- xpander
- OP
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
ionutpim
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
ionutpim
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Este adevarat ce spui, dar la mine nu arata la fel (este Y20DTH generatie 2003), ci mai degraba ca cea din poza fara partea de dinsus de urechi, iar racordurile le are in partea de jos. Cele doua identice sunt pentru Turbocharger si Induction manifold, iar cea diferita este la EGR (pana in 2003) sau la Inlet manifold upper dupa 2003 (unde EGR este electric).
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- xpander
- OP
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
andreyuu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2008
- Mesaj Privat
- viorel trif
- *
- 3 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Vectra 1997
- Brasov
viorel trif
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- costelsava
- *
- 8 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Ialomita
costelsava
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- alexz.style
- **
- 145 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
alexz.style
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Pt inceput detin o Astra G 2.0DTI (Y20DTH). Aceasi problema am avut si eu nu tragea masina, asa ca m-am bagat la circuitul vacumatic!
Am curatat galeria de admisie (dezastru ce era inauntru), apoi valva EGR (murdara), si tot nu tragea masina, imi intra in sistem de urgenta, aparea martorul de noxe.
Toate astea pana ieri, am dat jos tot circuitul vacumatic, de la furtunase, racoarde, electrovalve, pana la pompa vacuum si le-am curatat! Acuma masina trage de o naiba!
Electrovalvele le-am curatat cu presiune de aer, aveam compresorul de masina, le-am bagat aer pe "fund" si o curs funingine. Deci o sa trebuiasca sa deschideti capacul din fundul valvei, cel dreptunghiular, si bagati aer pe gaurica. O sa ramaneti uimiti la ce va curge, cel putin asa a fost la mine.
De asemenea la fel am curatat si furtunasele vacuum.
Sper ca v-a fost de ajutor informatia si nu v-am plictisit.
Am curatat galeria de admisie (dezastru ce era inauntru), apoi valva EGR (murdara), si tot nu tragea masina, imi intra in sistem de urgenta, aparea martorul de noxe.
Toate astea pana ieri, am dat jos tot circuitul vacumatic, de la furtunase, racoarde, electrovalve, pana la pompa vacuum si le-am curatat! Acuma masina trage de o naiba!
Electrovalvele le-am curatat cu presiune de aer, aveam compresorul de masina, le-am bagat aer pe "fund" si o curs funingine. Deci o sa trebuiasca sa deschideti capacul din fundul valvei, cel dreptunghiular, si bagati aer pe gaurica. O sa ramaneti uimiti la ce va curge, cel putin asa a fost la mine.
De asemenea la fel am curatat si furtunasele vacuum.
Sper ca v-a fost de ajutor informatia si nu v-am plictisit.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
daniel88
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2011
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
cuculica a scris:Imi poate arata si mie un coleg o poza cu valva turbo la z13dth?
Multumesc!
Multumesc!
uite aici la jumatate !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=754197
Si ca amplasare :partea dreapta intre radiatoare-claxoane !
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
pmstelian a scris:
uite aici la jumatate !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=754197
Si ca amplasare :partea dreapta intre radiatoare-claxoane !
cuculica a scris:Imi poate arata si mie un coleg o poza cu valva turbo la z13dth?
Multumesc!
Multumesc!
uite aici la jumatate !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=754197
Si ca amplasare :partea dreapta intre radiatoare-claxoane !
Multumesc pentru raspuns,am citit topicul numai ca nu zicea nimeni cu certitudine ca aia ar fi piesa.
Din cate stiam eu aia ar fi o valva pentru vacum,nu stiam ca e valva turbo.
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
cuculica a scris:
Multumesc pentru raspuns,am citit topicul numai ca nu zicea nimeni cu certitudine ca aia ar fi piesa.
Din cate stiam eu aia ar fi o valva pentru vacum,nu stiam ca e valva turbo.
pmstelian a scris:
uite aici la jumatate !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=754197
Si ca amplasare :partea dreapta intre radiatoare-claxoane !
cuculica a scris:Imi poate arata si mie un coleg o poza cu valva turbo la z13dth?
Multumesc!
Multumesc!
uite aici la jumatate !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=754197
Si ca amplasare :partea dreapta intre radiatoare-claxoane !
Multumesc pentru raspuns,am citit topicul numai ca nu zicea nimeni cu certitudine ca aia ar fi piesa.
Din cate stiam eu aia ar fi o valva pentru vacum,nu stiam ca e valva turbo.
pai este electrovalva turbo care pivoteaza geometria variabila a turbinei ...cu ajutorul vacumului !