Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • INGERUL NOPTII

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra W0L0ZCF6931151611
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea!Va rog din suflet,sa ma luminati si pe mine un pic.Posed un opel vectra c an 2003 motor capacitate 2000 diesel,parca y20 dth.Ca sa nu va plictisesc trec direct la problema,care este urmatoarea nu am mai circulat cam de 30 de zile cu ea Sad ,dar am pornit o regulat de doua ori pe zi,dimineata si seara.a pornit fara nici un protest pana cand in 6 ianuarie dimineata am incercat sa o pornesc,am pus contactul ,s a stins bujia ,a pornit ,a mers cam 10-15 secunde dupa care s a oprit si nu a vrut sa mai porneasca.Am mai incercat la automat cam de vreo 6 7 ori fara nici un rezultat.de frica sa nu i termin bateria am lasat o asa,in speranta ca imi puteti da un raspuns cara sa ma poata ajuta sa o pun pe picioare!Va rog nu imi ocoliti discutia ! Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
motorina ,mai ai?
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
probabil probleme cu dezamorsatul pompei de injectie, urmareste discutia: https://www.clubopel.com/vie...08&highlight=
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 816
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ptr ca ai motor cu distributie pe lant poti incerca fara probleme s-o tragi, cu maneta in treapta 3 de viteza si dand drumul la pedala progresiv ptr a nu crea socuri in motor.
Este foarte posibil sa fi inghetat si filtrul de motorina daca a avut ceva impuritati.
Daca reusesti si o pornesti si esti cu pedala de acceleratie la fund iar masina nu se accelereaza, ai o problema cu alimentarea, aer, impuritati, gheata. O masina porneste mult mai repede trasa decat cu electromotorul.
Tine-ne la curent.
  • G_S_C

  • Mesaje scrise: 816
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ai facut, ai rezolvat ceva? a pornit?
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am patzit-o si eu. A pornit motorul, a mers 3 min si s-a oprit. Am dat chei nimic. La 6 ore a pornit iarasi si am zis sa o turez putin ca poate nu se alimenteaza. S-a oprit. A doua zi am pornit-o cu greu din vreo 10 chei si am turat-o la greu si a inceput sa sara gheatza pe esapament. M-am gandit ca o fi facut condesc si la -20 grade o fi inghetzat. ... !
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Verifica filtrul de motorina/benzina. Dupa cum a zis si PH13CHR
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
De schimbat il pot schimba eu. Ma potzi ajuta cu o foto sa localizezi filtrul ? C16NZ
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Scuze, nu te pot ajuta cu o fotografie. Eu o sa fiu viitor posesor de opel, deocamndata am ford Smile. Si nu stiu unde e localizat.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Teo_MTM a scris:De schimbat il pot schimba eu. Ma potzi ajuta cu o foto sa localizezi filtrul ? C16NZ

nu sunt "benzinar" ,dar te pot ajuta cu o sugestie...cauta pe circuitul de iesire(furtune) dedesuptul masini,sau la intrare in pompa de ingectie...este un fel de tub in care intra un furtun si...iese acelasi furtun
sper ca am fost explicit Embarassed
  • allias007

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Probabil o cantitate de apa a ajuns pe vreo conducta sau furtunel si a inghetat. Poti lua motorina cu apa din peco sau poti obtine usor apa in rezervor in special daca umbli cu rezervorul mai jos de jumatate , se formeaza condens in rezervor.
Dupa cum ai zis ca a mers vreo 20 sec cam asa se comporta cind ai o conducta inghetata.
A patit-o fratele meu si nu am stiut ce are ,am abandonat-o ca era prea frig afara si dupa vreo 2 -3 zile a pornit ( avea un SEAT).
Nu cunosc motorul diesel la OPEL dar ar trebui sa vezi daca vine motorina la intrarea in pompa de injectie.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu la pompa de injectie,e prea complicat .....la filtru de motorina tre sa se uite.
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit. Desi ieri era mai cald decat astazi am dat vreo 5 chei si nu a pornit. Astazi a pornit la prima cheie si erau -7 grade. Deci se exclude gheata ... ! Ce naiba o fi avand ? Facea probleme din astea si vara ... !
  • RazvanOpel

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut, poate o sa-ti fie de ajutor ideea..... iarna din cauza temperaturii scazute, motorina se transforma in parafina (din cauza temperaturii scazute) si blocheaza conductele... cu toate ca exista motorina cu difersi aditivi ca sa nu inghete si sa porneasca fara probleme si la -20 grade..... este posibil sa fi "botezat" motorina cei de la benzinarie....
mai este o treaba... la motoarele pe motorina exista un "calorifer" care incalzeste motorina pentru a fi mai fluida si a nu face aceste probleme... nu stiu exact unde este localizat .....este posibil sa nu mai mearga sau sa fi inghetat motorina pe furtun/tevi de la rezervor la acel "calorifer".....
p.s. acel calorifer consuma destul de mult din baterie... asa ca iarna ar fi bine sa nu mai pornesti masina 10-15 minute si sa stea la relanti.... mai bine faci un drum destul de lung ca sa reincarci bateria ( sa "bagi "in baterie ce ai consumat la pornire)
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Masina mea e pe benzina si GPL. Smile Am facut aproape 400 km si la 6 ore dupa nu a mai pornit. Si daca ieri a fost mai cald decat astazi si nu a pornit si astazi erau -7 grade C a pornit nu e vorba de inghetz.
  • cul15

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut la opel astra si am rezolvat problema schimband o placa de la electromotor . ba pornea ba nu pornea. este o placa la electromotor ca un sistem electronic care mi-a schimbat-o meseriasul . ma costat cam acum un an 80 ron piesa si 30 ron mana de lucru
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Zi-mi te rog cum se numeste exact piesa ca sa o comand si sa vad daca e ea .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR