sa vezi cum e.poate fi de la diferenta de balon a cauciucurilor,si avind mai mici pe fata e posibil sa apara acest comportament al TC-ului.
  • erol
  • OP
  • 5 mesaje
  • din 19 Oct 2007
  • Astra 2003 2.0DTI
  • Teleorman
  • erol

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 2.0DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In aceasta configuratie de roti 195/60/15 fata si 195/65/15 spate am facut aproximativ 25.000km si nu am avut absolut nici o problema . In ce priveste partea de ABS eprom ...nu cred ca acolo este problema pt ca el lucreaza ok iar sub 50 km /h nu am absolut nimik ,informatia pana la abs vine in regula ce pleaca de la abs la ecu si ce trebuie sa se scrie in ecu nu se scrie sau se scrie aiurea .
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai de unde sti ca nu ABS-ul trimite informatia gresita?informatiile despre viteza sint date de la ABS.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e de vina si dimensiunile cauciucurilor care sunt diferite. Incearca 4 cauciucuri identice ca dimensiuni inainte de a mai incerca alte manareli.
  • deleted-4821

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ursu82 a scris:Maine a zis ca vrea sa-si puna buton de dezacftivare al TC-ului.



A reusit sa instaleze acest buton ?
Unde pot face si eu aceasta operatiune?
Multumesc!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
este tutorial cum se face!cauta si vei gasi!e simplu daca ai indeminarea necesara.
  • deleted-4821

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2007

  • Mesaj Privat
ok.multumesc frumos,stiu tutorialul,vroiam sa stiu daca apar ceva erori,si ...chiar sti pe cineva care a incercat varianta asta ?
problema nu stiu daca este de indemanare ci de faptul ca nu prea am timp,insa oricum iti multumesc pt "pontul" cu tutorialul Very Happy
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca aveam TC sigur imi puneam acest buton.din moment ce altii au montat,inseamna ca nu dau erori,deci fiecare cum crede.nu cred ca pentru a trage un fir de la ABS si unul de la masa ia asa de mult timp.eu am tras firele de tempomat de la mufa intermediara si cu tot desfacutul ceasurilor,tablou electric,tabloul de sig si relee de deasupra ABS-ului,si mufa,plus facutul pinilor a durat 3 ore.deci un montat de buton mai mult de o ora nu are cum sa fie,mai ales ca ai si tutorial si nu mai tre sa cauti pinul si cum si unde sa desfaci. Very Happy
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Reveniti la subiectul discutiei. Adam.
Erol, inainte de a face alte investigatii testeaza cu roti identice.
  • erol
  • OP
  • 5 mesaje
  • din 19 Oct 2007
  • Astra 2003 2.0DTI
  • Teleorman
  • erol

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 2.0DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru atentia , sfaturile si sprijinul acordat (Ursu82 ...), am reusit sa rezolv problema .De vina erau anvelopele !
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pe bune Erol?
Bravo man. Te astept sa bem o bere (fara alcool desigur). Very Happy
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
erol a scris:Va multumesc pentru atentia , sfaturile si sprijinul acordat (Ursu82 ...), am reusit sa rezolv problema .De vina erau anvelopele !

Serios? Stiu ca e vechi subiectul dar imi vine sa rad cand vad ce scriau baietii astia Smile) iti da checksum malfunction si ne spui ca amvelopele erau de vina? Smile) si mai spui si ca ai remap.
Evident din cauza hartii remap iti poate da acea eroare!Ti-au pus o harta modificata prost.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR